BotouPersediaan platform angkat tetapApakah proses kerja

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-05-22 09:56:00

Keperluan itu stabil dan kuat, petikan tersendiri adalah ekonomi dan masuk akal, dan sesuai dengan syarat pasar. Ini juga keuntungan prestasi yang peralatan platform angkat tetap mesti mempunyai apabila memilih pembuat untuk penyesuaian, sehingga prestasi kualiti ideal dan kesan boleh dicapai semasa pembangunan dan penggunaan.

Lift hidraulik kereta panduan dibahagi menjadi lif hidraulik lengan lengan lengan lengan, lif hidraulik garpu gunting, lif hidraulik mast, dan lif hidraulik lengan lurus mengikut mod kerja mereka. Lift hidraulik adalah produk pengganti lif lengan yang melipat (platform angkat) dan lif garpu gunting (platform angkat). Ia boleh digunakan secara luas untuk perhiasan dan perhiasan stesen, dermaga, lapangan terbang, pos dan telekomunikasi, taman bandar, depot biji syarikat pembersihan, fakad bangunan awam, atau pemasangan dan penyelamatan sistem kuasa. Lif ini mempunyai keuntungan berat ringan, berjalan sendiri,BotouPlatform angkat kecil bergerak, pemulaan elektrik, kaki yang menyokong diri, operasi sederhana, kawasan kerja besar dan terutama kemampuan untuk menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi.

Botou.Platform angkat elektrik boleh memenuhi keperluan produksi yang berbeza semasa digunakan, berulang kali melakukan tindakan persetujuan, dan tidak letih semasa operasi, dengan itu membebaskan pekerja yang membosankan dan berulang-ulang untuk bekerja. Ini membantu untuk meningkatkan efisiensi dan meningkatkan keseluruhan efisiensi untuk penghasil atau workshop produksi, membuat ia sangat selesa untuk digunakan.

Kedua, lihat perkhidmatan profesional selepas menjual. Lif elektrik semua mempunyai jangka panjang, yang memerlukan pemahaman yang baik tentang perkhidmatan selepas menjual pembuat semasa membeli. Hanya apabila sistem selepas menjual selesai dan masalah diselesaikan kapan-kapan ia menunjukkan bahawa perkhidmatan selepas menjual itu cukup baik, membuat pelanggan merasa lebih percaya diri semasa memesan. Jadi, perkhidmatan profesional semakin terkenal, dan pilihan yang mereka bawa kepada pelanggan juga boleh dipercayai.

.Semak atau gantikan komponen valv untuk aras minyak rendah, penapis minyak masukan terkunci, dan tambah minyak yang cukup untuk membersihkan penapis minyak. Semak atau gantikan pam. Peranti pembebasan tidak mengangkat atau kekuatan pembebasan lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Jika aras minyak dalam silinder minyak terlalu rendah, ia boleh dikeluarkan Penapis masuk minyak diblokir, dan pompa bekalan minyak rosak. Periksa kebocoran valv satu arah. Periksa penggunaan dan merobek inti valv satu arah dan kursi valv, tetapkan, dan gantikan bahagian cacat mekanisme tali operasi berat; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, masalah kotoran)

Menurut keperluan jenis prestasi yang berbeza, bentuk panggung boleh diubah. Contohnya, menggunakan lift lubang orkestra boleh menggabungkan panggung bingkai dengan bibir besar atau bahkan tahap lanjut. Dalam teater percubaan, tahap lanjut, tahap pulau, tahap tengah, tahap T bentuk, atau lorong.

Untuk memahami operasi mekanisme, fokus utama adalah sama ada ia normal dan sama ada ada bunyi semasa penggunaan. Apabila ralat ditemui, penyelesaian masalah tepat masa diperlukan untuk memastikan operasi normal dan penggunaan mesin. Semasa pemasangan, diperlukan untuk nyahkumpulkan atau menyesuaikan mekanisme putaran. Dalam kes ini, diperlukan untuk memastikan mekanisme putaran boleh selari dengan garis tengah pengurang dan garis tengah gear, dan tentu saja kebebasan meshing juga sepatutnya sesuai. Jika ini tidak sesuai, maka mesin tidak boleh beroperasi secara biasa.


BotouPersediaan platform angkat tetapApakah proses kerja



Jika platform angkat elektrik dirancang untuk membawa orang, perlu memeriksa bahagian-bahagian yang sesuai dan melakukan penyelenggaran. Hanya dengan cara ini keselamatan syarikat atau individu boleh dilindungi. Semasa pemeriksaan, kecuali profesional listrik, tiada sesiapa dibenarkan untuk melepaskannya sesuai kehendak, kerana ini tidak akan menghasilkan peralatan dapur atau sambungan yang salah. Apabila melakukan kerja, platform angkat perlu berhati-hati untuk tidak menyentuh tangan, kaki, pakaian, dan bahagian lain.

Dengan persekitaran kerja yang berbeza, orang mempunyai keperluan berbeza untuk memuatkan dan memuatkan platform, jadi terdapat banyak jenis yang berbeza untuk memuatkan dan memuatkan platform. Pemuatan dan memuatkan platform tetap boleh menyesuaikan tinggi mereka untuk memenuhi persekitaran kerja berbeza.

Semak atau gantikan komponen valv untuk aras minyak rendah, penapis minyak masukan terkunci, dan tambah minyak yang cukup untuk membersihkan penapis minyak. Semak atau gantikan pam. Peranti pembebasan tidak mengangkat atau kekuatan pembebasan lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Jika aras minyak dalam silinder minyak terlalu rendah, ia boleh dikeluarkan Penapis masuk minyak diblokir, dan pompa bekalan minyak rosak. Periksa kebocoran valv satu arah. Periksa penggunaan dan merobek inti valv satu arah dan kursi valv dan periksa sama ada spring valv satu arah lelah atau terganggu. Periksa, tetapkan, dan gantikan bahagian cacat mekanisme tali operasi berat; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, masalah kotoran)

how much.Platform angkat mempunyai operasi tetap, dan maklumat model ini sangat penting apabila orang membuat pilihan. Nombor produk dan model perlu dipahami oleh beberapa pegawai profesional semasa operasi teknikal dan pemasangan. Platform angkat boleh membawa lebih banyak item ke suatu kadar tertentu. Untuk memperpanjang jangka hidup, sangat penting untuk memilih tanda profesional untuk pemilihan dan pemahaman, Selain itu, terdapat beberapa platforma elektrik angkat rendah-rendah, dan orang perlu mempunyai pemahaman tertentu tentang parameter skala mereka dan maklumat berat khusus.

Prinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprin elevatelevatelevat adalah bahabahabahabahabahabahabahabahaminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminfifififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififinilai pembacaan pada ukuran tekanan.

Memiliki pemahaman yang lebih baik tentang situasi, mampu meningkatkan efisiensi dan memperhatikan maklumat berbeza ini apabila menggunakannya.


BotouPersediaan platform angkat tetapApakah proses kerja



Situasi dan kandungan platform angkat adalah sangat penting. Semasa proses, operasi semasa dan operasi lain juga penting. Untuk membuat objek berat turun dengan lancar, meningkatkan keselamatan dan kepercayaan pengbrek, serta kelajuan angkatnya, Jadikannya lebih dipercayai dan selamat. Secara keseluruhan apabila memilih dan menggunakan peralatan, anda perlu memahami prinsip kerja, beberapa maklumat mengenai platform angkat,BotouLift gunting tetap, dan boleh mempertimbangkan beberapa prinsip reka dan situasi apabila berfungsi.

system.Putaran berhenti kecemasan, papan dasar dirancang untuk mencegah jatuh. Dengan cara ini, keselamatan boleh dicapai pada platform angkat elektrik dan tanah. Boleh dilihat selepas reka pemasangan konfigurasi ini, keselamatan pegawai semasa proses angkat akan sangat dijamin. Setelah semua, ketika merancang dan memproduksi, banyak perincian dipertimbangkan untuk memastikan keselamatan dan kestabilan dalam situasi kecemasan.

Jadi apa ciri-ciri platform angkat bimbit?

Apabila mengangkat platform, kita perlu mempertimbangkan keperluan penggunaan kita sendiri. jika keperluan penggunaan tidak terlalu besar, kita boleh menggunakan platform mengangkat dengan beban yang lebih rendah. bagaimanapun, jika kita memerlukan kapasitas bearing yang lebih tinggi, kita boleh memilih produk dengan berat 4000 kilogram, yang mungkin lebih baik memenuhi keperluan kita sendiri. Sudah tentu, apabila menggunakan platform angkat gunting jenis, kita juga perlu menguji peralatan yang sepadan. secara umum, pedagang akan mengujinya untuk kita, ini menyelamatkan kita banyak masa dan juga membuat kita lebih percaya diri dalam menggunakannya.

Botou.Butang anti letupan sistem elektrik SB1&flash; Putaran enjin SB6 dan pergerakan valv arah elektromagnetik yang tidak dapat meletup digunakan untuk menjaga meningkat atau menurun muatan, dan; LOGO” Pelarasan program lambat masa untuk mengelakkan gerakan motor yang sering mempengaruhi kehidupan perkhidmatan.

Platform angkat tetap mempunyai keuntungan yang sangat jelas daripada jenis lain platform kerja, iaitu yang intensiti kerja sangat tinggi. Setelah melakukan kerja yang kuat, orang sering menggunakan platform angkat tetap untuk operasi.

Jika tekanan lif kargo elektrik terlalu tinggi, penghasil lif kargo elektrik telah memasang valv overflow, yang boleh jauh menghindari situasi tekanan tinggi semasa proses naik lif kargo. Jika ada situasi yang tidak dijangka dengan bekalan kuasa lif kargo elektrik, valv manual kecemasan perlu digunakan untuk membawa lif ke lantai terdekat dan kemudian memindahkan barang.