NeussPlatform lift hidraulikKecacatan biasa dalam industri

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-09 22:14:36

Penjagaan dan penjagaan harian lif kargo patut dilakukan oleh pasukan profesional (disahkan oleh Pengarahan Negeri Pengawalan Kualiti dan Quarantine). Kami pembuat lif dan lif jangka panjang.

Banyak orang percaya bahawa kekuatan mekanik lif sendiri adalah relatif tinggi apabila menggunakannya, jadi mereka tidak mengikut kaedah pemasangan yang dinyatakan dalam manual semasa proses pemasangan. Sedikit mereka tahu bahawa ia akan menyebabkan lebih banyak pakaian dan merobek bahagian-bahagian dan operasi yang tidak mudah. Selain itu, mereka perlu memperhatikan tindakan pencegahan pemasangan yang sepadan dengan persekitaran kerja dan tidak menjadi ceroboh. Pemasangan, penggunaan dan pemeliharaan lif adalah langkah penting untuk memastikan operasi normal peralatan mekanik. Oleh itu, apabila memasang lif sila pastikan mengikuti pemasangan secara ketat dan gunakan perkara-perkara berkaitan di bawah, dan dengan hati-hati mengumpulkan dan menggunakannya.

Neuss.Apa yang patut dilakukan dengan betul selepas lif masuk ke dalam air, untuk menjaga lif dalam kedudukan depan tinggi dan belakang rendah sebanyak yang mungkin, yang berguna untuk mengurangi air masuk ke dalam paip exhaust dan menghindari kerosakan kepada penukar.

Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.

.Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan,NeussPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi empat lajur, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Mengenai bagaimana membeli platforma angkat bimbit dan mesin angkat, tidak perlu memilih secara buta. Ia perlu melakukan kajian pasar yang cukup dan pemeriksaan di situ untuk menentukan saiz dan darjah syarikat. Ini adalah perkara pertama dan diperlukan. banyak perusahaan skala kecil di pasar memotong sudut untuk membuat keuntungan, yang mengurangkan kualiti produk angkat. walaupun mereka mungkin menjualnya dengan sangat murah, jenis mesin ini tidak bertahan lama dan mempunyai faktor risiko yang tinggi. Oleh itu, sebagai manusia, seseorang tidak boleh menginginkan sedikit harga dan mengakibatkan penyesalan yang lebih besar.


NeussPlatform lift hidraulikKecacatan biasa dalam industri



Tombol dan motor yang biasanya ditutup dihidupkan secara bersamaan; Solusi adalah kawat yang betul, dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.

Lift muatan jenis kereta api panduan telah diperiksa dan dinyahpepijat sebelum meninggalkan kilang, dan semua indikator teknikal telah memenuhi keperluan desain. Apabila digunakan, hanya bekalan kuasa perlu disambung, dan sistem hidraulik dan elektrik tidak perlu disesuaikan.

Pembersihan pembuat lif memerlukan semua bahagian lif seharusnya disimpan bebas dari lumpur minyak, tanah dan debu, terutama udara, bahan bakar dan penapis minyak enjin seharusnya diperiksa dan dibersihkan mengikut masa yang ditentukan untuk mencegah kemudahan memasuki silinder dan laluan minyak, untuk mempercepat pakaian bahagian bergerak. Pembuat lif menyarankan mengembangkan beberapa sistem penyelamatan. Sistem penyelamatan biasa berdasarkan kehidupan pakaian dan perkhidmatan komponen mekanik, serta corak pakaian dan air mata minyak dan cair. Sistem penyelamatan terutamanya menentukan keperluan penyelamatan mesin berdasarkan jam operasi mesin, yang juga telah menjadi sistem penyelamatan yang dijangka dirancang.

quality standard.Kebersihan stesen hidraulik adalah aspek penting stesen hidraulik lif, jadi ia tidak perlu diambil ringan. Dan dari perspektif profesional, terdapat peraturan dan keperluan yang berkaitan yang sepatutnya disebut dalam manual spesifikasi, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.


NeussPlatform lift hidraulikKecacatan biasa dalam industri



Apa yang patut dilakukan jika kelajuan lif kereta api pemandu perlahan? lif kereta api pemandu patut sesuai dengan piawai industri mekanik JB/T922JB/T922 Republik rakyat China. Platform angkat secara umum dibahagi ke platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, dan kelajuan penurunan tidak seharusnya melebihi 6m/min Terdapat sedikit perbezaan dalam kaedah pengiraan untuk jenis-jenis platform angkat yang berbeza; Kalkulasi kelajuan lift: Kelajuan lift sama dengan tinggi lift/(volum silinder minyak/pemindahan stesen pam).

query.Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

Kekal biasa: Peribadi periksa sistem sirkuit platform angkat hidraulik untuk melihat apakah ada pelepasan, dan periksa sama ada wayar dan kabel sudah tua atau rosak, yang mungkin menyebabkan bocor elektrik. Jika ada, ia patut diselesaikan secara tepat masa untuk mengelakkan kejutan elektrik.

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Neuss.Tekanan ditetapkan valv pengaturan harga lif tidak cukup; Solusi adalah untuk menyesuaikan valv tekanan.

Pembersihan pembuat lif memerlukan semua bahagian lif seharusnya disimpan bebas dari lumpur minyak, tanah dan debu,NeussCargo Lift, terutama udara, bahan bakar dan penapis minyak enjin seharusnya diperiksa dan dibersihkan mengikut masa yang ditentukan untuk mencegah kemudahan memasuki silinder dan laluan minyak, untuk mempercepat pakaian bahagian bergerak. Pembuat lif menyarankan mengembangkan beberapa sistem penyelamatan. Sistem penyelamatan biasa berdasarkan kehidupan pakaian dan perkhidmatan komponen mekanik, serta corak pakaian dan air mata minyak dan cair. Sistem penyelamatan terutamanya menentukan keperluan penyelamatan mesin berdasarkan jam operasi mesin yang juga telah menjadi sistem penyelamatan yang dijangka dirancang.

Pertama, dan kemudian merancang iklan imej syarikat perlu mempunyai posisi sistemik imej syarikat, logo,NeussPlatform penangkapan hidraulik khas untuk pusat belanja, tanda dagangan, markah, dll. berdasarkan posisi yang ditentukan. Kemudian, internet dan media akan mengekspresikan dan menyampaikan filosofi syarikat kepada pengguna. Tugas utama bangunan tanda ialah mempunyai kaedah komunikasi yang bersatu dan terpusat, untuk mencipta jabatan perancangan syarikat, terutama untuk mencipta imej tanda yang direncanakan, dan untuk mempunyai kampanye iklan yang direncanakan dan ditujukan, yang boleh mencapai keputusan yang signifikan dengan dana terbatas. terutama dalam internet yang dikembangkan hari ini, terdapat berbagai cara untuk promosi, seperti platform kerja tinggi Berdasarkan ciri-ciri dan titik jualan brand sendiri, memutuskan saluran mana untuk dipilih untuk iklan. Hanya dengan menentukan imej brand yang baik kita boleh memimpin pasar.