KlisePlatform angkat bimbit hidraulik elektrikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan oleh mesin?

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-07-01 14:48:57

KliseManual platform angkat hidraulik,

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.

1: Rust di lif spiral disebabkan oleh beberapa bahan-bahan pembuat yang tidak bersih besi. Jika rust tidak berat, kertas pasir boleh digunakan untuk mengosongkan dan membuang rust.

Klise.Rahsia untuk memastikan operasi sehat sistem hidraulik platform angkat hidraulik adalah mudah, iaitu untuk memastikan kesuciannya. Dasar kotoran dan kotoran lain patut dihalangi dari memasuki sistem. Bahkan partikel-partikel kecil boleh menggaruk valve,KliseLift hidraulik, jam pompa, blok lubang, dan menyebabkan perbaikan mahal.

Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

.Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

Pipa hidraulik mungkin terganggu. Pipa hidraulik juga merupakan kunci yang sangat penting, memeriksa sama ada pipa hidraulik licin. Fokus pada memeriksa sama ada terdapat tanda-tanda kongesti atau jamming dalam pelbagai valv hidraulik, valv arah elektromagnetik, valv kawalan proporsional, valv overflow, dll. Jika ada masalah, valv hidraulik patut dibersihkan atau digantikan secara tepat waktu,KlisePlatform angkat hidraulik Platform angkat, kerana minyak hidraulik mungkin berubah atau mengandungi kemudahan. Selepas minyak hidraulik digunakan secara kekal, mungkin ada kemudahan atau kerosakan dalam minyak hidraulik. Ambil sampel untuk pemeriksaan untuk melihat jika ia mengandungi partikel cair, perubahan warna, atau bau. Jika perlu, gantikan minyak hidraulik.


KlisePlatform angkat bimbit hidraulik elektrikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan oleh mesin?



Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah syarikat industri, syarikat, dan dibuat dari bahan selai aluminium kuasa tinggi. Ia mempunyai kapasitas pembawa muatan yang besar, biasanya berlainan dari 6-14 meter tinggi, dan boleh membawa muatan 150-300 kg. Rancangan anti topi besar membolehkan satu hingga dua orang bekerja secara bersamaan.

Selepas memasuki musim sejuk, lif cenderung kepada beberapa masalah kecil dan kerosakan, yang memerlukan pengguna untuk melakukan pemeliharaan musim panas dan pemeliharaan di lif. Di bawah, editor akan memperkenalkan secara singkat tindakan pencegahan musim sejuk dan titik kunci lif.

Application process.Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, sebagai pelanggan, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Fungsi jenis apa yang boleh dicapai dengan memasang lif? Sebelum pemasangan, sahkan sama ada motor dan lif masih selamat, dan periksa secara ketat sama ada dimensi setiap bahagian yang tersambung dengan motor dan lif sepadan. Ini adalah dimensi dan toleransi muatan bos pemasangan, shaft input, dan groove lif motor.

Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.


KlisePlatform angkat bimbit hidraulik elektrikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang dihasilkan oleh mesin?



Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

How many?.Lift lengan melipat kebanyakan dipandu oleh cara hidraulik, dan sumber kuasa bagi sistem hidraulik adalah minyak hidraulik. Hanya apabila kuantiti minyak hidraulik cukup dan kualiti minyak adalah tinggi, boleh lif lengan melipat menyediakan output momen yang lebih besar, dengan itu meningkatkan efisiensi kerja. Bagaimana kita boleh menentukan sama ada kuantiti minyak hidraulik yang baru ditambah cukup? Berapa piawai kuantiti minyak hidraulik?

Banyak lif bergerak disediakan dengan pelbagai peranti perlindungan untuk memastikan keselamatan kehidupan orang. Sekarang mari kita lihat apa alat keselamatan yang ada di lif bimbit?

Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

Klise.Berapa harga baru untuk lif tetap?

Untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan tidak sengaja.

Bagaimana menggunakan lif hidraulik dan sama ada peranti hentian kecemasan berfungsi adalah sangat penting semasa digunakan. Jika keadaan istimewa muncul, hentian kecemasan boleh digunakan. Oleh itu, sebelum digunakan, perlu periksa dengan teliti sama ada semua item normal dan pastikan kegunaan peranti rem.