MerignacBanyak lif hidraulik elektrikTunjukkan ruang kekuatan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-09-07 11:39:18

Apabila valv penurunan terbuka dan butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.

Merignac.Penjagaan dan pemeriksaan betul gulung, selatan, dan perlindungan platform angkat hidraulik; Pin silinder dan

3: Pembuangan rust air tekanan tinggi. Jenis lif spiral yang menggunakan kesan jet air tekanan tinggi dan abrasif untuk mencurahkan dan menghapuskan rust, dengan keuntungan kerosakan bahan minimal. Namun, air boleh menyebabkan kerosakan tertentu pada peralatan elektronik, menjadikannya sesuai untuk jenis lif spiral yang boleh dipotong.

.Selain itu, apabila menambah minyak hidraulik,MerignacPlatform angkat hidraulik 5 meter, perlu memastikan kualiti minyak hidraulik, kerana beberapa pembuat minyak hidraulik akan memilih minyak hidraulik dengan kualiti yang tidak baik. Minyak hidraulik seperti platform penangkapan hidraulik tidak hanya tidak boleh mempunyai kesan pada lipatan lif lengan tetapi juga mempengaruhi efisiensi kerja lif lengan lipatan disebabkan masalah penindasan.

Apabila memasang, nyahpasang, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat.


MerignacBanyak lif hidraulik elektrikTunjukkan ruang kekuatan



Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.

Sebelum menggunakan mesin, staf perlu memeriksa dengan hati-hati sistem hidraulik dan elektrik untuk memastikan tiada kebocoran atau kebocoran kosong sebelum digunakan.

Roller pentas angkat hidraulik, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Design brand.Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Pasang tepat waktu dan gantikan bahagian yang rosak.

Dengan kemajuan masa-masa,MerignacPeralatan platform pembuat muatan hidraulik, lif keretapi panduan digunakan secara luas, dan ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan lif keretapi panduan. Hari ini, saya akan jelaskan kepada anda apa yang perlu dilakukan jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan-lahan.

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.


MerignacBanyak lif hidraulik elektrikTunjukkan ruang kekuatan



Bagaimana untuk memasang dan menggunakan perlindungan lif? Semasa proses menggunakan peranti perlindungan lif, kita tidak sentiasa boleh memastikan bahawa peranti perlindungan mempunyai orientasi yang betul, yang tidak dapat diharapkan untuk beberapa peranti tidak berada di tempat atau memindahkan. Bila masalah ini berlaku dalam peranti, ia akan menyebabkan ruang antara perlindungan menjadi terlalu kecil, dan kemudian membuat ia mustahil bagi cincin dalaman dan luar perlindungan berada di pusat putaran yang sama. Jadi perlu menggunakan alat khusus bila memasang perlindungan, dan pada masa depan, juga perlu menggunakan alat ujian untuk menguji pemasangan perlindungan, untuk memastikan keberhasilan pemasangan perlindungan.

Customer first.Lif pembangunan biasanya digunakan di lokasi industri atau pembangunan dalam kehidupan harian kita,MerignacPlatform angkat hidraulik tekan-tarik, terutama untuk mengangkut orang dan barang. Kita boleh gunakan lif pembinaan untuk meningkatkan efisiensi operasi dan mengurangkan beban kerja operator. Kau tahu?

Sebelum menggunakan platform kerja ketinggian tinggi, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Merignac.Adakah ada peraturan yang berkaitan untuk pembersihan stesen hidraulik? Manufacturer lif profesional dan produk lain mempunyai julat penuh produk yang menjual dengan baik baik baik di rumah dan di antarabangsa peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk selamat datang untuk bertanya

Dimensi produksi yang tidak konsisten bagi rod sokongan platform angkat hidraulik adalah cacat kualiti peralatan platform angkat sendiri. Disarankan bahawa pembuat menggantikannya, kerana kemungkinan situasi ini berlaku adalah relatif rendah.

Selain itu apabila menambah minyak hidraulik, perlu memastikan kualiti minyak hidraulik, kerana beberapa pembuat minyak hidraulik akan memilih minyak hidraulik dengan kualiti yang tidak baik. Minyak hidraulik seperti platform penangkapan hidraulik tidak hanya tidak boleh mempunyai kesan pada lipatan lif lengan, tetapi juga mempengaruhi efisiensi kerja lif lengan lipatan disebabkan masalah penindasan.