BertulisPlatform angkat hidraulik dasarMasalah dan penyelesaian biasa

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-27 23:21:22

Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Bertulis.Periksa sama ada peranti mengunci diri pelindung perbezaan normal sebelum operasi ketinggian tinggi.

Roller pentas angkat hidraulik, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

.Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Untuk operasi luar seperti mengubah lampu jalanan dan kaca, lif ikatan aluminium boleh terus naik ke tinggi tertentu, dan boleh bekerja dengan 3-5 orang berdiri pada masa yang sama. Kesan itu jauh diperbaiki, dan ia kecil dan tidak mempengaruhi laluan kenderaan dan pejalan kaki.

Tempat seperti pengangkutan kargo, pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?


BertulisPlatform angkat hidraulik dasarMasalah dan penyelesaian biasa



Pasang dua seksyen piawai lagi. Semak dan selaraskan menegak bingkai kereta api panduan dengan theodolite untuk memastikan ralat dalam dua arah selari satu sama lain memenuhi keperluan Jadual 1. Dua bahagian di atas adalah mengenai tindakan pencegahan pemasangan untuk lif. Jika kerja and a melibatkan operasi atau pemasangan lif, semua orang mesti perhatikan keselamatan.

Walaupun mengangkat lif kargo mempunyai keselamatan yang baik, dalam kerja praktik, jika kita tidak memperhatikan penyelenggaran terperinci, kemalangan mungkin berlaku.

Selepas pemeriksaan berhati-hati, ia ditemukan bahawa ia disebabkan oleh dua alasan: satu adalah kehilangan tekanan hidraulik, dan yang lain adalah bocor valv hidraulik atau segel.

Executive standard.Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan dan pasang garis pengawal atas kandang.

Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.

Pembuat lif aluminum boleh digunakan dalam berbagai industri seperti penyelamatan, jurutera, logistik, penerbangan sipil,BertulisPlatform angkat hidraulik manual, kilang, perang api, kereta api, dan sebagainya.


BertulisPlatform angkat hidraulik dasarMasalah dan penyelesaian biasa



Tempat seperti pengangkutan kargo, pembuatan dan pembuatan bahan,BertulisPlatform angkat hidraulik elektrik yang bergerak sendiri, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

agent.Selain itu, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

Walaupun mengangkat lif kargo mempunyai keselamatan yang baik, dalam kerja praktik, jika kita tidak memperhatikan penyelenggaran terperinci, kemalangan mungkin berlaku.

Ukuran anti-korrosion bagi badan kenderaan kerja ketinggian tinggi patut memperhatikan goresan kecil. Permukaan cat kenderaan kerja ketinggian tinggi sering rosak. Selain kerosakan umum, dan batu kecil pada ban memandu, juga boleh ada titik pelepasan, yang akan menyebabkan kerosakan kecil pada masa. Kerana kebanyakan bekas luka ini kecil dan mudah terlepas. Oleh itu, pemeriksaan biasa patut dilakukan di kawasan topi enjin dan sekeliling. Setelah ditemui, perlu segera pergi ke kedai kecantikan profesional untuk memproses.

Bertulis.Pastikan bekalan kuasa yang hebat di lokasi pemasangan,BertulisPlatform angkat tetap hidraulik, pasang kotak distribusi terpisah, dan tombol kebocoran elektrik mesti memenuhi keperluan untuk lif pembinaan bila menggunakan kotak distribusi. Jika lif pembinaan yang dipasang adalah frekuensi pembolehubah tombol kebocoran mesti sepadan dengan penukar frekuensi bila memilihnya.

Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Banyak orang percaya bahawa kekuatan mekanik lif sendiri adalah relatif tinggi apabila menggunakannya, jadi mereka tidak mengikut kaedah pemasangan yang dinyatakan dalam manual semasa proses pemasangan. Sedikit mereka tahu bahawa ia akan menyebabkan lebih banyak pakaian dan merobek bahagian-bahagian dan operasi yang tidak mudah. Selain itu, mereka perlu memperhatikan tindakan pencegahan pemasangan yang sepadan dengan persekitaran kerja dan tidak menjadi ceroboh. Pemasangan, penggunaan dan pemeliharaan lif adalah langkah penting untuk memastikan operasi normal peralatan mekanik. Oleh itu, apabila memasang lif, sila pastikan mengikuti pemasangan secara ketat dan gunakan perkara-perkara berkaitan di bawah, dan dengan hati-hati mengumpulkan dan menggunakannya.