YumboPlatform penangkapan tetap kecilBerbeza memainkan peranan yang berbeza

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2023-12-26 10:22:32

Maklumat platform angkat dan keterangan beberapa produk sangat penting. Apabila membangun platform ini, tidak lagi perlu menetapkan lubang untuk pemasangan, dan rancangan sangat fokus pada memastikan kualiti keseluruhan memenuhi semua piawai keselamatan dan juga boleh memenuhi keperluan industri dan lokasi kerja berbeza. Apabila merancang, aras ini dan beberapa maklumat mengenai bekalan kuasa adalah sangat penting. Ia sepatutnya mungkin untuk menetapkan valv yang lebih selamat dan mengurangkan kelajuan turun.

Terdapat banyak bangunan tinggi dan peralatan di pasar yang perlu dilengkapi dengan produk tertentu, dan perkara-perkara seperti itu telah menjadi keperluan untuk keselamatan tinggi dan produksi peradaban& mdash; Platform penangkapan traktif, jadi jika kita perlukan produk ini, kita boleh memesan secara langsung daripada pembuat kerana harga produk dari pembuat akan lebih sesuai, dan diskon yang boleh diberikan kepada kita juga akan lebih. Oleh itu, diskon ini membuat efisiensi kerja tinggi kita sendiri lebih baik, lebih selamat, dan operasi akan lebih mudah.

Yumbo.Keselamatan platform muatan dan muatan tetap adalah tinggi. Peranti platform dibuat dari plat besi dan terdapat banyak protrusions di atasnya, yang meningkatkan kekuatan pecahan barang. Slaid barang disebabkan pecahan rendah ditempatkan untuk menyelesaikan kerosakan barang-barang. Rakennya ini dapat mencegah menyelinap secara efektif, dan keseluruhan rancangan adalah selamat dan mudah untuk beroperasi.

Apabila menggunakan platform angkat elektrik, perlu tinggal untuk sementara masa. Pada masa ini, perlu melakukan penyelamatan di bawah bangku kerja, terutama untuk memeriksa tongkat sokongannya untuk mencegah bangku kerja tiba-tiba jatuh dan menyakiti orang. Terutama, valve overflow tidak boleh disesuaikan secara arbitrari, yang boleh mempengaruhi pendaratan tiba-tiba di bangku kerja, kedua-dua orang dan mesin akan sangat rosak.

.Terdapat juga beberapa situasi khusus yang penting untuk pemilihan platform angkat. Apabila memahami peralatan platform angkat hidraulik elektrik, penerimaan pembekatan perlu memeriksa sama ada dokumen teknikal ini lengkap, dan sama ada lampiran dan dokumen teknikal lain lengkap, yang juga adalah piawai pemilihan yang sangat penting. Operasi platform dan beberapa aspek pemilihan adalah penting dan penting untuk mempertimbangkan situasi dan ciri-ciri markah ini apabila membuat pilihan.

Apa masalah umum dengan elevator liga aluminium? Lift tidak boleh angkat atau kekuatan angkat lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan kepada nilai yang diperlukan. Periksa atau gantikan komponen silinder minyak untuk kebocoran dalaman

Pada tahun-tahun terakhir, dengan meningkat terus-menerus peralatan pengangkutan kargo, disebabkan perbezaan dalam prestasi teknik dalam terma muatan,YumboMenjual lif tetap,YumboLift kargo yang tetap, keselamatan, angkat dll., pemilihan di pasar masih berbeza. Di antara mereka, platform mengangkat liga aluminium telah secara perlahan-lahan menjadi peralatan pengangkutan kargo yang ideal, yang boleh mencapai mengangkat dan pengangkutan barang yang pantas dan boleh dipercayai. Pertama, konfigurasi adalah pilihan. Semasa proses mengembangkan dan merancang platform mengangkat liga aluminium, penghasil menyediakan konfigurasi dan fungsi berbeza bagi pelanggan untuk memilih dari, untuk mencari konfigurasi yang lebih sesuai dan mencapai lebih keselamatan dan kestabilan semasa mengangkat dan pengangkutan barang. Dengan cara ini, ia akan masih lebih selamat semasa operasi, dan keperluan teknikal untuk setiap konfigurasi akan dikawal dengan ketat.


YumboPlatform penangkapan tetap kecilBerbeza memainkan peranan yang berbeza



Prinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprin elevatelevatelevat adalah bahabahabahabahabahabahabahabahaminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminminfifififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififififinilai pembacaan pada ukuran tekanan.

Jadi, apa aspek yang perlu diperhatikan bila memilih platform angkat tetap?

Terdapat masalah dengan penyukar momen hidraulik dan sistem pembersihan, seperti penyukar momen hidraulik lemah, kegagalan pemindahan kuasa, suhu minyak tinggi, penyukar momen hidraulik lemah, kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi peraturan tekanan tidak sesuai, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak penyukar momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik salah digunakan), dosis, valv penyukar tekanan momen, valv tekanan belakang dan nilai tekanan ditetapkan mereka. Kegagalan pemindahan kuasa. valv pemindahan kuasa, valv penyukar tekanan, valv Kebocoran dalaman dan pencemaran minyak yang serius. Semak penyebab jamming valv dan hapuskannya sesuai. Penapis atau gantikan minyak hidraulik. Jika suhu minyak meningkat terlalu banyak, semak jika ada masalah dengan pendingin. Semak kualiti minyak hidraulik. Masalah biasa dengan elevator liga aluminium nama tanda. Selepas membersihkan lif, badan lif patut dibersihkan. Beberapa bahan sisa yang tersisa semasa proses penangkapan mungkin merusak lif.

Excellent quality.Langkah patut diambil untuk meningkatkan teknologi proses produksi untuk memastikan platform penunggang tetap yang disediakan dari kilang akan mempunyai kualiti yang lebih baik dalam semua aspek, supaya mendapatkan kepercayaan dan pengenalan pelanggan semasa proses. Jadi, apabila di pasar, penting untuk mempunyai pemahaman yang baik tentang proses dan standar teknikal di kawasan ini, sehingga ia boleh menjadi lebih kompleks apabila dibandingkan.

Jika mesin gagal mengangkat atau kekuatan mengangkat lemah, penyesuaian tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Semak untuk kebocoran dalaman dalam silinder minyak atau gantikan komponen silinder minyak. Semak untuk memeluk atau kebocoran dalaman valv reversing atau gantikan komponen valv. Aras minyak terlalu rendah, penapis masuk minyak diblokir, dan tambah minyak yang cukup, Sembersbersbersbersbersbersmenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenybersbersbersbersbersbersbersbersbersfiltfiltfiltfiltfilter minminminminminminminminminminminminminminminminminminminyang yang tidak mengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengaigued or deformed, and if there is a problem with the heavy operating rod mechanism Laras dan ganti bahagian yang tidak berkualifikasi; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah kotoran)

Tersesuai untuk berbagai lapangan kasar di liar, dengan julat luas operasi ruang, terutama digunakan untuk pembinaan, pembinaan jambatan, pembinaan kapal, lapangan terbang, terminal pelabuhan, pembinaan fasilitas komunikasi dan kuasa, dan peralatan mesin iklan luar.


YumboPlatform penangkapan tetap kecilBerbeza memainkan peranan yang berbeza



Platform kerja yang berkaitan dengan ujian platforma mengangkat liga aluminium adalah sangat penting, dan apabila merancang, perhatian patut diberikan kepada ciri-ciri platform ini dalam terma kerja dan penggunaan. Banyak peralatan sangat ketat sebelum meninggalkan kilang, dan apabila merancang platform, pelarasan perlu dibuat dalam kombinasi dengan situasi reka lain yang sangat fleksibel, Kita juga perlu memperhatikan berbagai situasi dan maklumat. Terdapat banyak maklumat untuk dipilih bila melaksanakan platform. Apabila memahami platform, and a perlu memperhatikan maklumat profesional dan situasi.

Honest service.Tambah slaid untuk memastikan kawasan yang lebih besar. Dengan cara ini, getaran semasa mengangkat dan menurunkan boleh dikurangkan jauh semasa operasi, dan ia akan menjadi lebih lembut dan lebih selesa semasa operasi. Ia boleh dilihat bahawa dalam proses penghasilan dan desain platform angkat elektrik, ia juga akan membantu besar dalam mengembangkan kawasan, sehingga konfigurasi boleh lebih maju dan dipercayai.

Dengan persekitaran kerja yang berbeza, orang mempunyai keperluan berbeza untuk memuatkan dan memuatkan platform, jadi terdapat banyak jenis yang berbeza untuk memuatkan dan memuatkan platform. Pemuatan dan memuatkan platform tetap boleh menyesuaikan tinggi mereka untuk memenuhi persekitaran kerja berbeza.

Platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan tahunan kerana ia bukan peralatan istimewa dan boleh digunakan oleh kilang dan individu. Walaupun platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan setahun, untuk pelanggan yang menggunakannya, pemeriksaan kecil diperlukan setiap bulan, terutama untuk memeriksa sama ada rantai peralatan telah berkarat, perlu memeriksa bahagian-bahagian ini setiap bulan.

Yumbo.Apabila ada pemadaman kuasa, turun kecemasan manual boleh digunakan, yang selamat, nyaman, cepat, dan praktik.

Kita boleh menyelesaikan operasi ketinggian tinggi yang sepadan tidak kira-kira tinggi atau tinggi, yang sangat berkesan untuk pemasangan peralatan industri kita sendiri.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki bahagian atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari bahagian bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv kawalan hidraulik satu arah, valv throttle, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, sehingga kelajuan turun tidak berubah kerana objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan naik dan turun. Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan dipercayai dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat dalam kes pecah secara tidak sengaja paip hidraulik. Penggera kawalan bunyi dimuatkan berlebihan telah dipasang untuk membezakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan.