BrugesPlatform hidraulik angkat elektrikDi mana kelebihan utama

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-07 20:45:40

terutama orang yang tidak tahu kilang mana yang menghasilkan peralatan tersebut. Ia dicadangkan rakan-rakan boleh mencari secara online kerana banyak syarikat yang menjual dan menghasilkan peralatan jenis ini kini mempunyai laman web rasmi mereka sendiri, Terdapat perkenalan yang lebih terperinci tentang penyelenggaran dan menjaga pengetahuan online, dan cat lif bukan sahaja lapisan yang indah; Pakaian&#quo;, Ia juga lapisan perlindungan utama. Lukisan boleh mengisolasi udara, menghindari hubungan langsung antara besi dan udara, dan memperlambat kemajuan kerosakan. Namun, terdapat beberapa pengetahuan umum yang and a tidak sedar. Seterusnya, biar saya meminta kami untuk menjelaskan tip untuk pengubatan anti kerosakan lapisan cat saluran angkat: pilih tanda yang boleh dipercayai untuk cat lif, murah, dan tidak serakah. Kami tidak boleh meminta kualiti, hanya harga. Contohnya Chenhong, Lipang, dan yang lain adalah tanda yang boleh dipercayai; Laksanakan cat anti rust langsung selepas tembakan kencing. Sesuai untuk minyak mineral umum dan cairan hidraulik, tidak sesuai untuk cairan hidraulik air. Kerana tidak diharamkan oleh keadaan mengendalikan lif, lif besar sering memilih kaedah pemilihan dan fosfat asid ini. Tersesuai untuk semua media, tetapi diharamkan oleh pemicuan asid dan tangki fosfat, lif tidak boleh terlalu besar; Ledakan pasir dan menyemprot plastik. Sesuai untuk semua lif media, tetapi diharamkan oleh peralatan kering, saluran angkat tidak boleh terlalu besar;

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera. Untuk masa yang lama, penghasil lif tidak mempunyai penukaran untuk menghindari perbezaan harga, dan harga 20% lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Bruges.Bagaimana menggunakan tali pinggang keselamatan dengan betul bila menggunakan lif bergerak untuk operasi ketinggian tinggi: Apabila menggunakan, dan ikatan tali pinggang mesti ketat dan ketat; Apabila menggunakan tali keselamatan untuk kerja penggantian ketinggian tinggi, tali tali keselamatan tidak boleh disambung secara langsung pada tali tali tali keselamatan, tetapi mesti disambung pada cincin gantung tali tali tali keselamatan; Ia dilarang untuk menggantung tali pinggang keselamatan pada komponen yang tidak stabil atau tajam; Ia diharamkan secara ketat menggantikan pelbagai komponen pada tali pinggang keselamatan; Ia diharamkan secara ketat menggunakan tali pinggang keselamatan yang telah mengalami deformasi yang signifikan dalam penampilan atau telah terkena kesan yang berat sebelumnya.

Kedua ialah bahawa besi akan mempunyai kesan pengembangan panas yang jelas pada suhu rendah. Walaupun sifat besi ini akan dianggap ketika merancang dan memproduksi lif hidraulik, persekitaran berbeza selepas semua. Dalam keadaan rendah, besi akan mempunyai beberapa prestasi yang tidak stabil, seperti peningkatan keras, penurunan keras, dll. Pada masa ini, lebih perhatian patut diberikan kepada penyelamatan peralatan untuk menyimpan bahagian-bahagian kunci untuk menghindari kering.

.Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%. Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!


BrugesPlatform hidraulik angkat elektrikDi mana kelebihan utama



Paksi putaran tidak konsisten bagi rod sokongan di tengah-tengah platform angkat hidraulik menghasilkan platform angkat tidak dapat berfungsi dengan betul menyebabkan kerosakan serius pada platform dan menyebabkan jadual menuju. Sila periksa dengan hati-hati sama ada platform kerja jenis pemotong umum tinggi tinggi tidak diuji secara ketat untuk menuju sebelum meninggalkan kilang, dan ditempatkan ke pasar, menyebabkan banyak kemalangan. Untuk perusahaan kecil, Ini juga sebabnya ada banyak peralatan angkat dengan masalah ini. Masalah dengan silinder minyak dan sistem unit kuasa sering disebabkan kekuatan yang tidak cukup dan kualiti silinder minyak yang tidak piawai, yang juga adalah masalah yang sangat penting untuk perusahaan sendiri.

Jika panjang tali keselamatan kurang dari 3 meter,BrugesPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiri, penimbal patut ditambah.

Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

Quality department.Biasanya, diperlukan untuk memeriksa sama ada setiap organisasi berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara. Jika mana-mana halangan ditemui,BrugesSelf walking hydraulic lifting platform, mereka mesti dibuang dengan cepat.

Apabila memasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, pada suhu rendah, minyak hidraulik yang digunakan pada musim panas boleh menjadi, atau bahkan membeku. Selepas memasuki suhu rendah pada musim sejuk, penting untuk ingat untuk menggantikan minyak hidraulik yang mengandungi antibeku, yang sesuai untuk bekerja pada suhu rendah.


BrugesPlatform hidraulik angkat elektrikDi mana kelebihan utama



Konfigurasi lain lif keretapi panduan, seperti tombol aras fotoelektrik, tahap tombol perlahan, peralatan keselamatan, kereta panduan, kasut panduan, dll. mungkin berbeza kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Total quality assurance.Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Periksa sama ada peranti mengunci diri pelindung perbezaan normal sebelum operasi ketinggian tinggi.

Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian,BrugesPlatform angkat hidraulik berfungsi kaki, perlahan, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

Bruges.Kedua ialah bahawa besi akan mempunyai kesan pengembangan panas yang jelas pada suhu rendah. Walaupun sifat besi ini akan dianggap ketika merancang dan memproduksi lif hidraulik, persekitaran berbeza selepas semua. Dalam keadaan rendah, besi akan mempunyai beberapa prestasi yang tidak stabil, seperti peningkatan keras penurunan keras, dll. Pada masa ini, lebih perhatian patut diberikan kepada penyelamatan peralatan untuk menyimpan bahagian-bahagian kunci untuk menghindari kering.

Kerja ketinggian tinggi sekarang juga sangat umum, dan lif juga sangat diperlukan oleh pasar. Banyak tugas pengangkutan tinggi diselesaikan oleh lif, dengan efisiensi tinggi dan meyakinkan keselamatan. Namun, perhatian juga perlu diberikan kepada pemasangan lif, jika tidak mungkin ada masalah, dan tiada siapa mahu melihat situasi seperti itu berlaku. Apa tindakan pencegahan pemasangan untuk lif?

Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.