WuerdenTrak lift platform hidraulik elektrikMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-22 17:24:31

pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.

Sempur panas oksid aluminium selepas rawatan peledak pasir. Sesuai untuk semua media kecuali air dan glikol etilen; Menyemprot primer anti rust boleh mengurangi kerosakan besi dengan menambah primer anti rust pada cat semasa menyemprot.

Wuerden.Ia dilarang menggunakan tali pinggang keselamatan untuk penghantaran objek berat; Tali pinggang keselamatan harus digantung dengan kuat dan dipercayai di atas, dan tinggi tali pinggang keselamatan harus lebih tinggi dari pinggang.

Dimensi produksi yang tidak konsisten bagi rod sokongan platform angkat hidraulik adalah cacat kualiti peralatan platform angkat sendiri. Disarankan bahawa pembuat menggantikannya, kerana kemungkinan situasi ini berlaku adalah relatif rendah.

.Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Pasang tepat waktu dan gantikan bahagian yang rosak.

Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.


WuerdenTrak lift platform hidraulik elektrikMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi



3: Pembuangan rust air tekanan tinggi. Jenis lif spiral yang menggunakan kesan jet air tekanan tinggi dan abrasif untuk mencurahkan dan menghapuskan rust, dengan keuntungan kerosakan bahan minimal. Namun, air boleh menyebabkan kerosakan tertentu pada peralatan elektronik, menjadikannya sesuai untuk jenis lif spiral yang boleh dipotong.

Jembatan naik boleh dibahagi menjadi dua bentuk: jembatan naik bimbit dan jembatan naik tetap. Perkenalan singkat ke skop aplikasi jembatan naik tetap dan penggunaan jembatan naik bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan memuatkan platform atau di mana pemuatan dan pembuatan bimbit barang diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Pemuatan dan pembuatan cepat barang boleh dicapai hanya dengan satu orang yang berfungsi dan tanpa perlukan bekalan kuasa.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Produk, puluhan juta produk untuk anda memilih dari, penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamat

Installation conditions.Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Biasanya, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

Pertama, perlu mempunyai posisi sistemik imej syarikat,WuerdenPlatform hidraulik mengangkat jenis lubang, dan kemudian merancang iklan imej syarikat, logo, tanda dagangan, markah, dll. berdasarkan posisi yang ditentukan. Kemudian, internet dan media akan mengekspresikan dan menyampaikan filosofi syarikat kepada pengguna. Tugas utama bangunan tanda ialah mempunyai kaedah komunikasi yang bersatu dan terpusat, untuk mencipta jabatan perancangan syarikat, terutama untuk mencipta imej tanda yang direncanakan dan untuk mempunyai kampanye iklan yang direncanakan dan ditujukan, yang boleh mencapai keputusan yang signifikan dengan dana terbatas. terutama dalam internet yang dikembangkan hari ini, terdapat berbagai cara untuk promosi seperti platform kerja tinggi, Berdasarkan ciri-ciri dan titik jualan brand sendiri,WuerdenPlatform angkat hidraulik Platform angkat, memutuskan saluran mana untuk dipilih untuk iklan. Hanya dengan menentukan imej brand yang baik kita boleh memimpin pasar.


WuerdenTrak lift platform hidraulik elektrikMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa operasi



Persiapkan asas menurut rancangan asas, perhatikan mencari, mengatasi, dan menyesuaikan titik, dan pastikan aras asas dan perlukan penggunaan berbeza.

production.Biasanya, diperlukan untuk memeriksa sama ada setiap organisasi berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara. Jika mana-mana halangan ditemui, mereka mesti dibuang dengan cepat.

Menurut prestasi peralatan, platforma mengangkat alis aluminum secara umum dibahagi ke kategori berikut: platforma mengangkat alis aluminum bergerak: peralatan menggunakan bahan alis aluminum kuat tinggi, mengurangkan pencerobohan platform mengangkat. Saiz kecil, mampu mengangkat dan menurunkan operasi dalam ruang yang relatif kecil. Pada masa yang sama, model ringan dan fleksibel boleh bergerak dan beroperasikan platform penunggang sidang aluminum tetap: Plat sidang aluminum kuasa tinggi biasanya digunakan di pasar, dan proses desain lebih ramah pengguna dan teliti. Peralatan boleh disesuaikan mengikut situasi penggunaan sebenar, dan saiz dan peningkatan muatan meja boleh memenuhi kebutuhan pelanggan yang berbeza.

Pembukaan dan tutup kenalan suis perjalanan setiap peranti keselamatan mesti dipercayai,WuerdenPlatform angkat sistem hidraulik, dan krater kenalan mesti dicurahkan secara tepat waktu. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif

Wuerden.Apabila menambah minyak hidraulik, dan berapa banyak operasi penangkapan perlu dilakukan semasa mengisi untuk mengisi sepenuhnya setiap kedudukan minyak hidraulik. Oleh itu, apabila mengisi cuba menambah sebanyak yang mungkin, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Pipa hidraulik mungkin terganggu. Pipa hidraulik juga merupakan kunci yang sangat penting, memeriksa sama ada pipa hidraulik licin. Fokus pada memeriksa sama ada terdapat tanda-tanda kongesti atau jamming dalam pelbagai valv hidraulik, termasuk valv berhenti satu arah, valv arah elektromagnetik, valv kawalan proporsional, valv overflow, dll. Jika ada masalah, valv hidraulik patut dibersihkan atau digantikan secara tepat waktu, kerana minyak hidraulik mungkin berubah atau mengandungi kemudahan. Selepas minyak hidraulik digunakan secara kekal, mungkin ada kemudahan atau kerosakan dalam minyak hidraulik. Ambil sampel untuk pemeriksaan untuk melihat jika ia mengandungi partikel cair, atau bau. Jika perlu, gantikan minyak hidraulik.