Laroche di Sungai YongheLift hidraulik dalamCara menjaga masalah kualiti

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-22 14:26:37

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, tetapi ia juga penting untuk memperhatikan beberapa perincian, seperti: sebenarnya sukar untuk mendorong perlindungan ke dalam pin peluru apabila memasang terlalu banyak. Bagaimanapun, kadang-kadang, beberapa orang mungkin berfikir untuk menggunakan palu untuk memukul perlindungan untuk kesehatan, dan menggunakan kekuatan brute semasa pemasangan. Sebenarnya, langsung memukul perlindungan dengan palu boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan pada perlindungan, yang merupakan sebab utama untuk mengandungi kerosakan dan mengurangi hidup perkhidmatan perlindungan.

Laroche di Sungai Yonghe.Sebelum menggunakan mesin, staf perlu memeriksa dengan hati-hati sistem hidraulik dan elektrik untuk memastikan tiada kebocoran atau kebocoran kosong sebelum digunakan.

Kabel lif bermain peran penting dalam lif, tetapi anda tahu bagaimana untuk memilih kabel yang baik? Di bawah, editor akan singkatkan bagaimana untuk memilih kabel lif yang baik untuk semua orang.

.Apabila lif kargo gagal berfungsi, unit penyelamatan akan tiba di lokasi dalam masa yang ditentukan (masa yang ditentukan tidak ditentukan di Beijing, tetapi dalam 30 minit).

Kerja pencegahan rust kenderaan kerja udara biasanya adalah sesuatu yang perlu diperhatikan apabila ia tidak digunakan untuk masa yang lama. Ini adalah perkara yang mudah untuk tidak perlu menghabiskan wang untuk anti-korrosion di stesen perbaikan. Selama kami pemilik kereta menggunakan beberapa bahan yang mereka boleh cari sendiri, kita boleh mencapai ini. Pada masa yang sama, perhatian kepada kebiasaan memandu boleh memastikan kenderaan kerja tinggi tidak berkerut. Ini beberapa titik untuk rujukan.

Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.


Laroche di Sungai YongheLift hidraulik dalamCara menjaga masalah kualiti



Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul, pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.

Operator Novice patut memperhatikan peralatan yang memakai dengan cepat apabila memakai lif bimbit: Sebab faktor seperti pemprosesan dan pemasangan komponen peralatan platform kerja ketinggian tinggi seperti lif bimbit, permukaan peralatan kasar kawasan kecil, dan pengangkutan muatan tidak sama, yang boleh menyebabkan pakaian peralatan. Semasa operasi peralatan platform kerja ketinggian tinggi seperti lif bergerak, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian tersembunyi dan pecahan satu sama lain, dan sampah logam mengalami pecahan sekunder dengan peralatan, yang akan mempercepat pakaian dan air mata permukaan bahagian-bahagian peralatan. Oleh itu, lif bergerak dan peralatan platform kerja altitud tinggi lain cenderung untuk memakai dan merobek komponen semasa masa berjalan-in, dengan kadar pakaian cepat.

Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.

Quality documents.Lift lengan melipat kebanyakan dipandu oleh cara hidraulik, dan sumber kuasa bagi sistem hidraulik adalah minyak hidraulik. Hanya apabila kuantiti minyak hidraulik cukup dan kualiti minyak adalah tinggi, boleh lif lengan melipat menyediakan output momen yang lebih besar, dengan itu meningkatkan efisiensi kerja. Bagaimana kita boleh menentukan sama ada kuantiti minyak hidraulik yang baru ditambah cukup? Berapa piawai kuantiti minyak hidraulik?

Persiapan sebelum melipat dan pemasangan lif. Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khas untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Sebelum memasang kandungan lif, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.


Laroche di Sungai YongheLift hidraulik dalamCara menjaga masalah kualiti



Pompa peralatan yang dipakai tua atau rosak; Solusi adalah untuk menggantikan pompa perlengkapan. Kami menyediakan pelbagai penghasil lif kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu sebagai pelanggan, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan,Laroche di Sungai YonghePlatform penangkapan hidraulik, iaitu,Laroche di Sungai YonghePlatform angkat hidraulik elektrik yang bergerak sendiri, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Walaupun mengangkat lif kargo mempunyai keselamatan yang baik, dalam kerja praktik, jika kita tidak memperhatikan penyelenggaran terperinci, kemalangan mungkin berlaku.

2: Pembuangan rust kimia melibatkan penggunaan asid untuk bereaksi dengan komponen logam lif skrun untuk membuang produk rust dari permukaan rust rod tolak. Jenis pembuangan rust ini terutama digunakan untuk lif skrun mekanik besar, dan perhatian patut diberikan untuk melindungi peranti ketepatan seperti alat elektronik dari kerosakan asid semasa digunakan.

Laroche di Sungai Yonghe.Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri,Laroche di Sungai YonghePlatform angkat hidraulik bergerak kecil, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Tombol solenoid sistem stesen pompa hidraulik lif keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, ia disarankan untuk menggantikannya dengan sistem stesen pompa yang lebih besar.