YangquanPlatform angkat hidraulik 14mKesalahan dan penyelesaian biasa

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-24 16:02:57

Dalam mesin ini, akan ada berus elektrik, dan bahagian antara berus mesti disimpan bersih. Periksaan biasa juga diperlukan diantara pelbagai tindakan di dalam mesin, terutama bila menambah mentega ke tindakan. Jika mentega tidak cukup, ia akan menyebabkan pakaian dan air mata yang berat semasa operasi tindakan, dan selepas tempoh penggunaan diperlukan untuk memeriksa wayar dan kabel. Jika ada kerosakan pada wayar dan kabel, ia patut ketat. Beberapa skru mesti memenuhi keperluan momen tertentu. Dalam ketiadaan peralatan profesional yang berkaitan, anda boleh guna peralatan profesional untuk ketat skru di kedai perbaikan. Ia diperlukan untuk memastikan skru memenuhi keperluan momen yang berkaitan.

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.

Yangquan.Liftar kargo jenis kereta api panduan adalah jenis peralatan untuk mengangkut objek berat ke atas dan ke bawah,YangquanPlatform angkat hidraulik bergerak, dan mempunyai aplikasi yang hebat di kilang workshops, dan tempat lain. Untuk jenis mesin berat ini, pemeliharaan sehari-hari dan pemeliharaan adalah sangat penting, kerana beberapa perincian kecil boleh mempunyai kesan yang signifikan pada operasi keselamatan peralatan jika tidak diperhatikan. Oleh itu, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan sehari-hari lif kargo.

Jika valv hidraulik rosak,YangquanPlatform penangkapan hidraulik Tonage besar, efektivitasnya patut disimpan. Jika ia rosak, ia boleh diganti secara tepat waktu. Jarak panjang menyerang semua jenis penghasil lif berharga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

.Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Kebersihan stesen hidraulik adalah aspek penting stesen hidraulik lif, jadi ia tidak perlu diambil ringan. Dan dari perspektif profesional, terdapat peraturan dan keperluan yang berkaitan yang sepatutnya disebut dalam manual spesifikasi, pembangunan teknologi, dan pertumbuhan ekonomi, terdapat jutaan jenis lif yang dijual di pasar. Bagaimanapun, lif memecahkan beberapa masalah kerja ketinggian tinggi dan menyediakan kesehatan untuk kerja ketinggian tinggi. Di bawah, mari kita mengikut editor untuk melihat bagaimana untuk memilih lif bimbit.


YangquanPlatform angkat hidraulik 14mKesalahan dan penyelesaian biasa



Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Pasang tepat waktu dan gantikan bahagian yang rosak.

Sistem pembukaan kereta platform pengumpulan hidraulik manual boleh dibahagi ke jenis pedal dan jenis kawalan manual untuk pemilihan, yang mudah dan mudah beroperasi. Model kenderaan dibahagi menjadi garpu tetap dan bergerak, dengan pelbagai pilihan untuk kaki biasa dan kaki garis. Ia sangat sesuai untuk meletakkan dan mengekstrak barang di gudang, supermarket, dan industri retail. Pembuat lif profesional mempunyai ujian ketat, jaminan kualiti, dan aktiviti promosi sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi

Untuk memenuhi keperluan yang berbeza.

Encyclopedic knowledge.Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan, gantikan valv dengan valv baru.

Apa kesalahan umum platform s penangkapan hidraulik? Siliner minyak platform penangkapan hidraulik telah rosak teruk, dan kerosakan tidak sama pada cincin penyegelan dalam atau halangan di dalam boleh dengan mudah menyebabkan tekanan yang tidak sama, yang menyebabkan ketinggian penangkapan tidak sama silinder minyak. Disarankan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada silinder minyak normal.

Hari ini, perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!


YangquanPlatform angkat hidraulik 14mKesalahan dan penyelesaian biasa



Di atas ialah analisis kelajuan perlahan lif kereta api dalam aplikasi. Saya harap ia boleh membantu semua orang. Jika ada sebarang masalah, sila menyelidiki mereka satu per satu dan selesaikan mereka dalam masa yang tepat. lif sidang aluminum adalah mesin besar yang boleh dilihat di mana-mana dalam kehidupan harian kita, tetapi sentiasa ada banyak masalah yang ditemui semasa penggunaan. Hari ini, saya akan bercakap tentang sebab dan solusi untuk kelajuan perlahan platafom mengangkat sidang aluminum.

Packaging strategy.Pertahanan dan pertahanan.

Sistem hidraulik jambatan penerbangan hidraulik mempunyai prestasi stabil, kualiti tinggi, kadar penyelenggaran rendah dan kuat dan kekal.

Apabila menambah minyak hidraulik, juga perlu memperhatikan struktur silinder minyak. Beberapa silinder minyak adalah relatif kompleks dalam, dan berapa banyak operasi penangkapan perlu dilakukan semasa mengisi untuk mengisi sepenuhnya setiap kedudukan minyak hidraulik. Oleh itu,YangquanLift hidraulik dalam, apabila mengisi, cuba menambah sebanyak yang mungkin, dan kemudian menguji dan jalankan mesin kosong untuk melihat jika ia mencapai kedudukan bernilai.

Yangquan.Konfigurasi lain lif keretapi panduan, seperti tombol aras fotoelektrik, tahap tombol perlahan, peralatan keselamatan, kereta panduan, kasut panduan, dll. mungkin berbeza kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Keuntungan lif liga aluminum adalah bahawa mereka boleh langsung naik ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. platform lift liga aluminum mempunyai keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan