SivetohelovitzeGunting harga platform penangkapan hidraulikApakah kelebihan dalam aplikasi praktikal

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-19 09:30:27

Dimensi produksi yang tidak konsisten bagi rod sokongan platform angkat hidraulik adalah cacat kualiti peralatan platform angkat sendiri. Disarankan bahawa pembuat menggantikannya, kerana kemungkinan situasi ini berlaku adalah relatif rendah.

Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, perlahan,SivetohelovitzePlatform angkat hidraulik bergerak, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

Sivetohelovitze.Perhatian: Periksa semua saluran paip hidraulik dan gabungan lif kargo yang mengangkat hidraulik. Saluran paip tidak boleh rosak, dan gabungan tidak boleh terlepas. Semua gabungan mesti ketat.

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, platform angkat sendiri platform angkat bimbit, dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, semakin cepat kelajuan angkat.

Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan,SivetohelovitzePlatform angkat platform hidraulik, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan,SivetohelovitzePlatform penangkapan hidraulik Xinxiang, dan tentu saja, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.


SivetohelovitzeGunting harga platform penangkapan hidraulikApakah kelebihan dalam aplikasi praktikal



Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Koncep jambatan penerbangan hidraulik adalah sistem kuasa jambatan penerbangan. Cilinder minyak besar mengangkat keseluruhan peralatan yang bersandar. Apabila ia ditangkap ke tinggi besar, silinder minyak kecil mula berfungsi, memperluas plat lidah tali. Semua plat peralatan dibuat dari plat besi berpotensi tinggi tinggi yang berkualiti tinggi dan profil, yang secara efektif ditambah dan mempunyai kehidupan perkhidmatan panjang.

Adakah ada peraturan yang berkaitan untuk pembersihan stesen hidraulik? Manufacturer lif profesional dan produk lain mempunyai julat penuh produk yang menjual dengan baik baik baik di rumah dan di antarabangsa peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Test method.Bagaimana untuk menentukan jumlah minyak bersih yang cukup untuk stesen hidraulik lif?

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Pipa hidraulik mungkin terganggu. Pipa hidraulik juga merupakan kunci yang sangat penting, memeriksa sama ada pipa hidraulik licin. Fokus pada memeriksa sama ada terdapat tanda-tanda kongesti atau jamming dalam pelbagai valv hidraulik, termasuk valv berhenti satu arah, valv arah elektromagnetik, valv kawalan proporsional, valv overflow, dll. Jika ada masalah, valv hidraulik patut dibersihkan atau digantikan secara tepat waktu, kerana minyak hidraulik mungkin berubah atau mengandungi kemudahan. Selepas minyak hidraulik digunakan secara kekal, mungkin ada kemudahan atau kerosakan dalam minyak hidraulik. Ambil sampel untuk pemeriksaan untuk melihat jika ia mengandungi partikel cair, perubahan warna, atau bau. Jika perlu, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Finance Department.Apabila lif kargo gagal berfungsi, unit penyelamatan akan tiba di lokasi dalam masa yang ditentukan (masa yang ditentukan tidak ditentukan di Beijing, tetapi dalam 30 minit).

Bagaimana untuk memilih platform mengangkat liga aluminium untuk membeli mesin mengangkat? Tidak perlu memilih secara buta, tetapi untuk melakukan kajian pasar yang cukup dan penyelidikan di situ untuk menentukan saiz dan darjah syarikat. Ini adalah perkara yang pertama dan diperlukan. banyak perusahaan skala kecil di pasar memotong sudut untuk membuat keuntungan, yang mengurangkan kualiti produk angkat. walaupun mereka mungkin menjualnya sangat murah, jenis mesin ini tidak bertahan lama dan mempunyai faktor risiko yang tinggi. Oleh itu sebagai manusia, seseorang tidak boleh menginginkan sedikit harga dan mengakibatkan penyesalan yang lebih besar.

Pad besi mesti digunakan di bawah wayar untuk meningkatkan permukaan tekanan antara kacang dan lantai, ketatkan empat bolt asas; Laras menegak bingkai pintu pagar seperti di atas dan ketat bolt jangkar yang tersisa; Pasang sumber penimbal; Sambungkan separuh lain pagar ke separuh depan dengan bolt; Laras menegak dan ketatkan bolt jangkar seperti di atas, dan lepaskan brek pada motor di dalam kandang penggantian. (Untuk model SC200/200 pasang cage penggantian pertama sebelum pasang plat pemacu).

Sivetohelovitze.Biasanya, semua wayar dan kabel diperiksa untuk kerosakan. Kita perlu cepat pakai pakaian dan menggantikan jabatan yang rosak. Pembuat lif profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.