HagenPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanKaedah pembinaan industri yang sesuai

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-22 20:09:18

Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini, tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, yang lebih sesuai untuk membantu orang menyelesaikan operasi ketinggian tinggi. Bagaimanapun, orang juga perlu memperhatikan apabila menggunakan platform angkat hidraulik, jika tidak mereka boleh mudah gagal, yang mungkin menyebabkan konsekuensi serius. Jadi, apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?

Sempur panas oksid aluminium selepas rawatan peledak pasir. Sesuai untuk semua media kecuali air dan glikol etilen; Menyemprot primer anti rust boleh mengurangi kerosakan besi dengan menambah primer anti rust pada cat semasa menyemprot.

Hagen.Memuatkan dan membuka jembatan naik bimbit telah menjadi bentuk struktur yang sangat umum dalam laman logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk cepat dan mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar dengan cepat kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan membuang operasi.

Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

.Kedua ialah bahawa besi akan mempunyai kesan pengembangan panas yang jelas pada suhu rendah. Walaupun sifat besi ini akan dianggap ketika merancang dan memproduksi lif hidraulik, persekitaran berbeza selepas semua. Dalam keadaan rendah, seperti peningkatan keras penurunan keras, dll. Pada masa ini, lebih perhatian patut diberikan kepada penyelamatan peralatan untuk menyimpan bahagian-bahagian kunci untuk menghindari kering.

Apa kesalahan umum platform s penangkapan hidraulik? Siliner minyak platform penangkapan hidraulik telah rosak teruk, dan kerosakan tidak sama pada cincin penyegelan dalam atau halangan di dalam boleh dengan mudah menyebabkan tekanan yang tidak sama yang menyebabkan ketinggian penangkapan tidak sama silinder minyak. Disarankan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada silinder minyak normal.

Kemudian lanjutkan pemasangan.


HagenPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanKaedah pembinaan industri yang sesuai



Lif kini sangat popular di antara orang dan boleh mudah membawa barang ke bangunan tinggi. Di antara mereka, lif hidraulik lebih populer di antara orang, dan orang-orang boleh memilih yang sesuai untuk mereka mengikut situasi sebenar mereka. Namun, semasa kerja normal, penting untuk memperhatikan kelajuan angkat lif hidraulik dan menghindari membuat kesalahan. Jadi faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik?

Ada beberapa sebab untuk pemanasan berlebihan disebabkan oleh motor sendiri: sirkuit terbuka dalam angin motor. Apabila satu fasa pembangian motor terbuka berputar, atau apabila satu cabang dalam cabang selari terbuka berputar, dan bolt dasar patut dipasang dengan betul. Jika dipasang

superior quality.Untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan tidak sengaja.

1: Rust di lif spiral disebabkan oleh beberapa bahan-bahan pembuat yang tidak bersih besi. Jika rust tidak berat, kertas pasir boleh digunakan untuk mengosongkan dan membuang rust.

Apabila memasang, nyahpasang,HagenPlatform angkat hidraulik,HagenPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi empat lajur, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.


HagenPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanKaedah pembinaan industri yang sesuai



Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.

Inspection requirements.Terdapat objek asing di dalam paip penghantaran minyak dari platform angkat hidraulik, yang boleh menyebabkan distribusi kekuatan yang tidak sama semasa penghantaran minyak hidraulik, yang menyebabkan keadaan permukaan yang tidak sama. Ia dicadangkan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada paip penghantaran licin.

Pastikan pembersihan di tempat kerja,HagenPlatform penangkapan hidraulik, misalnya, apabila memasang paip minyak dari platform angkat hidraulik dan menggantikan gabungan paip minyak, ia patut digantikan segera. Jangan tinggalkan gabungan paip minyak di luar untuk masa yang lama untuk mencegah debu

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera. Untuk masa yang lama, penghasil lif tidak mempunyai penukaran untuk menghindari perbezaan harga, dan harga 20% lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Hagen.Semasa penggunaan lif hidraulik, jika tidak beroperasi dengan betul, akan sentiasa ada masalah. Banyak pelanggan telah melaporkan bahawa lif hidraulik kadang-kadang tidak boleh ditangkap. Jika pompa lif hidraulik boleh terus berfungsi, masalah lain perlu dianggap. Di bawah, editor akan menjelaskan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak dan memecahkan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak, serta solusi untuk lif bergerak Analisis stesen pam lif hidraulik seperti lif kereta api panduan adalah seperti ini: bekalan kuasa motor tidak normal atau terbalik; Solusi adalah untuk menyambung dengan betul bekalan kuasa motor atau menyesuaikan kotak mel pemandu untuk memastikan tiada minyak hidraulik atau minyak yang tidak cukup; Solusi adalah untuk menambah minyak hidraulik.

Bagaimana untuk menentukan jumlah minyak bersih yang cukup untuk stesen hidraulik lif?

Kemudian lanjutkan pemasangan.