FrissinPlatform angkat hidraulik lif kargo angkat hidraulikSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini masih perlu diketahui

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-19 10:16:34

1: Rust di lif spiral disebabkan oleh beberapa bahan-bahan pembuat yang tidak bersih besi. Jika rust tidak berat, kertas pasir boleh digunakan untuk mengosongkan dan membuang rust.

Penjagaan dan penjagaan seharusnya dilakukan secara peribadi dan oleh pegawai yang ditentukan sesuai jadual,FrissinPeralatan platform angkat hidraulik tetap, dibahagi menjadi setengah bulan penyelenggaran, penyelenggaran bulan, dan penyelenggaran tahunan. Kandungan setiap jenis penyelenggaran berbeza, tetapi mereka mesti dilakukan secara terperinci, dengan rekod terperinci dan tandatangan dari kedua-dua pihak.

Frissin.Setelah air masuk ke lif, motor mungkin terbakar keluar. Pada masa ini, tombol kuasa patut dimatikan segera dan air yang berkumpul di lubang patut dibersihkan.

Penimbalan dan penggantian bahagian yang rosak pada masa adalah jenis lif hidraulik, juga dikenali sebagai lif hidraulik keretapi panduan, sesuai untuk mengangkut barang di atas bangunan, restoran, dan lantai hotel. Ini mesin Lipusheng untuk memperkenalkan pemeliharaan harian lif.

.Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khusus untuk pemasangan dan pembinaan, dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.

Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.


FrissinPlatform angkat hidraulik lif kargo angkat hidraulikSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini masih perlu diketahui



Biasanya, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

Penjelasan ini terutama fokus pada mekanisme platform angkat,FrissinPembuat lift, dan sekarang terdapat banyak jenis platform angkat yang berbeza. Untuk menggunakan platform angkat yang lebih baik, kami telah mula mengembangkan industri berbeza menggunakan platform angkat yang berbeza. Platform angkat elektrik telah menjadi produk utama platform angkat kecil. Ia adalah kecil dalam saiz, ringan dalam berat, praktik dalam penampilan, mudah untuk bergerak, stabil dan bebas dalam angkat, besar dalam kapasitas muatan, dan besar dalam kawasan pesawat, Stabiliti telah menjadi mesin yang banyak pelanggan bersaing untuk, dan peralatan angkat digunakan dalam perusahaan segala saiz, jadi penggunaan platform angkat diperlukan.

Pastikan bekalan kuasa yang hebat di lokasi pemasangan, pasang kotak distribusi terpisah, dan tombol kebocoran elektrik mesti memenuhi keperluan untuk lif pembinaan bila menggunakan kotak distribusi. Jika lif pembinaan yang dipasang adalah frekuensi pembolehubah, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.


FrissinPlatform angkat hidraulik lif kargo angkat hidraulikSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini masih perlu diketahui



Untuk operasi luar seperti mengubah lampu jalanan dan kaca, lif ikatan aluminium boleh terus naik ke tinggi tertentu, dan boleh bekerja dengan 3-5 orang berdiri pada masa yang sama. Kesan itu jauh diperbaiki, dan ia kecil dan tidak mempengaruhi laluan kenderaan dan pejalan kaki.

Project scope.Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan, gantikan valv dengan valv baru.

Beberapa kawan sering mendapati bahawa motor lif terlalu panas, dan mereka tidak dapat mencari sebab, tetapi masih ada fenomena ini. Sebenarnya, ada banyak alasan untuk pemanasan lebar motor untuk memudahkan penggunaan semua orang, Hengqi akan memperkenalkan alasan untuk pemanasan lebar motor.

Dengan peningkatan standar hidup orang, semakin banyak orang bersedia menggunakan Alibaba dan Taobao untuk apa yang mereka perlukan dalam kehidupan sehari-hari mereka. Oleh itu, tetapi perlu dikatakan bahawa membeli lif online adalah benar-benar pilihan yang baik Tetapi untuk beberapa isu di tahap kemudian, perlu berkomunikasi dengan baik dengan penghasil. Belanja dalam talian untuk mengangkat platform adalah sesuai kerana distribusi penghasil platform mengangkat di China sangat tidak sesuai, jadi produk di beberapa kawasan penghasilan platform mengangkat kunci lebih murah, tetapi di kawasan lain harga sangat tinggi. Menghadapi situasi ini,FrissinPlatform penangkapan hidraulik elektrik kecil, Ia juga pilihan yang baik bagi pengguna untuk memilih laluan belanja online untuk mendapatkan produk platform angkat yang murah. Pada hari ini, mereka tidak hanya menyambut pelanggan dari seluruh negara, yang telah membawa beberapa platform angkat rumah yang dieksport ke negara asing. Namun, masih ada banyak tindakan pencegahan yang perlu diikuti pada jalan belanja online di platform angkat. Contohnya, penting untuk mempunyai pemahaman tertentu tentang syarikat yang diinginkan apabila and a berada di pasar, dan jika syarat membenarkan, anda perlu pergi ke kawasan setempat untuk pemeriksaan. Apabila produk dihantar anda juga perlu berhati-hati dalam proses pemeriksaan barang. Jika ada masalah, anda perlu laporkan secara segera kepada pembuat. Sudah tentu, tandatangan kontrak adalah sama penting apabila membeli untuk mengangkat platform online, dan perbincangan dan penjelasan terperinci juga perlu diberikan pada isu-isu selepas jualan.

Frissin.Operasi ketinggian tinggi melibatkan kerja orang tunggal seperti pembersihan ketinggian tinggi. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

Mengajar anda bagaimana untuk memilih kabel lif. Apabila memilih kabel lif, anda perlu mengikut dua prinsip berikut: parameter elektrik yang baik; Semasa pergerakan kabel dengan lif, akan ada bahagian di tengah yang mengalami deformasi bengkok disebabkan graviti, menyebabkan perubahan dalam parameter elektrik seperti impedance dan kapasitas yang disebarkan kabel. Apabila kabel dengan kualiti yang tidak baik mengalami deformasi paksa, perubahan parameter yang signifikan boleh menyebabkan ketidaksepadan impedance, meningkat perlawanan video, dan refleksi isyarat, yang boleh menyebabkan menurun nisbah isyarat-bunyi bagi isyarat video dan menghasilkan gangguan video. Oleh itu, ia disarankan untuk memilih kabel video dengan perisai yang baik dan diameter wayar tebal sebanyak yang mungkin.