Bumo HeiwenPlatform angkat hidraulik bergerakSelamat datang untuk bertanya

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-04-05 16:07:32

Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pertahanan dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan 85.

Dengan kemajuan masa, pembangunan teknologi, dan pertumbuhan ekonomi, terdapat jutaan jenis lif yang dijual di pasar. Bagaimanapun, bagaimana untuk memilih platform angkat bimbit? Anda tahu, lif memecahkan beberapa masalah kerja ketinggian tinggi dan menyediakan kesehatan untuk kerja ketinggian tinggi. Di bawah, mari kita mengikut editor untuk melihat bagaimana untuk memilih lif bimbit.

Bumo Heiwen.Berdasarkan maklumat yang and a telah siasat, memilih mesin angkat yang berkesan pada biaya seharusnya berdasarkan parameter teknik praktikal, dan versatiliti. Biasanya terdapat banyak jenis mesin angkat selatan aluminum, termasuk lif yang diletak kereta, lif yang tetap, platforma angkat hidraulik, garpu gunting, dll. Setiap jenis mempunyai parameter teknik dan penggunaan sedikit berbeza, tetapi juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, Sebagai pelanggan, and a perlu membuat pembelian bertujuan, yang termasuk apa yang anda perlu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, jenis mekanisme angkat yang boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang. Selain itu, selepas peralatan tiba,Bumo HeiwenTrak lift platform hidraulik elektrik, semasa pemeriksaan nyahpakkan, perlu memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai, sama ada aksesori,Bumo HeiwenPlatform angkat tetap hidraulik, alat, dan aksesori yang menyertai konsisten dengan senarai, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod pemeriksaan nyahpakkan. Prinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprin mengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengakepada tektektekterttertterttertterttert dan masuk ke ke ujujujujujujujujujiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPengukur tekanan mengamati nilai pembacaan pada pengukur tekanan.

Berapa harga baru untuk lif tetap?

.Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Skenario aplikasi lif bergerak mungkin memerlukan beberapa atau bahkan puluhan lif penumpang di beberapa bangunan pejabat dan hospital. Untuk meningkatkan kelajuan,Bumo HeiwenPlatform angkat platform hidraulik, efisiensi, dan kawasan yang boleh digunakan lif elektrik, kebanyakan bangunan tinggi akan membahagi lif elektrik menjadi tata, dengan setiap kumpulan yang bertanggungjawab untuk sebahagian dari lantai, dan membuat penyesuaian dan jadual berbeza berdasarkan mod penggunaan lantai berbeza pada masa yang berbeza.


Bumo HeiwenPlatform angkat hidraulik bergerakSelamat datang untuk bertanya



Kabel lif bermain peran penting dalam lif, tetapi anda tahu bagaimana untuk memilih kabel yang baik? Di bawah, menghapuskan bahaya tersembunyi, menghapuskan kesalahan, dan mencapai keuntungan ini untuk meningkatkan efisiensi kerja memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, yang boleh menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi. Apabila platform ditangkap ke mana-mana kedudukan, ia boleh beroperasi semasa berjalan, dengan struktur kompak dan pusingan fleksibel. Lebar laman ia boleh memastikan peralatan masuk laluan sempit dan kawasan kerja penuh. Peranti kuasa sandar boleh beroperasi platform kerja untuk ditetapkan semula, dan adalah kaedah pengangkutan yang sesuai yang boleh ditarik ke mana-mana tempat.

Good quality.Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Tempat seperti pengangkutan kargo, pembuatan dan pembuatan bahan pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.


Bumo HeiwenPlatform angkat hidraulik bergerakSelamat datang untuk bertanya



Roller pentas angkat hidraulik, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Quality assurance.Semasa pemasangan keretapi panduan,

Seperti yang kita semua tahu sekarang, lif dan platform angkat telah digunakan secara luas dalam tahun-tahun terakhir untuk memecahkan masalah yang kita hadapi dalam kehidupan harian. Kerana pekerjaan ketinggian tinggi adalah profesi risiko tinggi yang memerlukan penggunaan alat bantuan untuk menyelesaikan tugas tertentu, penggunaan lif tidak diragukan di pasar mesin rumah dan telah dikembangkan dengan teguh.

Elevator adalah peranti penghantaran umum yang boleh dipilih di medan yang berbeza. Elevator kereta api panduan adalah jenis peralatan yang kita semua tahu tentang, terutama digunakan untuk penghantaran kargo antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua atau ketiga. Elevator tinggi rendah sangat sesuai untuk tempat kerja yang tidak boleh menggali lubang, dan tidak memerlukan titik angkat atas, dengan bentuk berbeza (lajur tunggal, lajur ganda, empat lajur). Jadi bagaimana jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan dalam aplikasi?

Bumo Heiwen.Pad besi mesti digunakan di bawah wayar untuk meningkatkan permukaan tekanan antara kacang dan lantai, untuk mengurangi kesan kacang di lantai; Masukkan shims plat besi dengan tebal yang berbeza antara chassis dan batu dasar pada bolt penyancar untuk menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan; Pasang tiga seksyen piawai dan ukur menegak bingkai kereta api panduan menggunakan theodolite untuk memastikan menegak setiap paip utama dalam kedua- dua arah. Selepas menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan, ketatkan empat bolt asas; Laras menegak bingkai pintu pagar seperti di atas dan ketat bolt jangkar yang tersisa; Pasang sumber penimbal; Sambungkan separuh lain pagar ke separuh depan dengan bolt; Laras menegak dan ketatkan bolt jangkar seperti di atas, dan lepaskan brek pada motor di dalam kandang penggantian. (Untuk model SC200/200, pasang cage penggantian pertama sebelum pasang plat pemacu).

Keuntungan lif liga aluminum adalah bahawa mereka boleh langsung naik ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. platform lift liga aluminum mempunyai keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

Persiapan sebelum melipat dan pemasangan lif. Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khas untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.