AnshanPlatform angkat hidraulik elektrik tiga rodaKlasifikasi dan fungsi

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-05-28 12:24:40

Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, sebagai pelanggan,AnshanPlatform angkat hidraulik elektrik, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Selepas memasuki musim sejuk, lif cenderung kepada beberapa masalah kecil dan kerosakan, yang memerlukan pengguna untuk melakukan pemeliharaan musim panas dan pemeliharaan di lif. Di bawah, editor akan memperkenalkan secara singkat tindakan pencegahan musim sejuk dan titik kunci lif.

Anshan.Dalam kehidupan harian kita, lif kargo hidraulik semakin luas digunakan dan dicintai oleh pelanggan. Sebagai alat mengangkat,AnshanPlatform angkat hidraulik elektrik bergerak, pemeliharaan lif kargo hidraulik tidak sepatutnya kurang berhati-hati. Di bawah, editor akan memperkenalkan pemeliharaan harian lif kargo hidraulik.

Pada masa ini, peran yang luar biasa lif liga aluminum terlalu luas. lif liga aluminum Cina telah memasuki dan mengeksport ke luar negeri, menganggap sebahagian tertentu secara global. Kerana praktikal mereka,AnshanPlatform angkat hidraulik bergerak empat roda, penggunaan luas, dan kuasa kerja masa, dan kos yang jauh diperbaiki, mereka sesuai dengan penggunaan orang modern.

.Hari ini, perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!

Skenario aplikasi lif bergerak mungkin memerlukan beberapa atau bahkan puluhan lif penumpang di beberapa bangunan pejabat dan hospital. Untuk meningkatkan kelajuan, dan kawasan yang boleh digunakan lif elektrik, kebanyakan bangunan tinggi akan membahagi lif elektrik menjadi tata, dengan setiap kumpulan yang bertanggungjawab untuk sebahagian dari lantai, dan membuat penyesuaian dan jadual berbeza berdasarkan mod penggunaan lantai berbeza pada masa yang berbeza.

Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.


AnshanPlatform angkat hidraulik elektrik tiga rodaKlasifikasi dan fungsi



Pembersihan pembuat lif memerlukan semua bahagian lif seharusnya disimpan bebas dari lumpur minyak, tanah dan debu, terutama udara, bahan bakar dan penapis minyak enjin seharusnya diperiksa dan dibersihkan mengikut masa yang ditentukan untuk mencegah kemudahan memasuki silinder dan laluan minyak, untuk mempercepat pakaian bahagian bergerak. Pembuat lif menyarankan mengembangkan beberapa sistem penyelamatan. Sistem penyelamatan biasa berdasarkan kehidupan pakaian dan perkhidmatan komponen mekanik, serta corak pakaian dan air mata minyak dan cair. Sistem penyelamatan terutamanya menentukan keperluan penyelamatan mesin berdasarkan jam operasi mesin, yang juga telah menjadi sistem penyelamatan yang dijangka dirancang.

Rancangan unik; Kerja; Bingkai besi boleh menahan tekanan rata-rata, mengurangkan torsi bingkai, perlu memeriksa sama ada kadar aliran bekalan minyak pam hidraulik tetap tidak berubah. Jika ada masalah penemuan, hubungi pembuat dalam masa sebenar untuk menghindari melebihi masa jaminan.

Honest service.Semak valv satu arah dalam kumpulan valv untuk menurunkan secara alami platform angkat. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah.

Pastikan bekalan kuasa yang hebat di lokasi pemasangan, pasang kotak distribusi terpisah, dan tombol kebocoran elektrik mesti memenuhi keperluan untuk lif pembinaan bila menggunakan kotak distribusi. Jika lif pembinaan yang dipasang adalah frekuensi pembolehubah, tombol kebocoran mesti sepadan dengan penukar frekuensi bila memilihnya.

Di atas ialah analisis kelajuan perlahan lif kereta api dalam aplikasi. Saya harap ia boleh membantu semua orang. Jika ada sebarang masalah, sila menyelidiki mereka satu per satu dan selesaikan mereka dalam masa yang tepat. lif sidang aluminum adalah mesin besar yang boleh dilihat di mana-mana dalam kehidupan harian kita, tetapi sentiasa ada banyak masalah yang ditemui semasa penggunaan. Hari ini, saya akan bercakap tentang sebab dan solusi untuk kelajuan perlahan platafom mengangkat sidang aluminum.


AnshanPlatform angkat hidraulik elektrik tiga rodaKlasifikasi dan fungsi



Semak valv satu arah dalam kumpulan valv untuk menurunkan secara alami platform angkat. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah.

Click to view.Bagaimana untuk menentukan jumlah minyak bersih yang cukup untuk stesen hidraulik lif?

Sirkuit pendek dalam angin motor. Apabila ralat sirkuit pendek berlaku dalam pembangian motor, arus sirkuit pendek jauh lebih tinggi daripada arus kerja biasa, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Anshan.Dalam pasar platform angkat semasa pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.

Bagaimana untuk menentukan jumlah minyak bersih yang cukup untuk stesen hidraulik lif?

Persiapkan asas menurut rancangan asas, perhatikan mencari, mengatasi, dan menyesuaikan titik, dan pastikan aras asas dan perlukan penggunaan berbeza.