TongliaoGunting harga platform penangkapan hidraulikPrestasi berubah kerana suhu

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-01 19:21:23

Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

Pad besi mesti digunakan di bawah wayar untuk meningkatkan permukaan tekanan antara kacang dan lantai, untuk mengurangi kesan kacang di lantai; Masukkan shims plat besi dengan tebal yang berbeza antara chassis dan batu dasar pada bolt penyancar untuk menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan; Pasang tiga seksyen piawai dan ukur menegak bingkai kereta api panduan menggunakan theodolite untuk memastikan menegak setiap paip utama dalam kedua- dua arah. Selepas menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan, ketatkan empat bolt asas; Laras menegak bingkai pintu pagar seperti di atas dan ketat bolt jangkar yang tersisa; Pasang sumber penimbal; Sambungkan separuh lain pagar ke separuh depan dengan bolt; Laras menegak dan ketatkan bolt jangkar seperti di atas, dan lepaskan brek pada motor di dalam kandang penggantian. (Untuk model SC200/200, pasang cage penggantian pertama sebelum pasang plat pemacu).

Tongliao.Konfigurasi unit kuasa adalah faktor kunci yang mempengaruhi kelajuan angkat. Secara umum, semakin tinggi kuasa unit distribusi kuasa, semakin cepat kelajuan angkat, meningkatkan atau mengurangkan kadar aliran minyak hidraulik silinder minyak, dan menyesuaikan saiz valv elektromagnetik dengan betul juga boleh mempengaruhi kelajuan angkat.

Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.

.Kapasiti muatan barang dan tonnasi barang yang dihantar sekaligus juga mempengaruhi kelajuan penangkapan dan turun. Mencapai nilai yang baik platform penangkapan untuk pengangkutan barang adalah jaminan kelajuan. Jika berat terlalu berat,TongliaoJiyang hydraulic lifting platform,TongliaoPlatform angkat hidraulik, ia mempengaruhi kelajuan. Jika barang terlalu ringan, ia juga mempengaruhi masa penghantaran biasa.

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.

Alasan terperinci mengapa air tidak boleh digunakan untuk mengalirkan stesen hidraulik adalah bahawa melakukan itu akan merosakkan tangki minyak di stesen hidraulik, dan apabila air dicampur di stesen hidraulik kerosakan sistem hidraulik sangat besar. Oleh itu, ia hanya akan membentuk korosi paip, dan fenomena lain yang boleh menyebabkan kesan negatif atau hasil untuk lif hidraulik. Oleh itu, perlu mencegah tindakan seperti ini untuk memastikan operasi normal dan hidup perkhidmatan stesen hidraulik.


TongliaoGunting harga platform penangkapan hidraulikPrestasi berubah kerana suhu



Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.

Struktur utama dan tujuan lif jenis trek panduan adalah penghantaran perlengkapan tertutup, dan perlengkapan besar dan kecil dibuat dari baja. Selepas mematikan dan merawatkan, mereka adalah milik permukaan gigi lembut. Sebab bentuk kegagalan umum penghantaran perlengkapan permukaan gigi lembut tertutup adalah penghantaran permukaan gigi, desain dihitung berdasarkan kekuatan kelelahan permukaan gigi dan diperiksa berdasarkan kekuatan kelelahan pembuluhan akar gigi. Saluran gelang digunakan untuk memperbaiki dan menyokong semua bahagian mekanik dan beberapa komponen elektrik dari chassis mengangkat. Ia terutamanya dilweldi dari bahagian seperti plat sisi, paip menyambung,TongliaoPlatform angkat hidraulik, dan potongan menyambung dan semua bahan dipilih. Ketempatan dua plat sisi dipilih, dan untuk mengurangi berat gelang, banyak lubang proses dirancang pada dua plat sisi. Peralatan cacing dan peralatan cacing mempunyai keuntungan nisbah penghantaran besar, struktur kompat, muatan kesan kecil, penghantaran licin, bunyi rendah, dan karakteristik penguncian diri sebaliknya disebabkan peralatan cacing dan mekanisme cacing. Ia boleh memastikan bahawa mekanisme penghantaran boleh mengunci diri apabila motor dihidupkan semasa penghantaran pesakit, jadi pengurang gear cacing dipilih. Cacing yang tidak terlibat digunakan, dibuat dari besi dan permukaan spiralnya dimatikan untuk meningkatkan efisiensi pemindahan dan meningkatkan resistensi memakai. Bahan gear cacing dibuat dari polyformaldehyde. Peralatan cacing plastik mempunyai keuntungan ekonomi pemprosesan yang baik, transmisi stabil, getaran dan pengurangan bunyi, berat ringan, perlahan pakaian, dan kawalan diri, membuat rancangan lif lebih manusia.

Tombol dan motor yang biasanya ditutup dihidupkan secara bersamaan; Solusi adalah kawat yang betul, dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.

Installation material list.Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan, ia boleh diganti secara tepat waktu. Jarak panjang menyerang semua jenis penghasil lif berharga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo, brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.


TongliaoGunting harga platform penangkapan hidraulikPrestasi berubah kerana suhu



Setiap mesin perlu dikekalkan selepas digunakan, walaupun mesin besar. Kekalkan yang buruk lif selepas digunakan boleh mengurangkan jangka hidup lif. Hari ini, penyunting akan memberitahu anda bagaimana untuk mengekalkan lif selepas digunakan. Untuk mengekalkan keadaan teknikal yang baik mesin lif, memastikan penggunaan selamat mesin pembinaan di lokasi, memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, dan mengurangkan kegagalan mekanik, perusahaan pembinaan mesti mengekalkan mengikut peraturan yang berkaitan Menurut peraturan penyelamatan, kerja penyelamatan peralatan yang diperlukan patut dilakukan. Ia tidak dibenarkan untuk fokus hanya pada penggunaan dan penyelamatan peralatan, dan ia dilarang secara ketat untuk peralatan diambil daripada jaminan atau perbaikan.

Lets see.Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

Platform angkat hidraulik adalah mesin berat yang mengangkut orang atau objek secara menegak. Ia juga merujuk kepada peralatan yang digunakan untuk pengangkutan menegak dalam sistem logistik seperti kilang dan gudang automatik. Platform mengangkat sering juga mempunyai peralatan pengangkutan rata berbeza sebagai peralatan menyambung untuk mengangkut garis tinggi berbeza. Biasanya dipandu oleh tekanan hidraulik, ia dipanggil platform angkat hidraulik. Selain digunakan untuk mengangkut barang di tinggi yang berbeza, ia digunakan secara luas untuk pemasangan altitud tinggi, penyelenggaran, dan operasi lain. Karakteristik lift telah digunakan secara luas dalam penyelenggaran bandar, dermaga, transportasi kargo pusat logistik, dekorasi bangunan, dll. Ia dilengkapi dengan chassis kereta, chassis kereta, dll. Ia boleh berjalan, dan ruang tinggi kerja juga telah berubah. Ia mempunyai keuntungan berat ringan, berjalan sendiri, pemulaan elektrik, kaki menyokong diri sendiri operasi sederhana, permukaan kerja besar, dan mampu menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi, seperti putaran 360 darjah.

Tekanan ditetapkan valv pengaturan harga lif tidak cukup; Solusi adalah untuk menyesuaikan valv tekanan.

Tongliao.Hari ini, perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!

Untuk operasi luar seperti mengubah lampu jalanan dan kaca, lif ikatan aluminium boleh terus naik ke tinggi tertentu, dan ia kecil dan tidak mempengaruhi laluan kenderaan dan pejalan kaki.

Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai