MezokovesdJiyang hydraulic lifting platformIndustri

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-25 11:09:23

Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Sewa lif memenuhi kekuatan tegangan; Setengah kabel lif digunakan untuk sambungan, jadi kabel mesti mempunyai kekuatan tegang yang cukup. Kini terdapat kabel terdedikasi pengawasan komposit lebar yang menyokong diri di pasar. Jenis kabel ini menyatukan kabel video koaksial, garis kuasa, garis data, dan garis besi untuk membentuk kabel pita lebar. Dengan cara ini, tekanan seluruh kabel dibawa oleh tali wayar besi,MezokovesdPlatform angkat hidraulik kecil elektrik, dan kekuatan tegangan tidak terlalu baik. Ia tidak akan pecah kabel isyarat disebabkan graviti semasa operasi lift.

Mezokovesd.Semakin panjang paip minyak, menunjukkan laluan yang lebih panjang. aliran minyak hidraulik mengambil masa, dan masa mengangkat platform mengangkat hidraulik juga lebih panjang. Oleh itu, semasa pemasangan, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat sambil memastikan peralatan memenuhi permintaan dan keselamatan biasa.

Syarikat perkhidmatan peralatan logistik yang besar yang dijalankan secara langsung oleh penghasil dengan harga yang dijamin dan perkhidmatan yang dijamin. Kerana lif tetap adalah peralatan mekanik, kualiti produk dan prestasi adalah baik. Jangan menerima produk dari beberapa penghasil yang tidak memenuhi standar kualiti untuk menghindari bahaya keselamatan potensi semasa digunakan.

.Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)

Apabila lif kargo gagal berfungsi, unit penyelamatan akan tiba di lokasi dalam masa yang ditentukan (masa yang ditentukan tidak ditentukan di Beijing, tetapi dalam 30 minit).

Setelah membeli dan menggunakan peralatan dan peralatan, disebabkan penggunaan atau penuaan yang tidak betul, dan penggunaan lif hidraulik untuk menyebabkan tanah, kadar telah memperlambat. Selepas kelajuan perlahan, pertimbangkan kadar aliran minyak hidraulik dahulu. Faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk: saluran paip hidraulik valv hidraulik, pompa minyak hidraulik, kumpulan kawalan kelajuan motor, dll. Editor berikut akan memperkenalkan kepada anda empat sebab untuk kelajuan perlahan dan kaedah mediasi.


MezokovesdJiyang hydraulic lifting platformIndustri



Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Lif legu aluminium, juga dikenali sebagai platforma mengangkat legu aluminium, kini mempunyai pelbagai luas di pasar Cina. Mereka sangat disukai oleh pengguna kerana pergerakan fleksibel, berat ringan, dan saiz kecil.

Biasanya, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

analysis.Untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan tidak sengaja.

Menurut keperluan yang berbeza, seperti bekalan kuasa AC tiga fasa, bekalan kuasa AC satu fasa, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman. Dengan peralatan hidraulik manual, operasi pembakaran boleh dilakukan di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, dan komponen boleh ditambah. Apabila panjang platform tidak cukup, ia boleh diperoleh ke arah yang diperlukan, dan kuasa operasi boleh ditambah. Ia mesti mempunyai produk pembinaan dan peralatan skala besar modern,MezokovesdPembuat lift, dan keperluan untuk keselamatan ketinggian tinggi dan produksi peradaban.

Bagaimana menggunakan lif hidraulik dan sama ada peranti hentian kecemasan berfungsi adalah sangat penting semasa digunakan. Jika keadaan istimewa muncul hentian kecemasan boleh digunakan. Oleh itu, sebelum digunakan, perlu periksa dengan teliti sama ada semua item normal dan pastikan kegunaan peranti rem.


MezokovesdJiyang hydraulic lifting platformIndustri



Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Industry management.Tempat seperti pengangkutan kargo, pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar,MezokovesdPlatform penangkapan hidraulik automatik, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

Dalam tahun-tahun terakhir, insiden lif yang telah berlaku di China oleh penghasil lif bimbit adalah sebab-sebab oleh tiga faktor: ralat operasi manusia, yang hanya disebabkan oleh operator peralatan yang tidak sesuai. Jenis kedua ialah lif sederhana seperti lift gantung yang telah disemak di China dan tidak dibenarkan untuk digunakan. Jenis lif ini mempunyai terlalu banyak bahaya potensi, dan kerana negara telah melarang produksi lif sederhana seperti itu, peralatan yang wujud sering tua, yang lebih cenderung kepada kemalangan. Jenis ketiga ialah kualiti produksi yang berat dan tidak sesuai dengan piawai, yang menyebabkan insiden keselamatan sosial yang berat.

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

Mezokovesd.Apa kesalahan umum platform s penangkapan hidraulik? Siliner minyak platform penangkapan hidraulik telah rosak teruk dan kerosakan tidak sama pada cincin penyegelan dalam atau halangan di dalam boleh dengan mudah menyebabkan tekanan yang tidak sama, yang menyebabkan ketinggian penangkapan tidak sama silinder minyak. Disarankan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada silinder minyak normal.

Pertahanan dan pertahanan.

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera. Untuk masa yang lama penghasil lif tidak mempunyai penukaran untuk menghindari perbezaan harga, dan harga 20% lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!