FijiaoTrak lift platform hidraulik elektrikBetulkan sebab keputusan yang tidak baik

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-04-04 15:41:26

Hari ini, perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Fijiao.Perkenalan ke Jambatan Penerbangan Tetap Memuatkan dan Memuatkan Jembatan Penerbangan Mobil adalah bentuk struktur yang sangat umum dalam laman logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk cepat dan mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar dengan cepat kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan membuang operasi.

Pada masa ini, peran yang luar biasa lif liga aluminum terlalu luas. lif liga aluminum Cina telah memasuki dan mengeksport ke luar negeri, menganggap sebahagian tertentu secara global. Kerana praktikal mereka, penggunaan luas, dan kuasa kerja, masa, dan kos yang jauh diperbaiki, mereka sesuai dengan penggunaan orang modern.

.Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo, brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, dan kelajuan penurunan tidak seharusnya melebihi 6m/min Terdapat sedikit perbezaan dalam kaedah pengiraan untuk jenis-jenis platform angkat yang berbeza; Kalkulasi kelajuan lift: Kelajuan lift sama dengan tinggi lift/(volum silinder minyak/pemindahan stesen pam).

Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan ia mesti diganti segera. Pertahanan dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan 85.


FijiaoTrak lift platform hidraulik elektrikBetulkan sebab keputusan yang tidak baik



Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan

Menghindari, terutama semasa penyimpanan. Simpan di tempat yang sejuk dan kering, dan menghindari hujan dan cuaca salji semasa kerja. Perbaikan profesional jaminan kualiti untuk penghasil lif. Aktiviti promosi sedang berlangsung, dan pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi

Dengan peningkatan standar hidup orang, semakin banyak orang bersedia menggunakan Alibaba dan Taobao untuk apa yang mereka perlukan dalam kehidupan sehari-hari mereka. Oleh itu, banyak pelanggan mungkin tertanya-tanya jika saya boleh membeli lif online, tetapi perlu dikatakan bahawa membeli lif online adalah benar-benar pilihan yang baik, Tetapi untuk beberapa isu di tahap kemudian, perlu berkomunikasi dengan baik dengan penghasil. Belanja dalam talian untuk mengangkat platform adalah sesuai kerana distribusi penghasil platform mengangkat di China sangat tidak sesuai, jadi produk di beberapa kawasan penghasilan platform mengangkat kunci lebih murah, tetapi di kawasan lain, harga sangat tinggi. Menghadapi situasi ini, banyak platform angkat telah memulakan kerja pembinaan laman web. Dengan menggunakan produk mereka sendiri di laman web mereka, mereka tidak hanya menyambut pelanggan dari seluruh negara, tetapi juga menerbitkan maklumat pada beberapa laman web antarabangsa, yang telah membawa beberapa platform angkat rumah yang dieksport ke negara asing. Namun, masih ada banyak tindakan pencegahan yang perlu diikuti pada jalan belanja online di platform angkat. Contohnya, penting untuk mempunyai pemahaman tertentu tentang syarikat yang diinginkan apabila and a berada di pasar, dan jika syarat membenarkan, anda perlu pergi ke kawasan setempat untuk pemeriksaan. Apabila produk dihantar,FijiaoPlatform hidraulik angkat elektrik, anda juga perlu berhati-hati dalam proses pemeriksaan barang. Jika ada masalah, anda perlu laporkan secara segera kepada pembuat. Sudah tentu, tandatangan kontrak adalah sama penting apabila membeli untuk mengangkat platform online dan perbincangan dan penjelasan terperinci juga perlu diberikan pada isu-isu selepas jualan.

Focus on Development.Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, struktur ketua mast diterima, yang mempunyai kestabilan yang baik, operasi fleksibel, kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.

Apa yang patut dilakukan jika kelajuan lif kereta api pemandu perlahan? lif kereta api pemandu patut sesuai dengan piawai industri mekanik JB/T922JB/T922 Republik rakyat China. Platform angkat secara umum dibahagi ke platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, dan kelajuan penurunan tidak seharusnya melebihi 6m/min Terdapat sedikit perbezaan dalam kaedah pengiraan untuk jenis-jenis platform angkat yang berbeza; Kalkulasi kelajuan lift: Kelajuan lift sama dengan tinggi lift/(volum silinder minyak/pemindahan stesen pam).

Adakah ada peraturan yang berkaitan untuk pembersihan stesen hidraulik? Manufacturer lif profesional dan produk lain mempunyai julat penuh produk yang menjual dengan baik baik baik di rumah dan di antarabangsa peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya


FijiaoTrak lift platform hidraulik elektrikBetulkan sebab keputusan yang tidak baik



Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

Meticulous workmanship.Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Lif liga aluminium mempunyai rancangan sederhana penampilan indah, dan praktikal yang kuat, menggantikan kaedah terdahulu untuk menggantikan dan menggantung crane,FijiaoStesen hidraulik untuk platform angkat, keselamatan dan kestabilan, dan kadar kegagalan rendah.

Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut, jika terdapat pelbagai peralatan tukar di dalam mesin dan peralatan, diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif, dan peranti-peranti ini cenderung berkumpul debu di luar. Jika debu berkumpul terlalu banyak, ia mungkin menyebabkan rust di luar kotak elektrik. Oleh itu,FijiaoKereta platforma trak lift hidraulik, apabila menggunakannya, perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum, tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.

Fijiao.Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor lif hidraulik, perlu menghentikannya pada masa yang tepat, hapuskan kesalahan, dan teruskan berjalan. Penurunan motor sepatutnya dalam keadaan baik.

Terdapat objek asing di dalam paip penghantaran minyak dari platform angkat hidraulik, yang boleh menyebabkan distribusi kekuatan yang tidak sama semasa penghantaran minyak hidraulik, yang menyebabkan keadaan permukaan yang tidak sama. Ia dicadangkan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada paip penghantaran licin.

Pasang dua seksyen piawai lagi. Semak dan selaraskan menegak bingkai kereta api panduan dengan theodolite untuk memastikan ralat dalam dua arah selari satu sama lain memenuhi keperluan Jadual 1. Dua bahagian di atas adalah mengenai tindakan pencegahan pemasangan untuk lif. Jika kerja and a melibatkan operasi atau pemasangan lif, semua orang mesti perhatikan keselamatan.