Demi sungai,Platform penangkapan hidraulik jenisBagaimana menyelesaikan masalah dalam industri

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-01 19:08:00

Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut, diperlukan untuk periksa dan menyimpan peralatan secara peribadi semasa digunakan. Contohnya, jika terdapat pelbagai peralatan tukar di dalam mesin dan peralatan diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif,Demi sungai,Platform angkat hidraulik elektrik tiga roda, dan peranti-peranti ini cenderung berkumpul debu di luar. Jika debu berkumpul terlalu banyak, ia mungkin menyebabkan rust di luar kotak elektrik. Oleh itu, apabila menggunakannya, perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum, tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.

Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, seperti tombol aras fotoelektrik, tahap tombol perlahan, peralatan keselamatan, kereta panduan, kasut panduan, dll. mungkin berbeza kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

.Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Persiapkan asas menurut rancangan asas, perhatikan mencari, dan menyesuaikan titik, dan pastikan aras asas dan perlukan penggunaan berbeza.

Hari ini, kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, sebagai bandar lahir lif di China. Terdapat banyak pembuat segala saiz. Jadi, bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat dan lif selepas memasuki musim sejuk. Di bawah ada perkenalan terperinci dari editor.


Demi sungai,Platform penangkapan hidraulik jenisBagaimana menyelesaikan masalah dalam industri



Semasa pemasangan keretapi panduan,

Penggunaan minyak tidak sesuai: Penyelamatan tidak sesuai peralatan platform kerja ketinggian tinggi seperti lif bimbit juga boleh membawa ke ruang pemasangan kecil komponen, membuat ia sukar untuk minyak untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan. Selain itu, kerana pemasangan dan sebab-sebab lain, dengan itu mengurangkan efisiensi dan menyebabkan penggunaan awal tidak normal komponen peralatan; Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan persiapan, yang menyebabkan bunyi peralatan yang tidak normal.

Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

Professional is king.Apabila valv penurunan terbuka dan butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Pangkalan dan tangga-tangga berbilang-aras membentuk kumpulan platform a angkat, yang boleh membentuk langkah berbeza dalam julat perjalanan, memperkaya kesan berbilang-fungsi panggung. Pangkalan teleskopik sesuai untuk peralatan seperti auditorium, cinema, dewan berbilang-fungsi, dewan siaran, tempat sukan budaya, dll. Pangkalan teleskopik mengadopsi sistem panduan yang efektif, menjadikan jarak antara platform teleskopik dan platform tetap kecil semasa proses terjemahan operasi stabil, perubahan kelajuan tanpa langkah, dan peralatan penyegerakan Pemacu elektrik mengadopsi peranti pemacu kelajuan rendah dan momentum besar, yang selari, bebas, dan boleh secara automatik mencapai aras semasa proses pengeluaran. Aplikasi dan ciri-ciri lif tahap berputar mengandungi berbagai fungsi seperti mengangkat, berputar, dan melukis. Ia mengadopsi tindakan perlindungan seperti penguncian diri, interlocking, perjalanan switch, had mekanik, hidraulik-anti letupan, dll. Jadikan panggung stabil dan boleh dipercayai, digunakan secara luas di tempat budaya dan hiburan seperti dewan, bioskop, dewan berbilang fungsi, dewan prestasi, tempat sukan budaya, hotel, dll. Karakteristik lif panggung adalah: struktur panggung angkat hidraulik adalah sempit dan stabil, dan boleh menyesuaikan kepada operasi terus-menerus frekuensi tinggi.

Jenis peranti bergerak, seperti yang dikatakan nama, adalah kombinasi peralatan angkat dan sistem kapal. Jenis peralatan angkat ini sangat fleksibel untuk bergerak, dan tentu saja ia lebih baik untuk menggunakannya. Contohnya, dan stesen atau stadium sukan juga boleh meletakkan peralatan tersebut. Oleh kerana ia boleh bergerak, skop operasi tidak terbatas ke tempat tertentu,Demi sungai,Platform angkat tetap hidraulik, Setiap tempat yang memerlukan operasi angkat boleh digunakan, misalnya, bila memasang iklan luar, peralatan angkat bimbit boleh digunakan untuk mengangkut papan bilik atau staf ke tinggi yang ditentukan untuk kerja. Jenis peralatan ini juga boleh dibahagi kepada dua jenis berdasarkan mod pemandu: penangkapan hidraulik dan penangkapan elektrik. Yang disebut penangkapan hidraulik adalah penggunaan minyak hidraulik untuk memandu dan mencapai tinggi tertentu. Mod elektrik dipandu oleh motor atau gigi untuk mengangkat ke tinggi tertentu. Namun, saat ini, platforma penangkapan hidraulik digunakan lebih luas.


Demi sungai,Platform penangkapan hidraulik jenisBagaimana menyelesaikan masalah dalam industri



Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Excellent quality.Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Sama seperti apabila ada kerosakan dalam bahagian berjalan platform angkat, operator mesti menguasai pengetahuan umum tentang kerosakan penyelamatan peralatan supaya mereka tidak kelihatan terlalu terganggu apabila kerosakan berlaku. Secara umum, kesalahan umum bahagian berjalan platform angkat dibahagi ke:; Masalah kegagalan seperti membakar semak-semak, kotak paksi yang membakar, menarik motor yang membakar, perlahankan ban, runtuhan, dll. Di bawah, editor akan berkongsi dengan semua orang solusi.

Bagaimana untuk menentukan jumlah minyak bersih yang cukup untuk stesen hidraulik lif?

Demi sungai,.Mengajar anda bagaimana untuk memilih kabel lif. Apabila memilih kabel lif, anda perlu mengikut dua prinsip berikut: parameter elektrik yang baik; Semasa pergerakan kabel dengan lif, akan ada bahagian di tengah yang mengalami deformasi bengkok disebabkan graviti, menyebabkan perubahan dalam parameter elektrik seperti impedance dan kapasitas yang disebarkan kabel. Apabila kabel dengan kualiti yang tidak baik mengalami deformasi paksa, perubahan parameter yang signifikan boleh menyebabkan ketidaksepadan impedance, meningkat perlawanan video, dan refleksi isyarat yang boleh menyebabkan menurun nisbah isyarat-bunyi bagi isyarat video dan menghasilkan gangguan video. Oleh itu, ia disarankan untuk memilih kabel video dengan perisai yang baik dan diameter wayar tebal sebanyak yang mungkin.

Sambungkan motor secara alami ke lif. Apabila menyambung, diperlukan untuk memastikan bahwa konsentrasi bagi saluran output lif dan saluran input motor adalah konsisten, dan sisi luar kedua-dua adalah selari. Penjajaran tidak konsisten boleh menyebabkan pecahan seluar motor atau pakaian gear lif.

Sekarang and a memahami cara menggunakan lif hidraulik, ia menyediakan kami persekitaran kerja yang selamat untuk operator kami, dan meningkatkan efisiensi dan kualiti kerja penurunan.