TullamorePlatform mengangkat diri sendiriApa kesalahannya?

penyiar:hp47HP158935852 masa pelepasan:2024-06-19 09:31:00

Untuk mengangkat platform tanpa perlindungan, ia dilarang untuk membawa orang semasa digunakan. Pada masa yang sama, perhatian perlu diberikan semasa digunakan untuk mencegah kerosakan tangan, kaki dan pakaian.

Platform angkat elektrik digunakan secara luas di kilang, hotel, bangunan,TullamorePlatform lif barang, pusat belanja, stesen lapangan terbang, tempat sukan, dll. Ia boleh digunakan untuk pemeliharaan peralatan, penghiasan cat, peralatan elektrik, pembersihan dan pemeliharaan, pemasangan dan pemeliharaan garis kuasa, peralatan pencahayaan, garis paip yang tinggi, dan pembersihan altitud tinggi. Tinggi tinggi bekerja dengan pekerja individu. Boleh dengan mudah masuk dan keluar pintu umum terbuka dan koridor, dan boleh masuk lif umum untuk melakukan operasi di lantai berbilang; Mengadopsi bekalan kuasa dua atau tiga fasa sebagai sumber kuasa, kelajuan berubah terus menerus, menjadikan operasi ketinggian tinggi lebih selamat, lebih nyaman, dan kurang bunyi bagi pengguna. Sedia dan cepat untuk digunakan, ia adalah peralatan yang ideal untuk operasi memanjat. Penemuan platform angkat untuk pencakar langit membuatnya mungkin, dan pengangkutan penumpang juga merupakan penggunaan umum lif. Kapasiti penumpang yang diperlukan untuk lif penumpang berkaitan dengan kawasan dan tujuan bangunan. Kapasiti penumpang lif penumpang biasa berlainan dari beberapa ratus kilogram hingga lebih dari 2 kilogram. Lif yang digunakan di bangunan di bawah empat lantai mungkin hidraulik. Kelajuan lif yang digunakan dalam bangunan di bawah sepuluh lantai adalah umumnya 5 meter per saat (kaki per minit). Kelajuan lebih dari sepuluh lapisan boleh mencapai 5 meter per saat (kaki per minit), sehingga 6 meter per saat (kaki per minit).

Tullamore.Platform angkat bergerak dibahagi menjadi: empat platforma angkat bergerak roda, dua platforma angkat trak roda platforma angkat perubahan kereta, platforma angkat tekan tangan, platforma angkat tekan tangan, platforma angkat dua tujuan AC/DC, platforma angkat naik kereta,TullamoreLift elektrik untuk platform angkat, platforma angkat bergerak sendiri, platforma angkat lengan tekan enjin diesel platforma angkat lengan tekan tangan, platforma angkat lengan melipat, platforma angkat lengan silinder, dan platforma angkat.

Jika tekanan lif kargo elektrik terlalu tinggi, ia juga boleh menyebabkan masalah. Oleh itu, yang boleh jauh menghindari situasi tekanan tinggi semasa proses naik lif kargo. Jika ada situasi yang tidak dijangka dengan bekalan kuasa lif kargo elektrik, valv manual kecemasan perlu digunakan untuk membawa lif ke lantai terdekat dan kemudian memindahkan barang.

.Pada hari ini, platforma angkat elektrik digunakan dalam banyak industri, yang boleh memenuhi keperluan automati modern dan memenuhi keperluan operasi orang. Jadi platformnya memerlukan pemeriksaan setahun?

Anda boleh pilih jenis platform ini.

Apabila memilih pembuat lif automatik, perkara pertama untuk dipertimbangkan adalah reputasi pembuat. Jika pembuat mempunyai reputasi yang baik, ia menunjukkan bahawa ia mempunyai reputasi yang baik untuk pembangunan dalam industri, dan kualiti produk adalah baik, rancangan adalah masuk akal, dan kualiti bahan yang digunakan adalah baik. Jenis lif automatik ini mempunyai siklus perkhidmatan yang lebih panjang.


TullamorePlatform mengangkat diri sendiriApa kesalahannya?



Jika platform angkat elektrik digunakan ia diperiksa dalam tertib enam bulan atau 500 jam. Jika platform angkat elektrik telah digunakan selama 500 jam, ia perlu diperiksa atau dikekalkan. Apabila melaksanakan penyelenggaran, perlu mengangkat sepenuhnya platform angkat dan menyokong tongkat sokongan. Ia juga diperlukan untuk memeriksa semua saluran paip hidraulik atau gabungan, tetapi perlu dikatakan bahawa saluran paip tidak boleh rosak dan gabungan tidak boleh terlepas, terutama apabila gabungan ketat.

Dengan peningkatan teknologi terus menerus, teknologi lif di pasar juga terus berkembang. Oleh itu, forklift yang lebih selamat dan lebih selesa untuk digunakan adalah digunakan secara luas di negara asing, tetapi mereka diperkenalkan relatif lewat di China. Namun, kelajuan pembangunan dalam tahun-tahun terakhir sangat cepat, jadi apa keuntungan lif?

Produk dengan kandungan teknologi telah memasuki berbagai industri. Tidak hanya beberapa industri dengan kandungan teknologi tinggi menggunakan produk teknologi tinggi, tetapi juga industri penghasilan menggunakan banyak produk dengan kandungan teknologi tinggi, meningkatkan kesempurnaan produk. Proses kerja perusahaan memproduksi termasuk pengendalian bahan, produk memproduksi, dan sebagainya. Jika efisiensi pengendalian bahan tidak tinggi, efisiensi produk penghasilan juga akan menurun secara tidak langsung. Oleh itu, banyak perusahaan penghasilan akan memasang platform angkat. Jadi, apa keuntungan jenis platform ini?

Equipment maintenance.Pipa minyak tahan letupan dipasang di platform angkat elektrik untuk meningkatkan faktor keselamatan. Sekurang-kurangnya tidak akan ada fenomena letupan, dan walaupun ada, ia boleh memberikan perlindungan yang baik. Jadi, selepas desain konfigurasi ini dilancarkan, ia boleh dilihat bahawa akan ada peningkatan yang signifikan dalam aras keselamatan.

Penghiasan dalam sering menghadapi masalah sakit kepala, jika tangga biasa tidak dapat mencapainya! Bagaimana untuk menyelesaikannya?

Penggunaan tonjolan adalah rentan-efektif. Apabila lif berada di pasar, harga mereka juga merupakan tanda terang yang signifikan. Kerana pembuat membuat keputusan harga yang masuk akal dan sederhana dalam proses harian mereka, ia diketahui dengan baik bahawa pembuat biasanya mempertimbangkan biaya pembuatan apabila pembuatan harga. Dan pembuat-pembuat ini akan sangat ketat dengan biaya produksi dalam proses produksi dan pembuatan sehari-hari mereka, jadi mereka akan mempunyai lebih keuntungan dalam penilaian harga.


TullamorePlatform mengangkat diri sendiriApa kesalahannya?



Rancangan lif kargo elektrik juga melibatkan pemilihan parameter teknik. Ia penting untuk mempertimbangkan keperluan teknik ini semasa proses tetapan, ia sepatutnya mungkin menambah item individu apabila memahami, dan ia juga sepatutnya mungkin untuk beroperasi dengan lebih selamat dan bebas. Pada masa yang sama, apabila memilih lif kargo, orang juga perlu mampu mempunyai topik dan kandungan lain untuk dipertimbangkan. Mengenai pemilihan lif, penting untuk memahami maklumat tanda dan situasi utama.

Job description.Jika lif hidraulik digunakan di kampus, ia boleh lebih baik meningkatkan keselamatan dan keselamatan kampus. Untuk kampus, terutama selepas sekolah setiap hari, terdapat bilangan besar ibu bapa dan juga ada bahaya keselamatan seperti orang dan kereta. Pembuat platform lif berharga tinggi dari spesifikasi berbeza menyambut pedagang sampah, perusahaan, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Kerja platforma muatan dan muatan tetap

Selepas menggantikan minyak baru, minyak lama tidak boleh digunakan lagi dalam situasi ini. Jika minyak lama digunakan, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada pakaian bahagian bergerak.

Tullamore.Ianya kerana pemasaran ini menunjukkan bahawa lif telah meningkat jauh dalam terma jualan, dan penilaian apabila memasuki pasar.

Ciri-ciri: Penyelamatan tenaga. Platform angkat elektrik juga mempunyai ciri yang sangat baik dalam proses aplikasi, iaitu ia akan sangat menghemat tenaga sepanjang proses penggunaan. Kerana operasinya adalah semua elektrik,TullamoreLift Platform 16 meter, efisiensi pergerakan dan pengangkutan akan sangat tinggi semasa aplikasi. Lagipun, satu perkara yang orang boleh yakin adalah bahawa penggunaan tenaga semasa penggunaan jangka panjang tidak terlalu tinggi, jadi secara keseluruhan, jenis platform angkat ini masih sangat berharga untuk digunakan.

Platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan tahunan kerana ia bukan peralatan istimewa dan boleh digunakan oleh kilang dan individu. Walaupun platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan setahun, untuk pelanggan yang menggunakannya, pemeriksaan kecil diperlukan setiap bulan, sama ada motor telah rosak, dan sama ada minyak hidraulik telah berkurang atau terganggu. Kerana situasi ini boleh mempengaruhi operasi normal peralatan, perlu memeriksa bahagian-bahagian ini setiap bulan.