PingshanFixed lifting hydraulic platformBerita Terklasifikasi

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-11 15:40:37

Pada hari ini, lif digunakan secara luas dan terlibat dalam banyak industri. Lift spiral bukan pengecualian dan mempunyai kesan yang sangat baik. Tapi kadang-kadang permukaan lif spiral akan berkarat, yang mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja dan perlu dibuang. Jadi apa penyelesaian untuk permukaan rust lif spiral?

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Pingshan.Sabuk keselamatan perlu diperiksa setiap enam bulan, dengan beban 225 kilogram. Masa ujian ialah lima minit. Selepas ujian, dan simpan rekod eksperimen. Setiap sabuk keselamatan yang tidak berkualifikasi patut dihentikan secara segera.

Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.

.Setelah membeli dan menggunakan peralatan dan peralatan, disebabkan penggunaan atau penuaan yang tidak betul dan penggunaan lif hidraulik untuk menyebabkan tanah, kadar telah memperlambat. Selepas kelajuan perlahan, pertimbangkan kadar aliran minyak hidraulik dahulu. Faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk: saluran paip hidraulik, valv hidraulik, pompa minyak hidraulik, kumpulan kawalan kelajuan motor dll. Editor berikut akan memperkenalkan kepada anda empat sebab untuk kelajuan perlahan dan kaedah mediasi.

Dengan kemajuan masa-masa, lif keretapi panduan digunakan secara luas dan ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan lif keretapi panduan. Hari ini, saya akan jelaskan kepada anda apa yang perlu dilakukan jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan-lahan.

Kerja pencegahan rust kenderaan kerja udara biasanya adalah sesuatu yang perlu diperhatikan apabila ia tidak digunakan untuk masa yang lama. Ini adalah perkara yang mudah untuk tidak perlu menghabiskan wang untuk anti-korrosion di stesen perbaikan. Selama kami pemilik kereta menggunakan beberapa bahan yang mereka boleh cari sendiri, kita boleh mencapai ini. Pada masa yang sama, perhatian kepada kebiasaan memandu boleh memastikan kenderaan kerja tinggi tidak berkerut. Ini beberapa titik untuk rujukan.


PingshanFixed lifting hydraulic platformBerita Terklasifikasi



Sekarang and a memahami cara menggunakan lif hidraulik, ia menyediakan kami persekitaran kerja yang selamat untuk operator kami, dan meningkatkan efisiensi dan kualiti kerja penurunan.

Sama seperti apabila ada kerosakan dalam bahagian berjalan platform angkat, operator mesti menguasai pengetahuan umum tentang kerosakan penyelamatan peralatan, supaya mereka tidak kelihatan terlalu terganggu apabila kerosakan berlaku. Secara umum, kesalahan umum bahagian berjalan platform angkat dibahagi ke:; Masalah kegagalan seperti membakar semak-semak, kotak paksi yang membakar,PingshanUltra low hydraulic lifting platform, menarik motor yang membakar, perlahankan ban, dll. Di bawah, editor akan berkongsi dengan semua orang solusi.

Operasi ketinggian tinggi melibatkan kerja orang tunggal seperti pembersihan ketinggian tinggi. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

how.Apabila menggunakan platform angkat hidraulik, juga diperlukan untuk memeriksa untuk pemanasan berlebihan, kerana peralatan ini dilengkapi dengan enjin. Jika enjin berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan kepada enjin. Namun, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan, ia perlu dihentikan segera, dan kemudian kesalahan yang menyebabkan enjin berlebihan perlu diperiksa dan dihapus, Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

Menurut keperluan yang berbeza, mod kuasa berbeza boleh dipilih, bekalan kuasa AC satu fasa, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman. Dengan peralatan hidraulik manual operasi pembakaran boleh dilakukan di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, dan komponen boleh ditambah. Apabila panjang platform tidak cukup, ia boleh diperoleh ke arah yang diperlukan, dan kuasa operasi boleh ditambah. Ia mesti mempunyai produk pembinaan dan peralatan skala besar modern, dan keperluan untuk keselamatan ketinggian tinggi dan produksi peradaban.

Semak secara biasa untuk akumulasi air dan kemudahan. Ia tidak dapat dihindari bagi kenderaan kerja ketinggian tinggi untuk memandu dalam cuaca hujan dan salji, atau jalan lumpur. Bawah dan beberapa ruang, serta lantai dalam, cenderung untuk akumulasi lumpur. Jika pemilik tidak membersihkannya dengan tepat waktu, ia akan menyebabkan kemudahan bersembunyi. Oleh itu, pinggir luar hub roda, sudut bawah batang pokok, lubang kunci dan kurungan pemotong, dan kawasan lain kegiatan perlu diperiksa secara terus menerus, dan lubang pembuangan pintu dan berbagai bahagian harus disimpan tanpa diharamkan untuk memastikan selimut kerusi kereta, seperti kemudahan, karpet, dan lantai, mencegah rusting aksesori.


PingshanFixed lifting hydraulic platformBerita Terklasifikasi



Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Promise and keep promise.Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Ia diharamkan secara ketat menggunakan tali pinggang keselamatan yang telah melebihi masa kehendak mereka apabila bekerja di persekitaran berikut: dalam skenario di mana kerja ketinggian tinggi diperlukan, pekerja mesti memakai tali pinggang keselamatan apabila memasuki tempat kerja; Kerja di tinggi lebih dari dua meter mesti memakai tali pinggang keselamatan; tali pinggang keselamatan mesti digunakan bila bekerja pada ketinggian yang lebih dari 5 meter dalam persekitaran di mana peluru tidak digunakan atau di mana tidak ada pagar pada peluru; tali pinggang keselamatan mesti digunakan bila bekerja pada bumbung cerun; Di tingkat atas rumah rata, tali pinggang keselamatan mesti digunakan apabila tiada pagar perlindungan ditetapkan dalam 2 meter dari pinggir bumbung atau terbuka bumbung; Platform atau bangku kerja berada dalam keadaan ditangguh; Jika ada terbuka di atas tanah dekat bumbung atau tangga, pasang kotak distribusi terpisah, dan tombol kebocoran elektrik mesti memenuhi keperluan untuk lif pembinaan bila menggunakan kotak distribusi. Jika lif pembinaan yang dipasang adalah frekuensi pembolehubah, kerana tidak perlu menghentikan tengah jalan, jadi lif cepat diperlukan. Pertama pergi ke lobi langit tinggi (lobi elevator tinggi, Skylobby) dari tanah, kemudian pindah ke elevator biasa ke destinasi. Beberapa lif baru menggunakan sistem panggilan awal lif, yang boleh panggil lantai tertentu di lobi. Lif penumpang ini boleh dihiasi dengan cantik mengikut keperluan pelanggan. Beberapa lif penumpang juga dilengkapi dengan air conditioning dan televisyen, sementara yang lain ditetapkan di dalam kabin, sehingga pelanggan boleh menikmati pemandangan di luar semasa mengendarai.

Tombol yang biasanya ditutup kotor; Solusi adalah untuk membuang valv yang biasanya ditutup dan menggunakan ejen pembersihan atau pembersihan.

Pertama, perlu mempunyai posisi sistemik imej syarikat, dan kemudian merancang iklan imej syarikat, logo, tanda dagangan,PingshanPlatform penangkapan hidraulik khas untuk pusat belanja, markah, dll. berdasarkan posisi yang ditentukan. Kemudian,PingshanPlatform penangkapan hidraulik, internet dan media akan mengekspresikan dan menyampaikan filosofi syarikat kepada pengguna. Tugas utama bangunan tanda ialah mempunyai kaedah komunikasi yang bersatu dan terpusat, untuk mencipta jabatan perancangan syarikat, terutama untuk mencipta imej tanda yang direncanakan, dan untuk mempunyai kampanye iklan yang direncanakan dan ditujukan yang boleh mencapai keputusan yang signifikan dengan dana terbatas. terutama dalam internet yang dikembangkan hari ini, terdapat berbagai cara untuk promosi, seperti platform kerja tinggi, Berdasarkan ciri-ciri dan titik jualan brand sendiri, memutuskan saluran mana untuk dipilih untuk iklan. Hanya dengan menentukan imej brand yang baik kita boleh memimpin pasar.