Bar IstanaPlatform penangkapan hidraulik secara automatikPenerangan proses pengeluaran utama

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-20 13:57:04

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.

Tekanan ditetapkan valv pengaturan harga lif tidak cukup; Solusi adalah untuk menyesuaikan valv tekanan.

Bar Istana.Keuntungan kos operasi: Kadar kegagalan rendah. Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga.

Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

.Bagaimana menggunakan lif hidraulik dan sama ada peranti hentian kecemasan berfungsi adalah sangat penting semasa digunakan. Jika keadaan istimewa muncul, hentian kecemasan boleh digunakan. Oleh itu sebelum digunakan, perlu periksa dengan teliti sama ada semua item normal dan pastikan kegunaan peranti rem.

Sekarang kita mempunyai permintaan yang meningkat untuk lif kargo biar saya perkenalkan kerja penyelamatan lif kargo kereta api kepada anda. Apabila kita menggunakan lif keretapi panduan dalam kehidupan harian kita, menyimpan dan menyimpannya secara terus menerus. Ini tidak hanya memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif keretapi panduan,Bar IstanaPlatform angkat tetap hidraulik, tetapi juga membuatnya lebih kuat bila bekerja! Contohnya bahagian transmisi sepatutnya mempunyai minyak yang cukup, dan bahagian yang rentan mesti diperiksa, diselesaikan atau diganti secara peribadi. Bolt mekanik, terutama bahagian yang sering bergetar, seperti bearing slewing dan lifting arm connecting bolt, mesti diperiksa untuk melepaskan. Jika ada kelepaskan, ia mesti ketat atau diganti segera. Di bawah ini terdapat perkenalan kepada 8 langkah penyelamatan: kerja penyelamatan penting untuk lif kereta api. Peribadi periksa tekanan ban dan keadaan membawa lif kereta api untuk memastikan mereka dalam keadaan baik; Peribadi periksa sama ada struktur kurungan dan panel dalam keadaan baik, dan tambah minyak dan lemak ke kandungan dan komponen dalam masa yang tepat, diselesaikan, atau diganti secara terus menerus. Bahagian yang sering bergetar, seperti bolt dan perlindungan pembunuhan, mesti diperiksa untuk keseluruhan. Jika ada keseluruhan, ia mesti ketat atau diganti segera.

2: Pembuangan rust kimia melibatkan penggunaan asid untuk bereaksi dengan komponen logam lif skrun untuk membuang produk rust dari permukaan rust rod tolak. Jenis pembuangan rust ini terutama digunakan untuk lif skrun mekanik besar dan perhatian patut diberikan untuk melindungi peranti ketepatan seperti alat elektronik dari kerosakan asid semasa digunakan.


Bar IstanaPlatform penangkapan hidraulik secara automatikPenerangan proses pengeluaran utama



Menangkat dan menurunkan

Alasan pemanasan lif adalah bahawa muatan mekanik yang diseret tidak berfungsi dengan betul. Walaupun peralatan disediakan, muatan mekanik diseret tidak berfungsi secara biasa, dan muatan kadang-kadang besar dan kadang-kadang kecil semasa operasi. Contohnya, apabila jumlah makan mesin melempar terlalu besar, motor ditumbuhkan.

Jika valv hidraulik rosak, efektivitasnya patut disimpan. Jika ia rosak, ia boleh diganti secara tepat waktu. Jarak panjang menyerang semua jenis penghasil lif berharga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

Management Department.Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Produk, puluhan juta produk untuk anda memilih dari, penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamat

Persiapkan asas menurut rancangan asas, perhatikan mencari, mengatasi, dan menyesuaikan titik, dan pastikan aras asas dan perlukan penggunaan berbeza.

Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.


Bar IstanaPlatform penangkapan hidraulik secara automatikPenerangan proses pengeluaran utama



Roller pentas angkat hidraulik, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Statistics.Apabila valv penurunan terbuka dan butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Kepentingan pemeliharaan biasa untuk platforms penangkapan hidraulik adalah sama dengan kenyataan bahawa wanita perlu menggunakan produk penangkapan kulit. Jika tidak disimpan secara biasa, kering, titik, dan pelbagai penuaan dan warna akan berlaku semasa mereka berusia. Oleh sebab itu, pelanggan mesti mengikut manual pemeliharaan yang diberikan oleh pembuat dan mengikut secara ketat setiap item pemeliharaan, yang secara efektif boleh menunda masalah penangkapan platforms penangkapan hidraulik; Semasa penggunaan biasa platform angkat hidraulik, muatan berlebihan atau muatan sebahagian dilarang secara ketat. Guna secara ketat mengikut arahan operasi dalam manual pengguna, dan tidak hanya fokus pada efisiensi. Muatan berlebihan boleh membawa kerosakan sistem hidraulik.

Penjagaan dan penjagaan seharusnya dilakukan secara peribadi dan oleh pegawai yang ditentukan sesuai jadual, dibahagi menjadi setengah bulan penyelenggaran, penyelenggaran bulan, dan penyelenggaran tahunan. Kandungan setiap jenis penyelenggaran berbeza,Bar IstanaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi empat lajur,Bar IstanaPlatform lift hidraulik, tetapi mereka mesti dilakukan secara terperinci, dengan rekod terperinci dan tandatangan dari kedua-dua pihak.

Bar Istana.Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Banyak orang percaya bahawa kekuatan mekanik lif sendiri adalah relatif tinggi apabila menggunakannya, jadi mereka tidak mengikut kaedah pemasangan yang dinyatakan dalam manual semasa proses pemasangan. Sedikit mereka tahu bahawa ia akan menyebabkan lebih banyak pakaian dan merobek bahagian-bahagian dan operasi yang tidak mudah. Selain itu, mereka perlu memperhatikan tindakan pencegahan pemasangan yang sepadan dengan persekitaran kerja dan tidak menjadi ceroboh. Pemasangan, penggunaan dan pemeliharaan lif adalah langkah penting untuk memastikan operasi normal peralatan mekanik. Oleh itu, apabila memasang lif, sila pastikan mengikuti pemasangan secara ketat dan gunakan perkara-perkara berkaitan di bawah, dan dengan hati-hati mengumpulkan dan menggunakannya.

Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)