MesworthPlatform angkat hidraulik kecil elektrikApa pendapat kamu

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-02 19:16:28

yang menyebabkan keadaan permukaan yang tidak sama. Ia dicadangkan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada paip penghantaran licin.

Mesworth.Apabila digunakan yang boleh menyebabkan distribusi kekuatan yang tidak sama semasa penghantaran minyak hidraulik

Untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan tidak sengaja.

Terdapat objek asing di dalam paip penghantaran minyak dari platform angkat hidraulik, empat kaki patut disokong dengan kuat di atas tanah yang kuat (berdasarkan roda berjalan yang akan meninggalkan tanah), efektivitasnya patut disimpan. Jika ia rosak, ia boleh diganti secara tepat waktu. Jarak panjang menyerang semua jenis penghasil lif berharga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

.Lebih baik bagi persekitaran, menyimpan tenaga, dan boleh diputar secara manual untuk meningkatkan tinggi. Lif sidang aluminum tidak memerlukan elektrik dan tidak mempunyai enjin. Ia adalah produk hijau dan yang lebih baik bagi persekitaran.

Apabila menggunakan platform angkat hidraulik, juga diperlukan untuk memeriksa untuk pemanasan berlebihan, kerana peralatan ini dilengkapi dengan enjin. Jika enjin berlebihan, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan, ia perlu dihentikan segera, Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

Pad besi mesti digunakan di bawah wayar untuk meningkatkan permukaan tekanan antara kacang dan lantai, untuk mengurangi kesan kacang di lantai; Masukkan shims plat besi dengan tebal yang berbeza antara chassis dan batu dasar pada bolt penyancar untuk menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan; Pasang tiga seksyen piawai dan ukur menegak bingkai kereta api panduan menggunakan theodolite untuk memastikan menegak setiap paip utama dalam kedua- dua arah. Selepas menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan, ketatkan empat bolt asas; Laras menegak bingkai pintu pagar seperti di atas dan ketat bolt jangkar yang tersisa; Pasang sumber penimbal; Sambungkan separuh lain pagar ke separuh depan dengan bolt; Laras menegak dan ketatkan bolt jangkar seperti di atas, dan lepaskan brek pada motor di dalam kandang penggantian. (Untuk model SC200/200, pasang cage penggantian pertama sebelum pasang plat pemacu).


MesworthPlatform angkat hidraulik kecil elektrikApa pendapat kamu



Untuk operasi luar seperti mengubah lampu jalanan dan kaca, lif ikatan aluminium boleh terus naik ke tinggi tertentu, dan boleh bekerja dengan 3-5 orang berdiri pada masa yang sama. Kesan itu jauh diperbaiki, dan ia kecil dan tidak mempengaruhi laluan kenderaan dan pejalan kaki.

Ralat sambungan motor. Apabila motor sambungan segitiga secara salah disambung ke dalam bentuk bintang, motor masih beroperasi pada muatan penuh, dan semasa mengalir melalui angin stator melebihi semasa bernilai, walaupun menyebabkan motor berhenti sendiri. Jika masa tutup sedikit lebih panjang dan bekalan kuasa tidak dipotong, angin tidak hanya akan terlalu panas berat, tetapi juga membakar keluar. Apabila enjin yang disambung bintang secara salah disambung ke dalam segitiga, atau enjin dengan kumpulan kole berbilang disambung dalam siri ke dalam cabang secara salah disambung ke dalam dua cabang selari, ia akan menyebabkan inti angin dan besi terlalu panas, dan dalam kes-kes yang berat, angin akan terbakar keluar.

Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini, tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, orang-orang mencipta platforma angkat hidraulik, yang lebih sesuai untuk membantu orang menyelesaikan operasi ketinggian tinggi. Bagaimanapun, orang juga perlu memperhatikan apabila menggunakan platform angkat hidraulik jika tidak mereka boleh mudah gagal, yang mungkin menyebabkan konsekuensi serius. Jadi, apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?

Installation materials.Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran,MesworthPlatform angkat hidraulik, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.


MesworthPlatform angkat hidraulik kecil elektrikApa pendapat kamu



Berapa harga baru untuk lif tetap? lif tetap kini sangat popular di pasar. Kerana pembuat, bahan, muatan nilai, dan kesadaran markah berbeza, harga lif tetap yang dihasilkan di pasar rumah semasa berbeza. Harga lif tetap adalah: muatan nilai 1-5 ton, ketinggian 7 meter, saiz meja 2500mm * 2000mm, dan sekitar 27000-45000 yuan; Muatan bernilai ialah 1-3 ton, tinggi angkat ialah 0 meter, saiz jadual ialah 2300 mm * 2000 mm, dan harganya sekitar yuan. Muatan bernilai tinggi angkat, dan saiz jadual setiap lif tetap berbeza dalam harga. (Kapasiti penunggang khusus dan tinggi angkat boleh dirancang dan disesuaikan mengikut keperluan pengguna)

Latest quotation.Kebersihan stesen hidraulik adalah aspek penting stesen hidraulik lif, jadi ia tidak perlu diambil ringan. Dan dari perspektif profesional, terdapat peraturan dan keperluan yang berkaitan yang sepatutnya disebut dalam manual spesifikasi, untuk mempunyai pemahaman yang betul dan tahu bagaimana untuk mencapai kesucian yang baik.

Dalam kehidupan harian kita, lif kargo hidraulik semakin luas digunakan dan dicintai oleh pelanggan. Sebagai alat mengangkat, pemeliharaan lif kargo hidraulik tidak sepatutnya kurang berhati-hati. Di bawah, editor akan memperkenalkan pemeliharaan harian lif kargo hidraulik.

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator,MesworthPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiri, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.

Mesworth.Konfigurasi lain lif keretapi panduan, seperti tombol aras fotoelektrik, tahap tombol perlahan, peralatan keselamatan, kereta panduan, kasut panduan, dll., mungkin berbeza kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, perlahan, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

Selepas memasuki musim sejuk, lif cenderung kepada beberapa masalah kecil dan kerosakan, editor akan memperkenalkan secara singkat tindakan pencegahan musim sejuk dan titik kunci lif.