XuanhuaJadual mengangkat garpu gunting hidraulikApa yang kurang dalam industri

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-03-09 17:32:14

Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul, pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.

Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Xuanhua.Ia dilarang menggunakan tali pinggang keselamatan untuk penghantaran objek berat; Tali pinggang keselamatan harus digantung dengan kuat dan dipercayai di atas dan tinggi tali pinggang keselamatan harus lebih tinggi dari pinggang.

Pembuat lif aluminum boleh digunakan dalam berbagai industri seperti penyelamatan, jurutera, logistik, penerbangan sipil, kilang, perang api, kereta api, dan sebagainya.

.Kerja pencegahan rust kenderaan kerja udara biasanya adalah sesuatu yang perlu diperhatikan apabila ia tidak digunakan untuk masa yang lama. Ini adalah perkara yang mudah untuk tidak perlu menghabiskan wang untuk anti-korrosion di stesen perbaikan. Selama kami pemilik kereta menggunakan beberapa bahan yang mereka boleh cari sendiri, kita boleh mencapai ini. Pada masa yang sama, perhatian kepada kebiasaan memandu boleh memastikan kenderaan kerja tinggi tidak berkerut. Ini beberapa titik untuk rujukan.

Menangkat dan menurunkan

Menangkat dan menurunkan


XuanhuaJadual mengangkat garpu gunting hidraulikApa yang kurang dalam industri



Hari ini, kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, sebagai bandar lahir lif di China. Terdapat banyak pembuat segala saiz. Jadi bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat dan lif selepas memasuki musim sejuk. Di bawah ada perkenalan terperinci dari editor.

Perkenalan ke Jambatan Penerbangan Tetap Memuatkan dan Memuatkan Jembatan Penerbangan Mobil adalah bentuk struktur yang sangat umum dalam laman logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk cepat dan mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar dengan cepat kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan membuang operasi.

Pembuat lif aluminum boleh digunakan dalam berbagai industri seperti penyelamatan jurutera, logistik, penerbangan sipil, kilang, perang api, kereta api, dan sebagainya.

Where can I find it?.Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.

Untuk operasi luar seperti mengubah lampu jalanan dan kaca, lif ikatan aluminium boleh terus naik ke tinggi tertentu, dan boleh bekerja dengan 3-5 orang berdiri pada masa yang sama. Kesan itu jauh diperbaiki,XuanhuaHydraulic lifting platform Hydraulic platform, dan ia kecil dan tidak mempengaruhi laluan kenderaan dan pejalan kaki.

Dalam pasar platform angkat semasa pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.


XuanhuaJadual mengangkat garpu gunting hidraulikApa yang kurang dalam industri



Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Focus on Development.Sebelum memasang kandungan lif, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi,XuanhuaPlatform angkat hidraulik, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.

Walaupun mengangkat lif kargo mempunyai keselamatan yang baik, dalam kerja praktik, jika kita tidak memperhatikan penyelenggaran terperinci,Xuanhua1 ton peralatan platform angkat hidraulik, kemalangan mungkin berlaku.

Mesin mengangkat, sebagai produk penting pembangunan sosial di China, mempunyai status sosial yang tinggi dan kini telah menjadi alat operasi yang tidak boleh diganti dalam barang utama kita. Dan stesen pompa hidraulik adalah posisi jantung mesin angkat, yang sangat menguji profesionalisme dan perhatian operator. Ia adalah tanggungjawab umum kita untuk memeriksanya dan memastikan penggunaan sehari-hari mesin. mari kita melihat beberapa isu yang masuk akal biasa: titik pembuat lif adalah untuk memastikan keperluan sambungan kuasa, dan seharusnya tidak ada kesalahan sambungan atau bocor; Dan berilah perhatian kepada kerja bersihkan di dalam kehidupan sehari-hari, pemeliharaan biasa perlu dilakukan untuk mencegah kesan hujan dan cuaca salji; Pemuatan berlebihan adalah perkara pertama yang harus dilakukan oleh operator; Undang-undang Besi&#quo;; Pelarasan valv solenoid tidak boleh dilakukan secara arbitrari dan mesti diperiksa dan disahkan oleh organisasi profesional; Terutama apabila menjalankan operasi luar di bawah suhu tinggi, perlu sentiasa memberi perhatian kepada ketidaknormal stesen pam; Ia adalah sangat normal bagi kita untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan jembatan boarding hidraulik, selama masalah ini tidak terlalu serius, kita tidak perlu bimbang terlalu banyak. Namun, hanya penyelesaian tepat masa adalah balasan yang betul. Di bawah adalah perkenalan kepada beberapa kesalahan umum jambatan boarding hidraulik dan penyelesaian khusus: jambatan boarding hidraulik mesti diselesaikan semasa menggantung dan menyokong platform kerja platform lifting untuk mengelak turun tiba-tiba platform lifting, menyebabkan kemalangan yang tidak perlu; 2. Jangan menyesuaikan valv overflow secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv penyelamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik, mesin dan objek; Pekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan dan mengumpulkan peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau

Xuanhua.Alasan untuk harga platforma mengangkat selai aluminium adalah bahawa pam hidraulik juga faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik. Penggunaan pam hidraulik yang telah digunakan terlalu lama boleh mudah menyebabkan masalah. Apabila kelajuan platform lif hidraulik memperlambat, perlu memeriksa sama ada kadar aliran bekalan minyak pam hidraulik tetap tidak berubah. Jika ada masalah penemuan, hubungi pembuat dalam masa sebenar untuk menghindari melebihi masa jaminan.

Bagaimana untuk mencapai pemasangan yang betul bagi rawatan anti-korrosion untuk lapisan cat lif? Fungsi pergerakan kereta api panduan linear adalah untuk menyokong dan pandu komponen bergerak untuk melakukan pergerakan linear bertindak ke arah yang diberi. Kereta panduan linear sendiri tidak mempunyai peranti pemacu kuasa. Fungsi kereta panduan linear adalah untuk pandu peralatan untuk bergerak balik dan ke depan dalam julat linear tetap, serta untuk membawa peralatan. Gerakan pelayar pada kereta panduan memerlukan peralatan panduan tambahan. Banyak kali, kereta panduan digunakan bersama aksesori skru bola, dan tentu saja, ia juga boleh digunakan bersama peralatan panduan lain.

1: Rust di lif spiral disebabkan oleh beberapa bahan-bahan pembuat yang tidak bersih besi. Jika rust tidak berat, kertas pasir boleh digunakan untuk mengosongkan dan membuang rust.