Fijiindonesia. kgmPlatform angkat hidraulik bergerakTingkatkan kadar penghantaran tepat waktu

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-05-12 16:17:55

Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

Fijiindonesia. kgm.Memuatkan dan membuka jembatan naik bimbit telah menjadi bentuk struktur yang sangat umum dalam laman logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar dengan cepat kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan membuang operasi.

Apa yang patut dilakukan jika kelajuan lif kereta api pemandu perlahan? lif kereta api pemandu patut sesuai dengan piawai industri mekanik JB/T922JB/T922 Republik rakyat China. Platform angkat secara umum dibahagi ke platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri,Fijiindonesia. kgmPlatform angkat hidraulik elektrik bergerak, dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, dan kelajuan penurunan tidak seharusnya melebihi 6m/min Terdapat sedikit perbezaan dalam kaedah pengiraan untuk jenis-jenis platform angkat yang berbeza; Kalkulasi kelajuan lift: Kelajuan lift sama dengan tinggi lift/(volum silinder minyak/pemindahan stesen pam).

.Apabila menggunakan platform angkat hidraulik, juga diperlukan untuk memeriksa untuk pemanasan berlebihan, kerana peralatan ini dilengkapi dengan enjin. Jika enjin berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan kepada enjin. Namun, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan, ia perlu dihentikan segera, dan kemudian kesalahan yang menyebabkan enjin berlebihan perlu diperiksa dan dihapus, Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

Roller pentas angkat hidraulik, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Semak secara biasa untuk akumulasi air dan kemudahan. Ia tidak dapat dihindari bagi kenderaan kerja ketinggian tinggi untuk memandu dalam cuaca hujan dan salji, atau jalan lumpur. Bawah dan beberapa ruang, serta lantai dalam, ia akan menyebabkan kemudahan bersembunyi. Oleh itu, pinggir luar hub roda, pintu, sudut bawah batang pokok, lubang kunci dan kurungan pemotong, dan kawasan lain kegiatan perlu diperiksa secara terus menerus, dan lubang pembuangan pintu dan berbagai bahagian harus disimpan tanpa diharamkan untuk memastikan selimut kerusi kereta, seperti kemudahan, karpet, dan lantai, mencegah rusting aksesori.


Fijiindonesia. kgmPlatform angkat hidraulik bergerakTingkatkan kadar penghantaran tepat waktu



Mengajar anda bagaimana untuk memilih kabel lif. Apabila memilih kabel lif, anda perlu mengikut dua prinsip berikut: parameter elektrik yang baik; Semasa pergerakan kabel dengan lif, akan ada bahagian di tengah yang mengalami deformasi bengkok disebabkan graviti, menyebabkan perubahan dalam parameter elektrik seperti impedance dan kapasitas yang disebarkan kabel. Apabila kabel dengan kualiti yang tidak baik mengalami deformasi paksa perubahan parameter yang signifikan boleh menyebabkan ketidaksepadan impedance, meningkat perlawanan video, dan refleksi isyarat, yang boleh menyebabkan menurun nisbah isyarat-bunyi bagi isyarat video dan menghasilkan gangguan video. Oleh itu, ia disarankan untuk memilih kabel video dengan perisai yang baik dan diameter wayar tebal sebanyak yang mungkin.

Pertahanan harian platforma angkat hidraulik dalam penggunaan harian adalah penting, tetapi walaupun peralatan yang dikekalkan secara biasa,Fijiindonesia. kgmPlatform hidraulik mengangkat jenis lubang, kita tidak boleh mengabaikan sebarang masalah potensi. Untuk memastikan platforma angkat hidraulik boleh berfungsi dengan selamat dan lancar semasa setiap operasi, apa aspek yang perlu kita periksa sebelum operasi? Hari ini, editor akan memberikan anda beberapa popularisasi sains.

Dengan kemajuan masa-masa, lif keretapi panduan digunakan secara luas, dan ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan lif keretapi panduan. Hari ini, saya akan jelaskan kepada anda apa yang perlu dilakukan jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan-lahan.

safety requirements .Penjagaan dan penjagaan seharusnya dilakukan secara peribadi dan oleh pegawai yang ditentukan sesuai jadual, dibahagi menjadi setengah bulan penyelenggaran, penyelenggaran bulan, dan penyelenggaran tahunan. Kandungan setiap jenis penyelenggaran berbeza, tetapi mereka mesti dilakukan secara terperinci, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khusus untuk pemasangan dan pembinaan periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.


Fijiindonesia. kgmPlatform angkat hidraulik bergerakTingkatkan kadar penghantaran tepat waktu



Apa penyelesaian untuk masalah rust permukaan di lif spiral?

Respect for customers.Tombol solenoid sistem stesen pompa hidraulik lif keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, ia disarankan untuk menggantikannya dengan sistem stesen pompa yang lebih besar.

Kekal biasa: Peribadi periksa sistem sirkuit platform angkat hidraulik untuk melihat apakah ada pelepasan, dan periksa sama ada wayar dan kabel sudah tua atau rosak yang mungkin menyebabkan bocor elektrik. Jika ada, ia patut diselesaikan secara tepat masa untuk mengelakkan kejutan elektrik.

Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat, operasi mudah, dan boleh masuk lobi umum. Ia boleh masuk dan keluar lif dengan kehendak dengan konsumsi tenaga rendah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry, auditorium, dan sebagainya.

Fijiindonesia. kgm.Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut, diperlukan untuk periksa dan menyimpan peralatan secara peribadi semasa digunakan. Contohnya, jika terdapat pelbagai peralatan tukar di dalam mesin dan peralatan, diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif, ia mungkin menyebabkan rust di luar kotak elektrik. Oleh itu, apabila menggunakannya perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum, tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.

Kemudian lanjutkan pemasangan.