XuanhuaPlatform angkat hidraulikMengapa begitu serba boleh

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-03-27 17:31:11

Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

Sempur panas oksid aluminium selepas rawatan peledak pasir. Sesuai untuk semua media kecuali air dan glikol etilen; Menyemprot primer anti rust boleh mengurangi kerosakan besi dengan menambah primer anti rust pada cat semasa menyemprot.

Xuanhua.Bagaimana untuk memilih platform mengangkat liga aluminium untuk membeli mesin mengangkat? Tidak perlu memilih secara buta, tetapi untuk melakukan kajian pasar yang cukup dan penyelidikan di situ untuk menentukan saiz dan darjah syarikat. Ini adalah perkara yang pertama dan diperlukan. banyak perusahaan skala kecil di pasar memotong sudut untuk membuat keuntungan, yang mengurangkan kualiti produk angkat. walaupun mereka mungkin menjualnya sangat murah, jenis mesin ini tidak bertahan lama dan mempunyai faktor risiko yang tinggi. Oleh itu, sebagai manusia, seseorang tidak boleh menginginkan sedikit harga dan mengakibatkan penyesalan yang lebih besar.

Pertahanan dan pertahanan.

.Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Pasang tepat waktu dan gantikan bahagian yang rosak.

Apa penyelesaian untuk masalah rust permukaan di lif spiral?

Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)


XuanhuaPlatform angkat hidraulikMengapa begitu serba boleh



Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Keadaan minyak setiap sistem lif patut diperiksa, dan jika ada fenomena seperti bulu putih atau turbidity ditemui, mereka patut diganti secara tepat waktu.

3: Pembuangan rust air tekanan tinggi. Jenis lif spiral yang menggunakan kesan jet air tekanan tinggi dan abrasif untuk mencurahkan dan menghapuskan rust, dengan keuntungan kerosakan bahan minimal. Namun, air boleh menyebabkan kerosakan tertentu pada peralatan elektronik, menjadikannya sesuai untuk jenis lif spiral yang boleh dipotong.

Where can I find it?.2: Pembuangan rust kimia melibatkan penggunaan asid untuk bereaksi dengan komponen logam lif skrun untuk membuang produk rust dari permukaan rust rod tolak. Jenis pembuangan rust ini terutama digunakan untuk lif skrun mekanik besar, dan perhatian patut diberikan untuk melindungi peranti ketepatan seperti alat elektronik dari kerosakan asid semasa digunakan.

Apakah tindakan pencegahan pemasangan untuk lif? pagar melipat dan kandang lif patut dibersihkan dari permukaan dasar, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik,XuanhuaPlatform angkat langsung hidraulik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.


XuanhuaPlatform angkat hidraulikMengapa begitu serba boleh



Bagaimana untuk mencapai pemasangan yang betul bagi rawatan anti-korrosion untuk lapisan cat lif? Fungsi pergerakan kereta api panduan linear adalah untuk menyokong dan pandu komponen bergerak untuk melakukan pergerakan linear bertindak ke arah yang diberi. Kereta panduan linear sendiri tidak mempunyai peranti pemacu kuasa. Fungsi kereta panduan linear adalah untuk pandu peralatan untuk bergerak balik dan ke depan dalam julat linear tetap, serta untuk membawa peralatan. Gerakan pelayar pada kereta panduan memerlukan peralatan panduan tambahan. Banyak kali, kereta panduan digunakan bersama aksesori skru bola, dan tentu saja, ia juga boleh digunakan bersama peralatan panduan lain.

Professional is king.Kotak gerak pengurangan, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Kunci kad; Ia juga alat yang digunakan untuk mencegah titik-titik yang tidak dijangka dan tajam dalam peralatan, dan boleh digabung dengan kunci dan valv-valv anti letupan.

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Dalam mesin ini, akan ada berus elektrik, dan bahagian antara berus mesti disimpan bersih. Periksaan biasa juga diperlukan diantara pelbagai tindakan di dalam mesin, terutama bila menambah mentega ke tindakan. Jika mentega tidak cukup,XuanhuaFabrik platform angkat hidraulik, ia akan menyebabkan pakaian dan air mata yang berat semasa operasi tindakan, mempengaruhi kehidupan perkhidmatan mesin. Terdapat berbeza wayar dan kabel di dalam mesin,XuanhuaPlatform mengangkat kawalan hidraulik, dan selepas tempoh penggunaan diperlukan untuk memeriksa wayar dan kabel. Jika ada kerosakan pada wayar dan kabel, diperlukan untuk memperbaikinya atau menggantikannya. Peribadi semak sama ada skru pada sambungan ini terlepas. Jika mana-mana skru ditemukan terlepas ia patut ketat. Beberapa skru mesti memenuhi keperluan momen tertentu. Dalam ketiadaan peralatan profesional yang berkaitan, anda boleh guna peralatan profesional untuk ketat skru di kedai perbaikan. Ia diperlukan untuk memastikan skru memenuhi keperluan momen yang berkaitan.

Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan