RoussePlatform mengangkat hidraulik langsung atasPromosi

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-24 14:25:05

Dalam masyarakat hari ini; Tanda; Selama produk mempunyai tanda, ia mempunyai tingkat tertentu popularitas, persahabatan, dan penyebaran.

Pasang dua seksyen piawai lagi. Semak dan selaraskan menegak bingkai kereta api panduan dengan theodolite untuk memastikan ralat dalam dua arah selari satu sama lain memenuhi keperluan Jadual 1. Dua bahagian di atas adalah mengenai tindakan pencegahan pemasangan untuk lif. Jika kerja and a melibatkan operasi atau pemasangan lif, kumpulan kolej apabila kolej, atau kumpulan pembangian satu fasa disambungkan secara terbalik, ia boleh menyebabkan ketidakseimbangan semasa tiga fasa yang serius dan menyebabkan pembangian terlalu panas.

Kemudian lanjutkan pemasangan.

.3: Pembuangan rust air tekanan tinggi. Jenis lif spiral yang menggunakan kesan jet air tekanan tinggi dan abrasif untuk mencurahkan dan menghapuskan rust, dengan keuntungan kerosakan bahan minimal. Namun,RoussePlatform hidraulik angkat elektrik, air boleh menyebabkan kerosakan tertentu pada peralatan elektronik, menjadikannya sesuai untuk jenis lif spiral yang boleh dipotong.

Sempur panas oksid aluminium selepas rawatan peledak pasir. Sesuai untuk semua media kecuali air dan glikol etilen; Menyemprot primer anti rust boleh mengurangi kerosakan besi dengan menambah primer anti rust pada cat semasa menyemprot.

Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan


RoussePlatform mengangkat hidraulik langsung atasPromosi



Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.

Tujuan platform hidraulik manual: Rancangan platform pemindahan hidraulik manual adalah baru, mekanisme adalah masuk akal, dan penggunaan adalah selesa. Sesuai untuk memuatkan, memuatkan, mengendalikan, dan tumpukan drum di kilang,RousseTrak lift platform hidraulik elektrik, workshop, gudang, dan gudang minyak. Ia sangat sesuai untuk penggunaan bahan atau bahan-bahan di tempat kerja kimia dan makanan, dan boleh digunakan untuk memuatkan dan memuatkan objek berat pada trak dan tumpukan, bersama dengan trak drum hidraulik. Ia boleh meningkatkan kekuatan kerja dan mengurangkan intensiti kerja, dan juga boleh diubahsuai untuk memuatkan dan memuatkan mengangkat objek berat. Ia adalah jenis baru daripada mesin yang ideal untuk menurunkan dan memuatkan tujuan berbilang.

Hari ini, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!

Inspection standard.Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

Tempat seperti pengangkutan kargo, pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?


RoussePlatform mengangkat hidraulik langsung atasPromosi



Lebih baik bagi persekitaran menyimpan tenaga,RoussePlatform angkat hidraulik bergerak elektrik, dan boleh diputar secara manual untuk meningkatkan tinggi. Lif sidang aluminum tidak memerlukan elektrik dan tidak mempunyai enjin. Ia adalah produk hijau dan yang lebih baik bagi persekitaran.

target.Untuk operasi luar seperti mengubah lampu jalanan dan kaca, lif ikatan aluminium boleh terus naik ke tinggi tertentu, dan boleh bekerja dengan 3-5 orang berdiri pada masa yang sama. Kesan itu jauh diperbaiki, silinder minyak kecil mula berfungsi, memperluas plat lidah tali. Semua plat peralatan dibuat dari plat besi berpotensi tinggi tinggi yang berkualiti tinggi dan profil, yang secara efektif ditambah dan mempunyai kehidupan perkhidmatan panjang.

Apabila menambah minyak hidraulik, juga perlu memperhatikan struktur silinder minyak. Beberapa silinder minyak adalah relatif kompleks dalam, dan berapa banyak operasi penangkapan perlu dilakukan semasa mengisi untuk mengisi sepenuhnya setiap kedudukan minyak hidraulik. Oleh itu, apabila mengisi, cuba menambah sebanyak yang mungkin, dan kemudian menguji dan jalankan mesin kosong untuk melihat jika ia mencapai kedudukan bernilai.

Rousse.Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Penjagaan dan penjagaan seharusnya dilakukan secara peribadi dan oleh pegawai yang ditentukan sesuai jadual, dibahagi menjadi setengah bulan penyelenggaran, penyelenggaran bulan, dan penyelenggaran tahunan. Kandungan setiap jenis penyelenggaran berbeza, tetapi mereka mesti dilakukan secara terperinci, dengan rekod terperinci dan tandatangan dari kedua-dua pihak.

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.