PisaPlatform penangkapan hidraulik khas untuk pusat belanjaCara menjaganya

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-03-04 12:15:44

Ia baik untuk tidak menutupi kereta dengan pakaian untuk kenderaan kerja ketinggian tinggi. Jika kenderaan diparkir di luar dalam cuaca angin dan hujan, pakaian akan berulang kali menampar cat kereta, terutama jika kereta sedang meniup pasir pada pakaian, ia akan melukis banyak goresan kecil pada pakaian, kerana dengan masa, ia akan membawa kepada cat hitam. Selain itu, ia patut dicuci dengan air dan mencegah pembersih vakum kenderaan kerja ketinggian tinggi daripada menggarus partikel pasir di permukaan cat.

Mesin mengangkat, sebagai produk penting pembangunan sosial di China, mempunyai status sosial yang tinggi dan kini telah menjadi alat operasi yang tidak boleh diganti dalam barang utama kita. Dan stesen pompa hidraulik adalah posisi jantung mesin angkat, yang sangat menguji profesionalisme dan perhatian operator. Ia adalah tanggungjawab umum kita untuk memeriksanya dan memastikan penggunaan sehari-hari mesin. mari kita melihat beberapa isu yang masuk akal biasa: titik pembuat lif adalah untuk memastikan keperluan sambungan kuasa, dan seharusnya tidak ada kesalahan sambungan atau bocor; Dan berilah perhatian kepada kerja bersihkan di dalam kehidupan sehari-hari, dan janganlah kamu biarkan noda-noda itu mengganggunya; Apabila berdiri diam, pemeliharaan biasa perlu dilakukan untuk mencegah kesan hujan dan cuaca salji; Pemuatan berlebihan adalah perkara pertama yang harus dilakukan oleh operator; Undang-undang Besi&#quo;; Pelarasan valv solenoid tidak boleh dilakukan secara arbitrari dan mesti diperiksa dan disahkan oleh organisasi profesional; Terutama apabila menjalankan operasi luar di bawah suhu tinggi perlu sentiasa memberi perhatian kepada ketidaknormal stesen pam; Ia adalah sangat normal bagi kita untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan jembatan boarding hidraulik, selama masalah ini tidak terlalu serius, kita tidak perlu bimbang terlalu banyak. Namun, apabila ada masalah dengan jambatan boarding hidraulik, hanya penyelesaian tepat masa adalah balasan yang betul. Di bawah adalah perkenalan kepada beberapa kesalahan umum jambatan boarding hidraulik dan penyelesaian khusus: jambatan boarding hidraulik mesti diselesaikan semasa menggantung dan menyokong platform kerja platform lifting untuk mengelak turun tiba-tiba platform lifting, menyebabkan kemalangan yang tidak perlu; 2. Jangan menyesuaikan valv overflow secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv penyelamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik, menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada orang, mesin dan objek; Pekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan dan mengumpulkan peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau

Pisa.Jika ada masalah penting yang tidak boleh diganti secara tepat waktu, beg penyegelan bersih atau filem pembungkus boleh digunakan untuk membungkus gabungan paip minyak, yang juga boleh menghalang tanah masuk.

Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

.Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

Tombol dan motor yang biasanya ditutup dihidupkan secara bersamaan; Solusi adalah kawat yang betul dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.

Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat,PisaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi empat lajur, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.


PisaPlatform penangkapan hidraulik khas untuk pusat belanjaCara menjaganya



Menangkat dan menurunkan

Apabila pegawai masuk ke dalam platform angkat untuk penyelamatan, mereka mesti gantung lif untuk mencegah turun tiba-tiba dari platform angkat dan menyebabkan kemalangan.

Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

Statistics.Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

Dengan kemajuan masa, pembangunan teknologi, dan pertumbuhan ekonomi, terdapat jutaan jenis lif yang dijual di pasar. Bagaimanapun, bagaimana untuk memilih platform angkat bimbit? Anda tahu, lif memecahkan beberapa masalah kerja ketinggian tinggi dan menyediakan kesehatan untuk kerja ketinggian tinggi. Di bawah mari kita mengikut editor untuk melihat bagaimana untuk memilih lif bimbit.


PisaPlatform penangkapan hidraulik khas untuk pusat belanjaCara menjaganya



Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah,PisaLift hidraulik, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Interpretation and observation.Tombol yang biasanya ditutup kotor; Solusi adalah untuk membuang valv yang biasanya ditutup dan menggunakan ejen pembersihan atau pembersihan.

Berdasarkan maklumat yang and a telah siasat, memilih mesin angkat yang berkesan pada biaya seharusnya berdasarkan parameter teknik, praktikal, dan versatiliti. Biasanya terdapat banyak jenis mesin angkat selatan aluminum, termasuk lif yang diletak kereta, lif yang tetap, platforma angkat hidraulik, garpu gunting, dll. Setiap jenis mempunyai parameter teknik dan penggunaan sedikit berbeza, tetapi juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, and a perlu membuat pembelian bertujuan, yang termasuk apa yang anda perlu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, jenis mekanisme angkat yang boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang. Selain itu, selepas peralatan tiba, semasa pemeriksaan nyahpakkan, sama ada aksesori, alat, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod pemeriksaan nyahpakkan. Prinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprin mengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengakepada tektektekterttertterttertterttert, dan masuk ke ke ujujujujujujujujujiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPengukur tekanan mengamati nilai pembacaan pada pengukur tekanan.

Untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan tidak sengaja.

Pisa.Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.

Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul,PisaPlatform angkat hidraulik 14m, pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.

Menurut keperluan yang berbeza, mod kuasa berbeza boleh dipilih, seperti bekalan kuasa AC tiga fasa, bekalan kuasa AC satu fasa, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman. Dengan peralatan hidraulik manual, operasi pembakaran boleh dilakukan di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, dan komponen boleh ditambah. Apabila panjang platform tidak cukup, ia boleh diperoleh ke arah yang diperlukan, dan kuasa operasi boleh ditambah. Ia mesti mempunyai produk pembinaan dan peralatan skala besar modern, dan keperluan untuk keselamatan ketinggian tinggi dan produksi peradaban.