TielMobile small lifting platformLangkah penyelenggaraan

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-01-17 09:10:52

Banyak teater menggunakan platform angkat sebagai alat pengangkutan menegak untuk barang. Bagian belakang tahap utama atau akhir tahap sisi dalam banyak teater dilengkapi dengan platform angkat pengangkutan bekas ditetapkan, yang digunakan untuk mengangkut item menegak dari tanah ke lokasi yang ditetapkan atau bahkan pesawat tahap. Platform angkat kolam muzik sering digunakan untuk mengangkut kursi bergerak, dll. Bentangan dan saiz platform angkat sering sesuai dengan kawasan prestasi pentas bingkai cermin berbentuk kotak. Permainan berbeza memerlukan saiz berbeza kawasan prestasi, dan platform angkat pentas utama biasanya menutupi kawasan prestasi dan kawasan latar depan. Menurut keperluan bentangan proses tahap, apabila terdapat tahap sisi dan platform kereta sisi ditetapkan, meja penangkapan bantuan yang sepadan dan meja penangkapan yang sepadan ditetapkan pada kedudukan yang sepadan. Apabila terdapat tahap belakang dan meja penangkapan yang diletakkan kereta ditetapkan, meja penangkapan bantuan depan dan belakang dan meja penangkapan yang sepadan ditetapkan pada kedudukan yang sepadan jika perlu.

Rantai atau alat perlindungan pecahan tali wayar.

Tiel.Pada hari ini, lif digunakan dalam banyak bidang pembinaan, dan sebab kenapa lif pembinaan dipilih adalah kerana mereka mempunyai kestabilan yang baik dan faktor keselamatan yang tinggi semasa digunakan, sebab itulah mereka sangat disayangi oleh semua orang. Pada masa yang sama, kerana saiz kecil, ia tidak memeluk kawasan apabila digunakan, jadi jenis peralatan ini lebih biasa digunakan dalam medan bangunan tinggi.

Menurut keperluan jenis prestasi yang berbeza, bentuk panggung boleh diubah. Contohnya, menggunakan lift lubang orkestra boleh menggabungkan panggung bingkai dengan bibir besar atau bahkan tahap lanjut. Dalam teater percubaan, menggunakan lift boleh membuat teater mempunyai berbeza bentuk seperti tahap akhir, tahap lanjut tahap pulau, tahap tengah, tahap T bentuk atau lorong.

.Penggunaan platform angkat sebagai alat untuk menyimpan selimut prestasi, dll. Dalam beberapa teater pemandangan lembut, terdapat platform angkat penyimpanan pemandangan lembut ditempatkan di lokasi yang sesuai di panggung untuk menyimpan selimut, pemandangan lembut, dll.

Apabila melaksanakan platform angkat elektrik, orang patut dapat mengikut arah dan memeriksa beberapa sistem operasi asas pada tahap awal. Semasa proses penggunaan bahagian-bahagian ini patut dirancang lebih baik dan memenuhi keperluan kualiti tertentu apabila bekerja di udara. Pusat mesin yang dimuatkan seharusnya berada di posisi pusat bangku kerja. Semasa aktiviti, penting untuk memahami penggunaan peranti ini. Penghalang perlindungan bermain peran yang sangat penting dalam melindungi mereka. Apabila menyesuaikan arah ini atau memulakan sistem motor semasa penggunaan, seharusnya boleh menariknya ke posisi yang ditentukan untuk operasi, untuk mencapai kerja yang lebih baik.

Apabila menggunakan platform angkat elektrik, perlu tinggal untuk sementara masa. Pada masa ini, perlu melakukan penyelamatan di bawah bangku kerja, terutama untuk memeriksa tongkat sokongannya untuk mencegah bangku kerja tiba-tiba jatuh dan menyakiti orang. Terutama, valve overflow tidak boleh disesuaikan secara arbitrari, yang boleh mempengaruhi pendaratan tiba-tiba di bangku kerja, dan dalam kes ini, kedua-dua orang dan mesin akan sangat rosak.


TielMobile small lifting platformLangkah penyelenggaraan



Platform angkat elektrik juga perlu dikekalkan dengan baik semasa digunakan. Jika ia boleh dikekalkan dengan baik, maka siklus perkhidmatan boleh diperluaskan. Jadi bagaimana platforma angkat elektrik boleh lebih baik dijaga?

Pertama, perlu memastikan kualiti lif, kerana kualiti lif di pasar tidak sama, dan ramai orang tidak mempunyai cara untuk membuat pilihan apabila membuat beli. Jika ada masa, ia baik untuk melakukan pemeriksaan di situ kerana ia boleh memahami saiz produksi, seperti proses produksi, yang boleh dipahami melalui pemeriksaan di situ. Ia adalah baik untuk memilih pembuat dengan kemampuan yang kuat, kerana pembuat ini mempunyai kualiti produk yang baik dan perkhidmatan selepas menjual. Produk ini mempunyai siklus penggunaan yang lebih panjang, menunjukkan bahawa terdapat banyak perincian yang tidak boleh diabaikan semasa proses pembelian.

Tersesuai untuk struktur baja 2-3 tingkat atau workshop beton, ia dilarang untuk membawa orang semasa digunakan. Pada masa yang sama, perhatian perlu diberikan semasa digunakan untuk mencegah kerosakan tangan, kaki dan pakaian.

Terdapat juga beberapa situasi khusus yang penting untuk pemilihan platform angkat. Apabila memahami peralatan platform angkat hidraulik elektrik, penerimaan pembekatan perlu memeriksa sama ada dokumen teknikal ini lengkap, dan sama ada lampiran dan dokumen teknikal lain lengkap, dan penting untuk mempertimbangkan situasi dan ciri-ciri markah ini apabila membuat pilihan.

Dalam proses pemahaman, pemilihan platforma mengangkat mempunyai kelebihan yang kuat sehingga tertentu. Apabila melakukan pembelian, orang perlu memperhatikan situasi dan kandungan ini, orang boleh menggunakannya lebih baik untuk pemilihan dan penggunaan peralatan. Pemilihan platform angkat patut mempertimbangkan situasi penggunaan khusus ini.


TielMobile small lifting platformLangkah penyelenggaraan



Perusahaan penghasilan sepatutnya memilih platforma mengangkat liga aluminium berdasarkan ruang dan kapasitas pengendalian workshop. Pada masa ini, terdapat lajur tunggal, lajur ganda, tiga lajur, dan platforma yang diletak kenderaan jenis ini. Di antara mereka, dua yang pertama adalah sesuai untuk workshops dengan ruang kecil dan kapasitas pengendalian kecil. Jika ruang workshop besar, platform tiga lajur boleh dipilih. Jika diperlukan untuk melakukan pengendalian kerja di luar, platform yang diletak kenderaan akan dipilih.

superior quality.Platform mengangkat liga aluminium lebih fleksibel dan boleh dipercayai dalam rancangan struktur, jadi ia masih lebih selesa semasa penyediaan dan perbaikan. Hanya apabila rancangan ini lebih saintifik dan unik dan fungsi yang dipaparkan akan semakin kaya,TielIndoor fixed lifting cargo elevator,TielJadual angkat kecil, kaedah operasi yang betul patut diterima semasa digunakan. Kerana kaedah operasi yang betul tidak hanya memastikan keefektivitas penggunaan, tetapi juga menyediakan prestasi keselamatan yang baik. Jadi banyak kali, untuk mendapatkan penggunaan yang baik, ia juga penting untuk memilih kaedah operasi yang betul. Secara umum, apabila menggunakan platform angkat elektrik, pembuat juga akan memberikan arahan tertentu dalam hal ini, yang bermakna bahawa selama perhatian yang sesuai diberikan, ia cukup.

Apabila mengangkat platform, kita perlu mempertimbangkan keperluan penggunaan kita sendiri. jika keperluan penggunaan tidak terlalu besar, kita boleh menggunakan platform mengangkat dengan beban yang lebih rendah. bagaimanapun, jika kita memerlukan kapasitas bearing yang lebih tinggi, kita boleh memilih produk dengan berat 4000 kilogram, apabila menggunakan platform angkat gunting jenis, kita juga perlu menguji peralatan yang sepadan. secara umum, pedagang akan mengujinya untuk kita, dan kemudian, ini menyelamatkan kita banyak masa dan juga membuat kita lebih percaya diri dalam menggunakannya.

Tiel.Apabila digunakan berat badan patut disebarkan secara bersamaan, terutamanya di tengah-tengah countertop. Bagaimanapun, untuk kes istimewa, muatan sebahagian dibenarkan, tetapi muatan longitudinal tidak boleh melebihi separuh muatan bernilai. Muatan mengufuk seharusnya tidak melebihi satu pertiga muatan nilai, jadi perincian ini perlu dicatat semasa digunakan.

Tujuan lif lengan lengan lengan: kenderaan kerja lengan lengan tinggi digunakan secara luas untuk pemasangan, penyelenggaran, elektrik, cahaya jalanan, iklan, komunikasi, fotografi, landscaping, transportasi, dermaga, lapangan terbang dan pelabuhan, dan perusahaan industri dan tambang besar.

Fungsi lif kargo elektrik sangat berbeza, dan banyak reka peralatan sangat kompleks. Jika perlukan penghantaran ideal boleh dicapai semasa operasi, keadaan penyegelan, keadaan kritik khusus, dan maklumat perlu dianggap serius. Ia juga penting untuk memahami prestasi keselamatan operasi ini, Beberapa maklumat keselamatan juga sangat penting, dan penting untuk memperhatikan ciri-ciri prestasi.