Scarzhisco carmennaDouble cylinder hydraulic lifting platformFahami keadaan pasaran

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-07 21:32:59

menyimpan tenaga

Lebih baik bagi persekitaran, dan boleh diputar secara manual untuk meningkatkan tinggi. Lif sidang aluminum tidak memerlukan elektrik dan tidak mempunyai enjin. Ia adalah produk hijau dan yang lebih baik bagi persekitaran.

Dalam pasar platform angkat semasa, pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.

Scarzhisco carmenna.Stesen pam hidraulik: stesen pam dedikasi platform angkat rumah, stesen pam impor Itali dengan peranti perlindungan luaran: jenis m organ, jenis mata, dan jenis tertutup plat besi.

Lif bergerak biasanya digunakan dalam pencakar langit di mana lif elektrik digunakan, kerana tidak perlu menghentikan tengah jalan, jadi lif cepat diperlukan. Pertama pergi ke lobi langit tinggi (lobi elevator tinggi, Skylobby) dari tanah, kemudian pindah ke elevator biasa ke destinasi. Beberapa lif baru menggunakan sistem panggilan awal lif, yang boleh panggil lantai tertentu di lobi. Lif penumpang ini boleh dihiasi dengan cantik mengikut keperluan pelanggan. Beberapa lif penumpang juga dilengkapi dengan air conditioning dan televisyen, sementara yang lain ditetapkan di dalam kabin, sehingga pelanggan boleh menikmati pemandangan di luar semasa mengendarai.

.Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Elevator adalah peranti penghantaran umum yang boleh dipilih di medan yang berbeza. Elevator kereta api panduan adalah jenis peralatan yang kita semua tahu tentang, terutama digunakan untuk penghantaran kargo antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua atau ketiga. Elevator tinggi rendah sangat sesuai untuk tempat kerja yang tidak boleh menggali lubang, dengan bentuk berbeza (lajur tunggal, lajur ganda, empat lajur). Jadi bagaimana jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan dalam aplikasi?

Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, struktur ketua mast diterima, yang mempunyai kestabilan yang baik, operasi fleksibel, kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.


Scarzhisco carmennaDouble cylinder hydraulic lifting platformFahami keadaan pasaran



Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

Lantai semasa adalah semua

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat.

Which one is better.Bagaimana untuk mencapai pemasangan yang betul bagi rawatan anti-korrosion untuk lapisan cat lif? Fungsi pergerakan kereta api panduan linear adalah untuk menyokong dan pandu komponen bergerak untuk melakukan pergerakan linear bertindak ke arah yang diberi. Kereta panduan linear sendiri tidak mempunyai peranti pemacu kuasa. Fungsi kereta panduan linear adalah untuk pandu peralatan untuk bergerak balik dan ke depan dalam julat linear tetap, serta untuk membawa peralatan. Gerakan pelayar pada kereta panduan memerlukan peralatan panduan tambahan. Banyak kali, kereta panduan digunakan bersama aksesori skru bola, dan tentu saja, ia juga boleh digunakan bersama peralatan panduan lain.

Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan dan pasang garis pengawal atas kandang.

Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan


Scarzhisco carmennaDouble cylinder hydraulic lifting platformFahami keadaan pasaran



Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

device management.Bagaimana mengekalkan lif pada musim sejuk adalah satu alasan dan sebab utama. Banyak pekerja dalam industri lain tidak tahu bahawa lif hidraulik menggunakan jenis berbeza minyak hidraulik pada musim panas dan musim sejuk. Biasanya, pada suhu rendah, minyak hidraulik yang digunakan pada musim panas boleh menjadi, atau bahkan membeku. Selepas memasuki suhu rendah pada musim sejuk, penting untuk ingat untuk menggantikan minyak hidraulik yang mengandungi antibeku, yang sesuai untuk bekerja pada suhu rendah.

Penggunaan minyak tidak sesuai: Penyelamatan tidak sesuai peralatan platform kerja ketinggian tinggi seperti lif bimbit juga boleh membawa ke ruang pemasangan kecil komponen, kerana pemasangan dan sebab-sebab lain, sukar untuk memastikan keseluruhan ruang pemasangan, dengan itu mengurangkan efisiensi dan menyebabkan penggunaan awal tidak normal komponen peralatan; Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan persiapan,Scarzhisco carmennaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi empat lajur, sama ada ia adalah platform penunggang jenis gunting atau lif kargo jenis kereta api panduan, terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa mempunyai empat keluar semasa produksi, yang boleh disesuaikan untuk meningkatkan atau mengurangkan kadar aliran minyak hidraulik silinder minyak. Kita boleh menyesuaikan kelajuan motor atau valv proporsional elektrohidraulik untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik; Faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik? semakin lama paip minyak hidraulik, semakin lama masa angkat. Oleh itu, semasa pemasangan, panjang paip minyak patut diminumkan sebanyak yang mungkin dalam julat yang dibenarkan desain; Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat sambil memastikan peralatan memenuhi permintaan dan keselamatan biasa.

Scarzhisco carmenna.Cahaya penunjuk menyala,Scarzhisco carmennaPlatform penangkapan hidraulik jenis, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Apabila memasang nyahpasang,Scarzhisco carmennaFixed lifting hydraulic platform, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.

Dalam mesin ini, akan ada berus elektrik dan bahagian antara berus mesti disimpan bersih. Periksaan biasa juga diperlukan diantara pelbagai tindakan di dalam mesin, terutama bila menambah mentega ke tindakan. Jika mentega tidak cukup, ia akan menyebabkan pakaian dan air mata yang berat semasa operasi tindakan, mempengaruhi kehidupan perkhidmatan mesin. Terdapat berbeza wayar dan kabel di dalam mesin, dan selepas tempoh penggunaan, diperlukan untuk memeriksa wayar dan kabel. Jika ada kerosakan pada wayar dan kabel, diperlukan untuk memperbaikinya atau menggantikannya. Peribadi semak sama ada skru pada sambungan ini terlepas. Jika mana-mana skru ditemukan terlepas, anda boleh guna peralatan profesional untuk ketat skru di kedai perbaikan. Ia diperlukan untuk memastikan skru memenuhi keperluan momen yang berkaitan.