BajaPlatform hidraulik angkat bimbitCiri-ciri produk

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-04-10 13:46:28

Banyak orang percaya bahawa kekuatan mekanik lif sendiri adalah relatif tinggi apabila menggunakannya, jadi mereka tidak mengikut kaedah pemasangan yang dinyatakan dalam manual semasa proses pemasangan. Sedikit mereka tahu bahawa ia akan menyebabkan lebih banyak pakaian dan merobek bahagian-bahagian dan operasi yang tidak mudah. Selain itu, mereka perlu memperhatikan tindakan pencegahan pemasangan yang sepadan dengan persekitaran kerja dan tidak menjadi ceroboh. Pemasangan, apabila memasang lif, sila pastikan mengikuti pemasangan secara ketat dan gunakan perkara-perkara berkaitan di bawah, dan dengan hati-hati mengumpulkan dan menggunakannya.

3: Pembuangan rust air tekanan tinggi. Jenis lif spiral yang menggunakan kesan jet air tekanan tinggi dan abrasif untuk mencurahkan dan menghapuskan rust, dengan keuntungan kerosakan bahan minimal. Namun,BajaTruk platform angkat hidraulik kecil, air boleh menyebabkan kerosakan tertentu pada peralatan elektronik, menjadikannya sesuai untuk jenis lif spiral yang boleh dipotong.

Baja.Pelepasan: Komponen yang baru diproses dan disambung peralatan platform kerja ketinggian tinggi seperti lif bergerak mempunyai kecenderungan untuk mempunyai bentuk geometri dan dimensi yang sepadan. Dalam tahap awal penggunaan peralatan, disebabkan pengaruh muatan bertukar seperti kesan dan getaran, atau faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang sebelumnya dipasang peralatan platform kerja ketinggian tinggi seperti lif bergerak melepaskan.

Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

.Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Penimbalan dan penggantian bahagian yang rosak pada masa adalah jenis lif hidraulik, sesuai untuk mengangkut barang di atas bangunan, restoran, dan lantai hotel. Ini mesin Lipusheng untuk memperkenalkan pemeliharaan harian lif.

Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.


BajaPlatform hidraulik angkat bimbitCiri-ciri produk



Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Struktur utama dan tujuan lif keretapi panduan: Bahagian mekanik lif keretapi panduan mengandungi terutama tiga bahagian: peranti angkat, peranti trek, dan peranti mengubah tali pinggang. Peranti angkat terutama digunakan untuk menggantung orang yang ditangkap, menjadikan operasi lebih lembut. Peranti mengubah tali pinggang digunakan untuk menukar trek apabila lif akan melewati pintu. Struktur dalaman peranti angkat kebanyakan terdiri dari mekanisme gear, gelang, gear cacing, mekanisme panduan, lengan angkat, shell atas dan bawah, dll. Mekanisme perlengkapan terutamanya termasuk perlengkapan besar dan kecil, pulleys angin, peluru pusat, dan peranti keselamatan yang terdiri dari buckles berhenti dan springs torsion.

Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik,BajaPlatform angkat hidraulik ketepatan tinggi, motor terbalik dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Installation conditions.Alasan untuk harga platforma mengangkat selai aluminium adalah bahawa pam hidraulik juga faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik. Penggunaan pam hidraulik yang telah digunakan terlalu lama boleh mudah menyebabkan masalah. Apabila kelajuan platform lif hidraulik memperlambat, perlu memeriksa sama ada kadar aliran bekalan minyak pam hidraulik tetap tidak berubah. Jika ada masalah penemuan, hubungi pembuat dalam masa sebenar untuk menghindari melebihi masa jaminan.

Bagaimana untuk menentukan jumlah minyak bersih yang cukup untuk stesen hidraulik lif?

Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.


BajaPlatform hidraulik angkat bimbitCiri-ciri produk



Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.

demand.Setiap jabatan berus elektrik patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%

Bagaimana menggunakan tali pinggang keselamatan dengan betul bila menggunakan lif bergerak untuk operasi ketinggian tinggi: Apabila menggunakan, perlu ketatkan tali pinggang, dan ikatan tali pinggang mesti ketat dan ketat; Apabila menggunakan tali keselamatan untuk kerja penggantian ketinggian tinggi, tali tali keselamatan tidak boleh disambung secara langsung pada tali tali tali keselamatan, tetapi mesti disambung pada cincin gantung tali tali tali keselamatan; Ia dilarang untuk menggantung tali pinggang keselamatan pada komponen yang tidak stabil atau tajam; Ia diharamkan secara ketat menggantikan pelbagai komponen pada tali pinggang keselamatan; Ia diharamkan secara ketat menggunakan tali pinggang keselamatan yang telah mengalami deformasi yang signifikan dalam penampilan atau telah terkena kesan yang berat sebelumnya.

Paksi putaran tidak konsisten bagi rod sokongan di tengah-tengah platform angkat hidraulik menghasilkan platform angkat tidak dapat berfungsi dengan betul, menyebabkan kerosakan serius pada platform dan menyebabkan jadual menuju. Sila periksa dengan hati-hati sama ada platform kerja jenis pemotong umum tinggi tinggi tidak diuji secara ketat untuk menuju sebelum meninggalkan kilang, dan ditempatkan ke pasar, menyebabkan banyak kemalangan. Untuk perusahaan kecil, mereka tidak terlalu bimbang tentang aspek ini pengesan penutup, Ini juga sebabnya ada banyak peralatan angkat dengan masalah ini. Masalah dengan silinder minyak dan sistem unit kuasa sering disebabkan kekuatan yang tidak cukup dan kualiti silinder minyak yang tidak piawai, yang juga adalah masalah yang sangat penting untuk perusahaan sendiri.

Baja.Dengan peningkatan standar hidup orang, semakin banyak orang bersedia menggunakan Alibaba dan Taobao untuk apa yang mereka perlukan dalam kehidupan sehari-hari mereka. Oleh itu banyak pelanggan mungkin tertanya-tanya jika saya boleh membeli lif online, tetapi perlu dikatakan bahawa membeli lif online adalah benar-benar pilihan yang baik,BajaPlatform angkat tetap hidraulik, Tetapi untuk beberapa isu di tahap kemudian, jadi produk di beberapa kawasan penghasilan platform mengangkat kunci lebih murah, tetapi di kawasan lain, harga sangat tinggi. Menghadapi situasi ini, Ia juga pilihan yang baik bagi pengguna untuk memilih laluan belanja online untuk mendapatkan produk platform angkat yang murah. Pada hari ini, banyak platform angkat telah memulakan kerja pembinaan laman web. Dengan menggunakan produk mereka sendiri di laman web mereka, mereka tidak hanya menyambut pelanggan dari seluruh negara, tetapi juga menerbitkan maklumat pada beberapa laman web antarabangsa, yang telah membawa beberapa platform angkat rumah yang dieksport ke negara asing. Namun, masih ada banyak tindakan pencegahan yang perlu diikuti pada jalan belanja online di platform angkat. Contohnya, penting untuk mempunyai pemahaman tertentu tentang syarikat yang diinginkan apabila and a berada di pasar, dan jika syarat membenarkan, anda perlu pergi ke kawasan setempat untuk pemeriksaan. Apabila produk dihantar, anda juga perlu berhati-hati dalam proses pemeriksaan barang. Jika ada masalah, anda perlu laporkan secara segera kepada pembuat. Sudah tentu, tandatangan kontrak adalah sama penting apabila membeli untuk mengangkat platform online dan perbincangan dan penjelasan terperinci juga perlu diberikan pada isu-isu selepas jualan.

2: Pembuangan rust kimia melibatkan penggunaan asid untuk bereaksi dengan komponen logam lif skrun untuk membuang produk rust dari permukaan rust rod tolak. Jenis pembuangan rust ini terutama digunakan untuk lif skrun mekanik besar, dan perhatian patut diberikan untuk melindungi peranti ketepatan seperti alat elektronik dari kerosakan asid semasa digunakan.

Kebersihan stesen hidraulik adalah aspek penting stesen hidraulik lif, jadi ia tidak perlu diambil ringan. Dan dari perspektif profesional, terdapat peraturan dan keperluan yang berkaitan yang sepatutnya disebut dalam manual spesifikasi untuk mempunyai pemahaman yang betul dan tahu bagaimana untuk mencapai kesucian yang baik.