ClevelandHydraulic lifting platform Hydraulic platformApakah langkah-langkah operasi

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-07 12:40:21

Lepaskan skru di lubang bumbung debu di sisi luar flange lif, menyesuaikan cincin sistem PCS untuk menyesuaikan lubang sisinya dengan lubang bumbung debu, dan ketat heksagon dalam. Kemudian, dan lif juga sangat diperlukan oleh pasar. Banyak tugas pengangkutan tinggi diselesaikan oleh lif, dengan efisiensi tinggi dan meyakinkan keselamatan. Namun, perhatian juga perlu diberikan kepada pemasangan lif, jika tidak mungkin ada masalah, gantikannya segera; Kedua, periksa jika ada tanda-tanda keseluruhan pada sambungan antara paip minyak dan paip minyak. Jika ada, ketatkan mereka segera untuk mengelakkan lekasan minyak semasa proses mengangkat platform penangkapan hidraulik, yang boleh menyebabkan kemalangan; Item apa yang perlu diperiksa sebelum menggunakan platform angkat hidraulik? Periksa jika sambungan elektrik sistem sirkuit platform angkat hidraulik garpu gunting terlepas. Jika ada, sila ketatkan segera (perhatian: sebelum menggunakan wayar elektrik dengan tangan, matikan bekalan kuasa pertama untuk menghindari tragedi seperti bocor dan kejutan elektrik)

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

.Kebersihan stesen hidraulik adalah aspek penting stesen hidraulik lif, jadi ia tidak perlu diambil ringan. Dan dari perspektif profesional, terdapat peraturan dan keperluan yang berkaitan yang sepatutnya disebut dalam manual spesifikasi, untuk mempunyai pemahaman yang betul dan tahu bagaimana untuk mencapai kesucian yang baik.

Selain itu ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul, pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.


ClevelandHydraulic lifting platform Hydraulic platformApakah langkah-langkah operasi



Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Setiap jenis mesin atau peralatan akan mengalami siri pemeriksaan dan penyahpepijatan sebelum meninggalkan kilang, sehingga semua aspek dipilih. Mari kita ambil lif bergerak contohnya, yang sama berlaku untuk ia. Sudah tentu,ClevelandPlatform angkat hidraulik, semasa latihan, mungkin masih ada beberapa soalan mengenai lif, tetapi tanpa hubungan, hanya menguasai beberapa kemahiran khusus boleh menangani soalan-soalan ini secara efektif.

Setiap jabatan berus elektrik patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%

packing.Berdasarkan maklumat yang telah and a siasat, memilih mesin angkat yang berkesan pada biaya seharusnya berdasarkan parameter teknikal, praktikal, dan pelbagai. Biasanya terdapat banyak jenis mesin angkat, termasuk (kereta diletak,ClevelandBanyak lif hidraulik elektrik, tetap, hidraulik, garpu gunting, dll.)

Ukuran anti-korrosion bagi badan kenderaan kerja ketinggian tinggi patut memperhatikan goresan kecil. Permukaan cat kenderaan kerja ketinggian tinggi sering rosak. Selain kerosakan umum, goresan, dan batu kecil pada ban memandu, juga boleh ada titik pelepasan, yang akan menyebabkan kerosakan kecil pada masa. Kerana kebanyakan bekas luka ini kecil dan mudah terlepas. Oleh itu, pemeriksaan biasa patut dilakukan di kawasan topi enjin dan sekeliling. Setelah ditemui, perlu segera pergi ke kedai kecantikan profesional untuk memproses.

Pembersihan pembuat lif memerlukan semua bahagian lif seharusnya disimpan bebas dari lumpur minyak, tanah dan debu terutama udara, bahan bakar dan penapis minyak enjin seharusnya diperiksa dan dibersihkan mengikut masa yang ditentukan untuk mencegah kemudahan memasuki silinder dan laluan minyak, untuk mempercepat pakaian bahagian bergerak. Pembuat lif menyarankan mengembangkan beberapa sistem penyelamatan. Sistem penyelamatan biasa berdasarkan kehidupan pakaian dan perkhidmatan komponen mekanik, serta corak pakaian dan air mata minyak dan cair. Sistem penyelamatan terutamanya menentukan keperluan penyelamatan mesin berdasarkan jam operasi mesin, yang juga telah menjadi sistem penyelamatan yang dijangka dirancang.


ClevelandHydraulic lifting platform Hydraulic platformApakah langkah-langkah operasi



Kestabilan tinggi angkat boleh memenuhi angkat lembut barang-barang tonnage besar. Tahap penangkapan hidraulik dilengkapi dengan lampiran anti dan sistem hidraulik perlindungan berlebihan untuk memastikan operasi.

average method.Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo,ClevelandPlatform angkat hidraulik industri, brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.

Pemeriksaan dan penyelamatan biasa, dan penyelesaian masalah adalah berguna untuk meningkatkan efisiensi kerja, memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, dan memastikan prestasi keselamatan lif.

Apabila menggunakan platform angkat hidraulik, juga diperlukan untuk memeriksa untuk pemanasan berlebihan, kerana peralatan ini dilengkapi dengan enjin. Jika enjin berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan kepada enjin. Namun, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan, ia perlu dihentikan segera, dan kemudian kesalahan yang menyebabkan enjin berlebihan perlu diperiksa dan dihapus Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

Cleveland.Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

Kapasiti muatan barang dan tonnasi barang yang dihantar sekaligus juga mempengaruhi kelajuan penangkapan dan turun. Mencapai nilai yang baik platform penangkapan untuk pengangkutan barang adalah jaminan kelajuan. Jika berat terlalu berat, ia juga mempengaruhi masa penghantaran biasa.

Platform penangkapan hidraulik terutamanya menggunakan transmisi tekanan minyak hidraulik untuk mencapai fungsi penangkapan. Struktur mekanikal garpu pengunciannya menyediakan kestabilan untuk penangkapan. Platform kerja luas dan kapasitas penangkapan tinggi membuat operasi altitud tinggi luas dan sesuai untuk berbilang orang bekerja secara serentak. Ia membuat operasi ketinggian tinggi efisien dan dijamin.