XinminPlatform penangkapan hidraulik XinxiangGaya yang muncul

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-04-05 12:42:14

Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

Apabila valv penurunan terbuka dan butang penurunan dilepaskan, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Xinmin.Apa tekanan pada platform angkat? Pergerakan platform angkat sentiasa menjadi masalah bagi kita. Skenario penggunaan kita tidak pasti, dan kebanyakan daripada mereka adalah pekerja part-time. Oleh itu, untuk menarik pelanggan lebih baik, kita sentiasa mencari platform angkat bimbit untuk memenuhi keperluan yang berbeza. Dia mempunyai kapasitas muatan besar dan kestabilan yang kuat, yang boleh memenuhi keperluan banyak pelanggan,XinminPlatform angkat hidraulik dasar, yang juga merupakan penggunaan platform angkat di China dalam tahun-tahun terakhir.

Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

.Pad besi mesti digunakan di bawah wayar untuk meningkatkan permukaan tekanan antara kacang dan lantai, untuk mengurangi kesan kacang di lantai; Masukkan shims plat besi dengan tebal yang berbeza antara chassis dan batu dasar pada bolt penyancar untuk menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan; Pasang tiga seksyen piawai dan ukur menegak bingkai kereta api panduan menggunakan theodolite untuk memastikan menegak setiap paip utama dalam kedua- dua arah. Selepas menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan, ketatkan empat bolt asas; Laras menegak bingkai pintu pagar seperti di atas dan ketat bolt jangkar yang tersisa; Pasang sumber penimbal; Sambungkan separuh lain pagar ke separuh depan dengan bolt; Laras menegak dan ketatkan bolt jangkar seperti di atas, dan lepaskan brek pada motor di dalam kandang penggantian. (Untuk model SC200/200, pasang cage penggantian pertama sebelum pasang plat pemacu).

Operasi ketinggian tinggi melibatkan kerja orang tunggal seperti pembersihan ketinggian tinggi. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Memasang perlindungan untuk lif mungkin kelihatan mudah, tetapi ia juga penting untuk memperhatikan beberapa perincian, seperti: sebenarnya sukar untuk mendorong perlindungan ke dalam pin peluru apabila memasang terlalu banyak. Bagaimanapun kadang-kadang,XinminPeralatan platform pembuat muatan hidraulik, beberapa orang mungkin berfikir untuk menggunakan palu untuk memukul perlindungan untuk kesehatan, dan menggunakan kekuatan brute semasa pemasangan. Sebenarnya, langsung memukul perlindungan dengan palu boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan pada perlindungan, yang merupakan sebab utama untuk mengandungi kerosakan dan mengurangi hidup perkhidmatan perlindungan.


XinminPlatform penangkapan hidraulik XinxiangGaya yang muncul



4: Pembuangan rust pneumatik atau elektrik skala kecil berdasarkan prinsip menggunakan pemampatan udara untuk menghasilkan segitian atau kesan elektromagnetik untuk mencurahkan dan membuang rust di permukaan lif spiral. Ia boleh digunakan untuk tongkat tekanan instrumen tepat atau untuk syarikat yang memerlukan operasi mikro lif spiral.

Perkara pertama yang perlu dilakukan ialah membersihkan dan tetap bersih. Biasanya membersihkan debu atau kering matahari pada motor platform angkat hidraulik, jika tidak debu yang berkumpul untuk masa yang lama akan jatuh ke dalam peminat motor, yang akan sangat sukar untuk beroperasi. Sama seperti komputer notebook yang kita gunakan pada masa biasa, jika debu pada peminat komputer tidak dibersihkan untuk masa yang lama, komputer tidak akan mudah untuk membersihkan panas, atau bahkan hum, yang akan jauh lebih baik selepas membersihkan, seperti pembersihan motor platform angkat hidraulik; Ia diharamkan secara ketat menyambung tali kuasa yang salah semasa kabel, dan diperlukan untuk memeriksa dengan jelas sama ada ia adalah pembawa 380V atau 220V semasa kabel; Bagaimana untuk menjaga motor platform angkat hidraulik dengan betul untuk menghindari motor elektrik? Sudah tentu, lebih selamat untuk menjaga benda-benda berkaitan dengan elektrik jauh dari air dan menghindari menggunakannya di luar dalam cuaca hujan dan salji. Semasa penyimpanan, ia juga penting untuk memilih persekitaran yang bersih dan kering; Apabila menggunakan platforma angkat hidraulik dengan muatan berlebihan, ia dilarang secara ketat untuk menggunakan mereka dengan muatan berlebihan, kerana ini boleh beban enjin dan mungkin menyebabkannya terbakar; (Di sini, penyunting menyarankan bahawa apabila menggunakan platform angkat hidraulik, anda boleh berkonsultasi dengan pembuat mengenai peranti perlindungan muatan berlebihan. Overload protection

Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Quality inspection report.Pembukaan dan tutup kenalan suis perjalanan setiap peranti keselamatan mesti dipercayai, dan krater kenalan mesti dicurahkan secara tepat waktu. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif

Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan, dan pasang garis pengawal atas kandang.

Apabila memasang, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%,XinminHydraulic lifting platform Hydraulic platform, dan selang meshing patut sesuai.


XinminPlatform penangkapan hidraulik XinxiangGaya yang muncul



Apakah tindakan pencegahan pemasangan untuk lif? pagar melipat dan kandang lif patut dibersihkan dari permukaan dasar, dan bolt dasar patut dipasang dengan betul. Jika dipasang

Word of mouth recommendation.Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

Platform angkat hidraulik adalah mesin berat yang mengangkut orang atau objek secara menegak. Ia juga merujuk kepada peralatan yang digunakan untuk pengangkutan menegak dalam sistem logistik seperti kilang dan gudang automatik. Platform mengangkat sering juga mempunyai peralatan pengangkutan rata berbeza sebagai peralatan menyambung untuk mengangkut garis tinggi berbeza. Biasanya dipandu oleh tekanan hidraulik, ia dipanggil platform angkat hidraulik. Selain digunakan untuk mengangkut barang di tinggi yang berbeza, ia digunakan secara luas untuk pemasangan altitud tinggi, penyelenggaran, dan operasi lain. Karakteristik lift telah digunakan secara luas dalam penyelenggaran bandar, dermaga, transportasi kargo pusat logistik, dekorasi bangunan, dll. Ia dilengkapi dengan chassis kereta, chassis kereta dll. Ia boleh berjalan, dan ruang tinggi kerja juga telah berubah. Ia mempunyai keuntungan berat ringan, berjalan sendiri, pemulaan elektrik, kaki menyokong diri sendiri, operasi sederhana, permukaan kerja besar, dan mampu menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi, seperti putaran 360 darjah.

Berapa harga baru untuk lif tetap? lif tetap kini sangat popular di pasar. Kerana pembuat, bahan, muatan nilai, dan kesadaran markah berbeza, harga lif tetap yang dihasilkan di pasar rumah semasa berbeza. Harga lif tetap adalah: muatan nilai 1-5 ton, saiz meja 2500mm * 2000mm, dan sekitar 27000-45000 yuan; Muatan bernilai ialah 1-3 ton, tinggi angkat ialah 0 meter, saiz jadual ialah 2300 mm * 2000 mm, tinggi angkat, dan saiz jadual setiap lif tetap berbeza dalam harga. (Kapasiti penunggang khusus dan tinggi angkat boleh dirancang dan disesuaikan mengikut keperluan pengguna)

Xinmin.Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Keuntungan lif liga aluminum adalah bahawa mereka boleh langsung naik ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. platform lift liga aluminum mempunyai keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

Paksi putaran tidak konsisten bagi rod sokongan di tengah-tengah platform angkat hidraulik menghasilkan platform angkat tidak dapat berfungsi dengan betul, menyebabkan kerosakan serius pada platform dan menyebabkan jadual menuju. Sila periksa dengan hati-hati sama ada platform kerja jenis pemotong umum tinggi tinggi tidak diuji secara ketat untuk menuju sebelum meninggalkan kilang, dan ditempatkan ke pasar, menyebabkan banyak kemalangan. Untuk perusahaan kecil, mereka tidak terlalu bimbang tentang aspek ini pengesan penutup, Ini juga sebabnya ada banyak peralatan angkat dengan masalah ini. Masalah dengan silinder minyak dan sistem unit kuasa sering disebabkan kekuatan yang tidak cukup dan kualiti silinder minyak yang tidak piawai, yang juga adalah masalah yang sangat penting untuk perusahaan sendiri.