KielPlatform penangkapan hidraulik automatikUndang-undang perlindungan saluran paip

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-04 10:32:42

Lift lengan melipat kebanyakan dipandu oleh cara hidraulik, dan sumber kuasa bagi sistem hidraulik adalah minyak hidraulik. Hanya apabila kuantiti minyak hidraulik cukup dan kualiti minyak adalah tinggi, boleh lif lengan melipat menyediakan output momen yang lebih besar, dengan itu meningkatkan efisiensi kerja. Bagaimana kita boleh menentukan sama ada kuantiti minyak hidraulik yang baru ditambah cukup? Berapa piawai kuantiti minyak hidraulik?

Pembersihan pembuat lif memerlukan semua bahagian lif seharusnya disimpan bebas dari lumpur minyak,KielPlatform penangkapan hidraulik elektrik kecil, tanah dan debu, terutama udara,KielKereta platforma trak lift hidraulik, bahan bakar dan penapis minyak enjin seharusnya diperiksa dan dibersihkan mengikut masa yang ditentukan untuk mencegah kemudahan memasuki silinder dan laluan minyak, untuk mempercepat pakaian bahagian bergerak. Pembuat lif menyarankan mengembangkan beberapa sistem penyelamatan. Sistem penyelamatan biasa berdasarkan kehidupan pakaian dan perkhidmatan komponen mekanik, serta corak pakaian dan air mata minyak dan cair. Sistem penyelamatan terutamanya menentukan keperluan penyelamatan mesin berdasarkan jam operasi mesin, yang juga telah menjadi sistem penyelamatan yang dijangka dirancang.

Kiel.Periksa kualiti minyak hidraulik dan aras. Apabila platform angkat ditangkap ke kedudukan tinggi, aras minyak hidraulik sepatutnya 40-50 milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila warna minyak hidraulik gelap, minyak menjadi melekat, atau terdapat objek asing seperti gravil dalam minyak, minyak hidraulik patut diganti secara tepat waktu. Sistem hidraulik platform angkat sepatutnya menggunakan minyak hidraulik 32 #

Pad besi mesti digunakan di bawah wayar untuk meningkatkan permukaan tekanan antara kacang dan lantai, untuk mengurangi kesan kacang di lantai; Masukkan shims plat besi dengan tebal yang berbeza antara chassis dan batu dasar pada bolt penyancar untuk menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan; Pasang tiga seksyen piawai dan ukur menegak bingkai kereta api panduan menggunakan theodolite untuk memastikan menegak setiap paip utama dalam kedua- dua arah. Selepas menyesuaikan menegak bingkai kereta api panduan, ketatkan empat bolt asas; Laras menegak bingkai pintu pagar seperti di atas dan ketat bolt jangkar yang tersisa; Pasang sumber penimbal; Sambungkan separuh lain pagar ke separuh depan dengan bolt; Laras menegak dan ketatkan bolt jangkar seperti di atas, dan lepaskan brek pada motor di dalam kandang penggantian. (Untuk model SC200/200 pasang cage penggantian pertama sebelum pasang plat pemacu).

.Skenario aplikasi lif bergerak mungkin memerlukan beberapa atau bahkan puluhan lif penumpang di beberapa bangunan pejabat dan hospital. Untuk meningkatkan kelajuan, efisiensi, dan kawasan yang boleh digunakan lif elektrik, kebanyakan bangunan tinggi akan membahagi lif elektrik menjadi tata, dengan setiap kumpulan yang bertanggungjawab untuk sebahagian dari lantai, dan membuat penyesuaian dan jadual berbeza berdasarkan mod penggunaan lantai berbeza pada masa yang berbeza.

Mengenai bagaimana membeli platforma angkat bimbit dan mesin angkat, tidak perlu memilih secara buta. Ia perlu melakukan kajian pasar yang cukup dan pemeriksaan di situ untuk menentukan saiz dan darjah syarikat. Ini adalah perkara pertama dan diperlukan. banyak perusahaan skala kecil di pasar memotong sudut untuk membuat keuntungan, yang mengurangkan kualiti produk angkat. walaupun mereka mungkin menjualnya dengan sangat murah, jenis mesin ini tidak bertahan lama dan mempunyai faktor risiko yang tinggi. Oleh itu, sebagai manusia, jadi mereka tidak mengikut kaedah pemasangan yang dinyatakan dalam manual semasa proses pemasangan. Sedikit mereka tahu bahawa ia akan menyebabkan lebih banyak pakaian dan merobek bahagian-bahagian dan operasi yang tidak mudah. Selain itu, mereka perlu memperhatikan tindakan pencegahan pemasangan yang sepadan dengan persekitaran kerja dan tidak menjadi ceroboh. Pemasangan, penggunaan dan pemeliharaan lif adalah langkah penting untuk memastikan operasi normal peralatan mekanik. Oleh itu, apabila memasang lif, sila pastikan mengikuti pemasangan secara ketat dan gunakan perkara-perkara berkaitan di bawah, dan dengan hati-hati mengumpulkan dan menggunakannya.


KielPlatform penangkapan hidraulik automatikUndang-undang perlindungan saluran paip



Dengan kemajuan masa-masa, dan ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan lif keretapi panduan. Hari ini, saya akan jelaskan kepada anda apa yang perlu dilakukan jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan-lahan.

Bahagian mekanik dari platform pembangkit hidraulik kereta api utama termasuk sistem hidraulik dan peranti mekanik.

Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.

Meticulous workmanship.Selepas pemeriksaan berhati-hati, ia ditemukan bahawa ia disebabkan oleh dua alasan: satu adalah kehilangan tekanan hidraulik,KielPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi empat lajur, dan yang lain adalah bocor valv hidraulik atau segel.

Perkenalan di atas terhadap kesalahan umum jambatan naik hidraulik boleh dikatakan sangat terperinci. Saya harap semua orang boleh menjawab dengan baik kepada berbagai masalah selepas membacanya.

Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.


KielPlatform penangkapan hidraulik automatikUndang-undang perlindungan saluran paip



Semasa penggunaan lif hidraulik, jika tidak beroperasi dengan betul, akan sentiasa ada masalah. Banyak pelanggan telah melaporkan bahawa lif hidraulik kadang-kadang tidak boleh ditangkap. Jika pompa lif hidraulik boleh terus berfungsi, masalah lain perlu dianggap. Di bawah, editor akan menjelaskan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak dan memecahkan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak, serta solusi untuk lif bergerak Analisis stesen pam lif hidraulik seperti lif kereta api panduan adalah seperti ini: bekalan kuasa motor tidak normal atau terbalik; Solusi adalah untuk menyambung dengan betul bekalan kuasa motor atau menyesuaikan kotak mel pemandu untuk memastikan tiada minyak hidraulik atau minyak yang tidak cukup; Solusi adalah untuk menambah minyak hidraulik.

quality index.Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Menurut tiga kaedah di atas, dengan tenang fikiran, kesenangan, dan kesenangan fikiran!

Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan

Kiel.Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.