AvignonLift kecil elektrikMasalah biasa dalam proses pemprosesan

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2023-12-23 13:16:42

Kita boleh menyelesaikan operasi ketinggian tinggi yang sepadan tidak kira-kira tinggi atau tinggi, yang sangat berkesan untuk pemasangan peralatan industri kita sendiri.

Cilinder minyak dibangun ke dalam platform.

Avignon.Secara singkat, terdapat banyak perkara yang perlu diperhatikan apabila menggunakan platform angkat elektrik dalam kehidupan sehari-hari, tetapi dua aspek di atas akan lebih terkenal kerana mereka secara langsung mempengaruhi penggunaan sebenar platform. Jadi perhatian istimewa perlu diberikan semasa penggunaan sehari-hari.

Lift kargo elektrik mempunyai lima peranti keselamatan: pompa manual, valve patah saluran paip, perlindungan suhu minyak tank, valve overflow, dan valve manual kecemasan. Apabila ada kerosakan dalam sistem lif elektrik atau sistem lain perlu beroperasi pompa manual untuk memindahkan lif ke lantai terdekat, kemudian periksa dan perbaiki lif. Jika ada masalah dengan patah paip sistem hidraulik di lif kargo elektrik, valv patah paip diperlukan untuk memotong sirkuit minyak dan mencegah lif turun.

.Butang anti letupan sistem elektrik SB1&flash; Putaran enjin SB6 dan pergerakan valv arah elektromagnetik yang tidak dapat meletup digunakan untuk menjaga meningkat atau menurun muatan, dan; LOGO” Pelarasan program lambat masa untuk mengelakkan gerakan motor yang sering mempengaruhi kehidupan perkhidmatan.

Prinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprin elevatelevatelevat adalah bahabahabahabahabahabahabahabahaminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminfifififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififinilai pembacaan pada ukuran tekanan.

Dalam ringkasan, lif kereta api panduan boleh turun secara manual jika kekurangan kuasa, jadi tidak perlu risau terlalu banyak tentang produk kami. Selain itu, banyak kilang menggunakan mesin ini kerana ia benar-benar cukup nyaman, dan kedua-dua ruang dalaman dan luar boleh digunakan.


AvignonLift kecil elektrikMasalah biasa dalam proses pemprosesan



Produk yang diperlukan untuk menggunakan lif elektrik dalam persekitaran yang berbeza adalah sama sekali berbeza. Contohnya, apabila kita menggunakan lif-lif ini di kilang, kita perlu mempunyai kapasitas pembawa relatif besar kerana terdapat banyak produk di kilang. Jika kapasitas pembawa tidak terlalu kuat, ia mungkin rosak selepas digunakan selama beberapa masa, tetapi jika kapasitas pembawa relatif besar Jadi tidak kira berapa lama ia digunakan, ia tidak akan rosak, dan walaupun ada masalah dengan struktur dalamnya, dan ia boleh dikatakan bahawa aras biaya juga boleh mempunyai darjah yang berbeza dampak pada pilihan dan situasi orang. Dan harga platform angkat populer di pasar sangat masuk akal dan sederhana biaya adalah faktor yang mesti dianggap, dan penghasil akan mempertimbangkan pelbagai perincian apabila penilaian harga. Bagi biaya penyelamatan pada tahap kemudian, kita boleh diam-diam kerana semua biaya relatif rendah.

Berapa julat yang berlaku dari platform pemberontak hidraulik keretapi panduan?

Latest consultation.Lift lengan lengan lengan diletak kereta: Pasang lif lengan lengan lengan pada kereta dan gunakan kuasa kereta untuk memandu lift. Lebih sesuai untuk operasi ketinggian tinggi di luar jauh.

Platform boleh digunakan. Sekarang adalah era teknologi, dan kerja kita akan lebih lambat dan lebih banyak tenaga dan sumber-sumber akan dibuang.

Semak atau gantikan komponen valv untuk aras minyak rendah, penapis minyak masukan terkunci, dan tambah minyak yang cukup untuk membersihkan penapis minyak. Semak atau gantikan pam. Peranti pembebasan tidak mengangkat atau kekuatan pembebasan lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Jika aras minyak dalam silinder minyak terlalu rendah,AvignonPlatform penangkapan tetap kecil, ia boleh dikeluarkan Penapis masuk minyak diblokir, dan pompa bekalan minyak rosak. Periksa kebocoran valv satu arah. Periksa penggunaan dan merobek inti valv satu arah dan kursi valv, dan periksa sama ada spring valv satu arah lelah atau terganggu. Periksa, tetapkan, dan gantikan bahagian cacat mekanisme tali operasi berat; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, masalah kotoran)


AvignonLift kecil elektrikMasalah biasa dalam proses pemprosesan



Adakah tuan bimbang tentang penghilangan kuasa apabila menggunakan lif kereta api panduan? Sebenarnya, jadi walaupun di tempat tanpa kuasa atau pemadaman kuasa tiba-tiba, butang berhenti kecemasan boleh turun secara manual. ini benar-benar cara yang nyaman, cepat, dan sangat praktik bagi kita. bayangkan jika ada pemadaman kuasa tiba-tiba dan lif kita sendiri tidak boleh turun, Jadi kita hanya boleh tinggal di ketinggian tinggi sepanjang masa, yang sebenarnya merugikan masa. oleh itu, apabila penghasil membuat benda-benda ini, mereka akan mempertimbangkan isu-isu substantif dan mempunyai tetapan sandar untuk isu-isu yang sepadan, yang lebih selesa.

Bidding.Apa persiapan yang elevator hidraulik perlu menguasai semasa digunakan?

Pada hari ini,AvignonPlatform penangkapan manual kecil, lif-lif sangat terkemuka di pasar, yang berkaitan dengan kemajuan dan pembangunan teknologi. Pada hari ini, jadi apa keuntungan lif-lif liga aluminium?

Apa perbezaan antara lif yang bergerak sendiri dan lif hidraulik yang bergerak sendiri?

Avignon.Platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan tahunan kerana ia bukan peralatan istimewa dan boleh digunakan oleh kilang dan individu. Walaupun platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan setahun, untuk pelanggan yang menggunakannya, pemeriksaan kecil diperlukan setiap bulan, terutama untuk memeriksa sama ada rantai peralatan telah berkarat, sama ada motor telah rosak, dan sama ada minyak hidraulik telah berkurang atau terganggu. Kerana situasi ini boleh mempengaruhi operasi normal peralatan, perlu memeriksa bahagian-bahagian ini setiap bulan.

Pada masa ini,AvignonLif sayuran kecil, dan setiap pembuat mempunyai kekuatan teknikal yang berbeza, fungsi konfigurasi, harga kvotasi, dll. Selepas perbandingan, pelanggan juga akan mempunyai pilihan yang berbeza. Di antara mereka, terdapat permintaan tinggi untuk lif elektrik di pasar.

Tersesuai untuk struktur baja 2-3 tingkat atau workshop beton kedua-dua dalaman dan luar.