ArlingtonPlatform angkat hidraulik manualJawab soalan magnetik bagi bahagian piawai

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-30 10:41:01

Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.

Platform penangkapan hidraulik terutamanya menggunakan transmisi tekanan minyak hidraulik untuk mencapai fungsi penangkapan. Struktur mekanikal garpu pengunciannya menyediakan kestabilan untuk penangkapan. Platform kerja luas dan kapasitas penangkapan tinggi membuat operasi altitud tinggi luas dan sesuai untuk berbilang orang bekerja secara serentak. Ia membuat operasi ketinggian tinggi efisien dan dijamin.

Arlington.Analisis gagal lif bimbit: lif bimbit tidak boleh mengangkat atau mempunyai kekuatan angkat lemah: peraturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan: menyesuaikan tekanan kepada nilai yang diperlukan; Kebocoran dalaman silinder minyak: periksa atau tukar komponen silinder minyak; Penekatan atau kebocoran dalaman valv arah: Periksa atau tukar komponen valv; Jika aras minyak terlalu rendah dan penapis masuk minyak diblokir, tambah minyak yang cukup dan bersihkan penapis. Pompa bekalan bahan bakar mempunyai kelemahan: periksa atau tukar pompa.

Dengan kemajuan masa-masa, lif keretapi panduan digunakan secara luas dan ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan lif keretapi panduan. Hari ini, saya akan jelaskan kepada anda apa yang perlu dilakukan jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan-lahan.

.Selepas pemeriksaan berhati-hati, ia ditemukan bahawa ia disebabkan oleh dua alasan: satu adalah kehilangan tekanan hidraulik, dan yang lain adalah bocor valv hidraulik atau segel.

Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

Semuanya untuk perkenalan singkat kepada jenis lif umum. Saya harap semua orang boleh mempunyai pemahaman yang lebih baik tentang produk ini. Sementara ini, jenis produk ini dijual dengan baik di China, sebab banyak tempat memerlukan penggunaan produk ini dengan fungsi angkat dan pergerakan fleksibel. Syarikat yang khusus dalam menghasilkan jenis produk ini mempromosikannya pada skala besar melalui internet, Kawan-kawan yang memerlukan boleh langsung mencari syarikat yang sepadan di internet dan mempunyai pemahaman singkat tentang model,ArlingtonPlatform angkat hidraulik tekan-tarik, prestasi, dan maklumat harga produk-produk ini. Mereka boleh membeli langsung melalui internet.


ArlingtonPlatform angkat hidraulik manualJawab soalan magnetik bagi bahagian piawai



Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, menyesuaikan, dan gantikan bahagian cacat mekanisme rod operasi berat; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, masalah kotoran)

Sekarang kita mempunyai permintaan yang meningkat untuk lif kargo biar saya perkenalkan kerja penyelamatan lif kargo kereta api kepada anda. Apabila kita menggunakan lif keretapi panduan dalam kehidupan harian kita, kita perlu periksa, menyimpan dan menyimpannya secara terus menerus. Ini tidak hanya memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif keretapi panduan, tetapi juga membuatnya lebih kuat bila bekerja! Contohnya, bahagian transmisi sepatutnya mempunyai minyak yang cukup, dan bahagian yang rentan mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara peribadi. Bolt mekanik, terutama bahagian yang sering bergetar, seperti bearing slewing dan lifting arm connecting bolt, mesti diperiksa untuk melepaskan. Jika ada kelepaskan, ia mesti ketat atau diganti segera. Di bawah ini terdapat perkenalan kepada 8 langkah penyelamatan: kerja penyelamatan penting untuk lif kereta api. Peribadi periksa tekanan ban dan keadaan membawa lif kereta api untuk memastikan mereka dalam keadaan baik; Peribadi periksa sama ada struktur kurungan dan panel dalam keadaan baik, dan tambah minyak dan lemak ke kandungan dan komponen dalam masa yang tepat, sekali sebulan; Bahagian yang terluka mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara terus menerus. Bahagian yang sering bergetar, seperti bolt dan perlindungan pembunuhan, mesti diperiksa untuk keseluruhan. Jika ada keseluruhan, ia mesti ketat atau diganti segera.

Word of mouth recommendation.Apabila menggunakan platform angkat hidraulik, juga diperlukan untuk memeriksa untuk pemanasan berlebihan, kerana peralatan ini dilengkapi dengan enjin. Jika enjin berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan kepada enjin. Namun, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan, ia perlu dihentikan segera,ArlingtonJiyang hydraulic lifting platform, dan kemudian kesalahan yang menyebabkan enjin berlebihan perlu diperiksa dan dihapus Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Menangkat dan menurunkan


ArlingtonPlatform angkat hidraulik manualJawab soalan magnetik bagi bahagian piawai



Memasang perlindungan untuk lif mungkin kelihatan mudah, tetapi ia juga penting untuk memperhatikan beberapa perincian, seperti: sebenarnya sukar untuk mendorong perlindungan ke dalam pin peluru apabila memasang terlalu banyak. Bagaimanapun kadang-kadang, beberapa orang mungkin berfikir untuk menggunakan palu untuk memukul perlindungan untuk kesehatan, dan menggunakan kekuatan brute semasa pemasangan. Sebenarnya, langsung memukul perlindungan dengan palu boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan pada perlindungan, yang ringan dan kecil dalam peralatan, fleksibel dalam pergerakan,ArlingtonLift hidraulik dalam, umumnya tidak lebih dari 12 meter tinggi, dan umumnya mempunyai kapasitas muatan kurang dari 150 kilogram, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Arlington.Tombol solenoid sistem stesen pompa hidraulik lif keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, ia disarankan untuk menggantikannya dengan sistem stesen pompa yang lebih besar.

Untuk memenuhi keperluan yang berbeza.

Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.