OluPlatform penangkapan hidraulik yang dibuat sendiriMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan dan praktikal dengan pantas

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-05-26 18:48:16

Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.

Olu.Setiap bulan, ia patut dijamin untuk menambah mentega dua kali ke kedudukan penghantaran di mana puting lemak ditempatkan. Untuk kawasan di mana mentega tidak boleh ditambah, perlu membersihkan sirkuit minyak atau menggantikan puting lemak sehingga mentega boleh ditambah. Jika tidak, ia dilarang menggunakan peralatan.

Alasan untuk harga platforma mengangkat selai aluminium adalah bahawa pam hidraulik juga faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik. Penggunaan pam hidraulik yang telah digunakan terlalu lama boleh mudah menyebabkan masalah. Apabila kelajuan platform lif hidraulik memperlambat, perlu memeriksa sama ada kadar aliran bekalan minyak pam hidraulik tetap tidak berubah. Jika ada masalah penemuan, hubungi pembuat dalam masa sebenar untuk menghindari melebihi masa jaminan.

.Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

Tempat seperti pengangkutan kargo pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

Untuk memenuhi keperluan yang berbeza.


OluPlatform penangkapan hidraulik yang dibuat sendiriMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan dan praktikal dengan pantas



Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Terdapat tiga plat bergerak di kedua-dua sisi plat penyesuaian, yang boleh secara efektif mengelakkan cedera kaki operator secara tidak sengaja apabila plat penyesuaian turun, memastikan keselamatan penggunaan peralatan. Promosion jangka panjang bagi pelbagai produk markah seperti penghasil lif, dengan produk yang ditentukan lengkap dan kualiti yang dijamin

Mesin mengangkat, sebagai produk penting pembangunan sosial di China, mempunyai status sosial yang tinggi dan kini telah menjadi alat operasi yang tidak boleh diganti dalam barang utama kita. Dan stesen pompa hidraulik adalah posisi jantung mesin angkat, yang sangat menguji profesionalisme dan perhatian operator. Ia adalah tanggungjawab umum kita untuk memeriksanya dan memastikan penggunaan sehari-hari mesin. mari kita melihat beberapa isu yang masuk akal biasa: titik pembuat lif adalah untuk memastikan keperluan sambungan kuasa, dan seharusnya tidak ada kesalahan sambungan atau bocor; Dan berilah perhatian kepada kerja bersihkan di dalam kehidupan sehari-hari, dan janganlah kamu biarkan noda-noda itu mengganggunya; Apabila berdiri diam, pemeliharaan biasa perlu dilakukan untuk mencegah kesan hujan dan cuaca salji; Pemuatan berlebihan adalah perkara pertama yang harus dilakukan oleh operator; Undang-undang Besi&#quo;; Pelarasan valv solenoid tidak boleh dilakukan secara arbitrari dan mesti diperiksa dan disahkan oleh organisasi profesional; Terutama apabila menjalankan operasi luar di bawah suhu tinggi,OluJadual mengangkat garpu gunting hidraulik, perlu sentiasa memberi perhatian kepada ketidaknormal stesen pam; Ia adalah sangat normal bagi kita untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan jembatan boarding hidraulik, selama masalah ini tidak terlalu serius kita tidak perlu bimbang terlalu banyak. Namun, apabila ada masalah dengan jambatan boarding hidraulik, hanya penyelesaian tepat masa adalah balasan yang betul. Di bawah adalah perkenalan kepada beberapa kesalahan umum jambatan boarding hidraulik dan penyelesaian khusus: jambatan boarding hidraulik mesti diselesaikan semasa menggantung dan menyokong platform kerja platform lifting untuk mengelak turun tiba-tiba platform lifting, menyebabkan kemalangan yang tidak perlu; 2. Jangan menyesuaikan valv overflow secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv penyelamatan disesuaikan, menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada orang, mesin dan objek; Pekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan dan mengumpulkan peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau

middleman.Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Hari ini, perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!


OluPlatform penangkapan hidraulik yang dibuat sendiriMenguasai 4 langkah utama penyahpepijatan dan praktikal dengan pantas



Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

How much does it cost?.Penjagaan dan penjagaan seharusnya dilakukan secara peribadi dan oleh pegawai yang ditentukan sesuai jadual, dibahagi menjadi setengah bulan penyelenggaran, penyelenggaran bulan, dan penyelenggaran tahunan. Kandungan setiap jenis penyelenggaran berbeza, tetapi mereka mesti dilakukan secara terperinci,OluPlatform penangkapan hidraulik kecil rumah tangga, dengan rekod terperinci dan tandatangan dari kedua-dua pihak.

Berat barang-barang di meja platform angkat hidraulik sepatutnya berada dalam beban nilai. Pemuatan berlebihan boleh mempengaruhi kelajuan angkat dan kehidupan perkhidmatan. Tanpa pemuatan berlebihan, orang boleh meningkatkan jumlah barang yang sesuai untuk memastikan efisiensi kerja, atau; Mengurangi kadar pembebasan, Guna mudah.

Pastikan bekalan kuasa yang hebat di lokasi pemasangan, pasang kotak distribusi terpisah, dan tombol kebocoran elektrik mesti memenuhi keperluan untuk lif pembinaan bila menggunakan kotak distribusi. Jika lif pembinaan yang dipasang adalah frekuensi pembolehubah, tombol kebocoran mesti sepadan dengan penukar frekuensi bila memilihnya.

Olu.Setiap mesin perlu dikekalkan selepas digunakan, walaupun mesin besar. Kekalkan yang buruk lif selepas digunakan boleh mengurangkan jangka hidup lif. Hari ini, penyunting akan memberitahu anda bagaimana untuk mengekalkan lif selepas digunakan. Untuk mengekalkan keadaan teknikal yang baik mesin lif, memastikan penggunaan selamat mesin pembinaan di lokasi, memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, dan mengurangkan kegagalan mekanik, perusahaan pembinaan mesti mengekalkan mengikut peraturan yang berkaitan Menurut peraturan penyelamatan, kerja penyelamatan peralatan yang diperlukan patut dilakukan. Ia tidak dibenarkan untuk fokus hanya pada penggunaan dan penyelamatan peralatan, dan ia dilarang secara ketat untuk peralatan diambil daripada jaminan atau perbaikan.

Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan,OluLift hidraulik, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Berapa harga baru untuk lif tetap? lif tetap kini sangat popular di pasar. Kerana pembuat, bahan, dan kesadaran markah berbeza, harga lif tetap yang dihasilkan di pasar rumah semasa berbeza. Harga lif tetap adalah: muatan nilai 1-5 ton, ketinggian 7 meter, saiz meja 2500mm * 2000mm, tinggi angkat ialah 0 meter saiz jadual ialah 2300 mm * 2000 mm, dan harganya sekitar yuan. Muatan bernilai, tinggi angkat, dan saiz jadual setiap lif tetap berbeza dalam harga. (Kapasiti penunggang khusus dan tinggi angkat boleh dirancang dan disesuaikan mengikut keperluan pengguna)