Lapangan Terbang FrankfurtKereta platforma trak lift hidraulikPertumbuhan output industri

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-22 16:27:28

Lif pembangunan biasanya digunakan di lokasi industri atau pembangunan dalam kehidupan harian kita, terutama untuk mengangkut orang dan barang. Kita boleh gunakan lif pembinaan untuk meningkatkan efisiensi operasi dan mengurangkan beban kerja operator. Kau tahu?

Ia baik untuk tidak menutupi kereta dengan pakaian untuk kenderaan kerja ketinggian tinggi. Jika kenderaan diparkir di luar dalam cuaca angin dan hujan, terutama jika kereta sedang meniup pasir pada pakaian, ia akan melukis banyak goresan kecil pada pakaian kerana dengan masa, ia akan membawa kepada cat hitam. Selain itu, apabila angin tidak secara langsung menyemprot bubuk atau membersihkan mekanisme di pasir, ia patut dicuci dengan air dan mencegah pembersih vakum kenderaan kerja ketinggian tinggi daripada menggarus partikel pasir di permukaan cat.

Lapangan Terbang Frankfurt.Kestabilan yang baik: Tombol overflow boleh mencegah tekanan sistem berlebihan semasa pergerakan ke atas. Tombol manual kecemasan: Dalam kes kegagalan kuasa, ia boleh menyebabkan kereta lif turun ke posisi lantai terdekat dan membuka pintu. Pompa manual: Apabila sistem gagal berfungsi, pompa manual boleh beroperasi untuk pompa minyak tekanan tinggi untuk meningkatkan kereta ke kedudukan lantai terdekat; Perlindungan suhu minyak tangki: Apabila suhu minyak dalam tangki melebihi nilai tetapan piawai, peranti perlindungan suhu minyak menghantar isyarat untuk menggantung penggunaan lif. Lift hanya boleh dimulakan apabila suhu minyak turun.

Tombol solenoid sistem stesen pompa hidraulik lif keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, dan elevator tinggi boleh mencapai lebih dari 100 meter. berat kabel 100 meter hampir 100 kg, jadi kabel mesti mempunyai kekuatan tegang yang cukup. Kini terdapat kabel terdedikasi pengawasan komposit lebar yang menyokong diri di pasar. Jenis kabel ini menyatukan kabel video koaksial, garis kuasa, garis data,Lapangan Terbang FrankfurtPlatform angkat hidraulik bergerak, dan garis besi untuk membentuk kabel pita lebar. Dengan cara ini, tekanan seluruh kabel dibawa oleh tali wayar besi, dan kekuatan tegangan tidak terlalu baik. Ia tidak akan pecah kabel isyarat disebabkan graviti semasa operasi lift.

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, struktur ketua mast diterima, yang mempunyai kestabilan yang baik, operasi fleksibel, kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.


Lapangan Terbang FrankfurtKereta platforma trak lift hidraulikPertumbuhan output industri



Terdapat objek asing di dalam paip penghantaran minyak dari platform angkat hidraulik, yang boleh menyebabkan distribusi kekuatan yang tidak sama semasa penghantaran minyak hidraulik, yang menyebabkan keadaan permukaan yang tidak sama. Ia dicadangkan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada paip penghantaran licin.

Minyak hidraulik harus disimpan bersih setiap 6

Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

Installation materials.Fungsi jenis apa yang boleh dicapai dengan memasang lif? Sebelum pemasangan, sahkan sama ada motor dan lif masih selamat, dan periksa secara ketat sama ada dimensi setiap bahagian yang tersambung dengan motor dan lif sepadan. Ini adalah dimensi dan toleransi muatan bos pemasangan,Lapangan Terbang FrankfurtPlatform hidraulik angkat elektrik, shaft input, dan groove lif motor.

Lebih baik bagi persekitaran, menyimpan tenaga, dan boleh diputar secara manual untuk meningkatkan tinggi. Lif sidang aluminum tidak memerlukan elektrik dan tidak mempunyai enjin. Ia adalah produk hijau dan yang lebih baik bagi persekitaran.

Kestabilan tinggi angkat boleh memenuhi angkat lembut barang-barang tonnage besar. Tahap penangkapan hidraulik dilengkapi dengan lampiran anti dan sistem hidraulik perlindungan berlebihan untuk memastikan operasi.


Lapangan Terbang FrankfurtKereta platforma trak lift hidraulikPertumbuhan output industri



Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu sebagai pelanggan, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan, iaitu apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Quality inspection report.Mengajar anda bagaimana untuk memilih kabel lif. Apabila memilih kabel lif, anda perlu mengikut dua prinsip berikut: parameter elektrik yang baik; Semasa pergerakan kabel dengan lif, menyebabkan perubahan dalam parameter elektrik seperti impedance dan kapasitas yang disebarkan kabel. Apabila kabel dengan kualiti yang tidak baik mengalami deformasi paksa, perubahan parameter yang signifikan boleh menyebabkan ketidaksepadan impedance, meningkat perlawanan video, dan refleksi isyarat, ia disarankan untuk memilih kabel video dengan perisai yang baik dan diameter wayar tebal sebanyak yang mungkin.

Lantai semasa adalah semua

Lif macam apa di sana? Terdapat banyak jenis peranti seperti peranti angkat tetap dan peranti angkat yang diletakkan kenderaan, yang boleh dibahagi mengikut bentuk pergerakan. Penangkapan yang dipanggil tetap biasanya dipasang di satu tempat dan dipasang, kemudian operasi penangkapan boleh dilakukan. Jenis peralatan penangkap ini biasanya digunakan lebih pada garis pemasangan, dan beberapa garis produksi besar perlu mengangkat bahan-bahan ke kedudukan tertentu bila memuatkannya, dan kemudian meletakkannya dalam produksi pada garis produksi. Peranti penangkap istimewa perlu dipasang pada kedudukan tertentu pada garis produksi.

Lapangan Terbang Frankfurt.Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.

Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut, diperlukan untuk periksa dan menyimpan peralatan secara peribadi semasa digunakan. Contohnya, jika terdapat pelbagai peralatan tukar di dalam mesin dan peralatan,Lapangan Terbang FrankfurtDouble cylinder hydraulic lifting platform, diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif, dan peranti-peranti ini cenderung berkumpul debu di luar. Jika debu berkumpul terlalu banyak, ia mungkin menyebabkan rust di luar kotak elektrik. Oleh itu, apabila menggunakannya, perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum, tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.

Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)