OsterhootPlatform angkat langsung hidraulikKeluarannya menetapkan rekod baru

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-11 13:54:14

Pasang dua seksyen piawai lagi. Semak dan selaraskan menegak bingkai kereta api panduan dengan theodolite untuk memastikan ralat dalam dua arah selari satu sama lain memenuhi keperluan Jadual 1. Dua bahagian di atas adalah mengenai tindakan pencegahan pemasangan untuk lif. Jika kerja and a melibatkan operasi atau pemasangan lif,OsterhootTrak lift platform hidraulik elektrik, semua orang mesti perhatikan keselamatan.

Apa yang patut dilakukan jika kelajuan lif kereta api pemandu perlahan? lif kereta api pemandu patut sesuai dengan piawai industri mekanik JB/T922JB/T922 Republik rakyat China. Platform angkat secara umum dibahagi ke platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, dan kelajuan penurunan tidak seharusnya melebihi 6m/min Terdapat sedikit perbezaan dalam kaedah pengiraan untuk jenis-jenis platform angkat yang berbeza; Kalkulasi kelajuan lift: Kelajuan lift sama dengan tinggi lift/(volum silinder minyak/pemindahan stesen pam).

Osterhoot.Sebelum menggunakan mesin, staf perlu memeriksa dengan hati-hati sistem hidraulik dan elektrik untuk memastikan tiada kebocoran atau kebocoran kosong sebelum digunakan.

Lif macam apa di sana? Terdapat banyak jenis peranti seperti peranti angkat tetap dan peranti angkat yang diletakkan kenderaan, yang boleh dibahagi mengikut bentuk pergerakan. Penangkapan yang dipanggil tetap biasanya dipasang di satu tempat dan dipasang, kemudian operasi penangkapan boleh dilakukan. Jenis peralatan penangkap ini biasanya digunakan lebih pada garis pemasangan, dan beberapa garis produksi besar perlu mengangkat bahan-bahan ke kedudukan tertentu bila memuatkannya, dan kemudian meletakkannya dalam produksi pada garis produksi. Peranti penangkap istimewa perlu dipasang pada kedudukan tertentu pada garis produksi.

.Selepas membeli lif bimbit, penting untuk memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai, sama ada aksesori, alat dan aksesori yang menyertai konsisten dengan senarai, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod penerimaan pembakaran bila peralatan tiba.

Alasan terperinci mengapa air tidak boleh digunakan untuk mengalirkan stesen hidraulik adalah bahawa melakukan itu akan merosakkan tangki minyak di stesen hidraulik, dan apabila air dicampur di stesen hidraulik, kerosakan sistem hidraulik sangat besar. Oleh itu, ia hanya akan membentuk korosi paip, vaporisasi air, dan fenomena lain yang boleh menyebabkan kesan negatif atau hasil untuk lif hidraulik. Oleh itu, perlu mencegah tindakan seperti ini untuk memastikan operasi normal dan hidup perkhidmatan stesen hidraulik.

Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)


OsterhootPlatform angkat langsung hidraulikKeluarannya menetapkan rekod baru



Dalam pasar platform angkat semasa, pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.

Liftar kargo jenis kereta api panduan adalah jenis peralatan untuk mengangkut objek berat ke atas dan ke bawah, dan mempunyai aplikasi yang hebat di kilang, workshops, pemeliharaan sehari-hari dan pemeliharaan adalah sangat penting, kerana beberapa perincian kecil boleh mempunyai kesan yang signifikan pada operasi keselamatan peralatan jika tidak diperhatikan. Oleh itu perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan sehari-hari lif kargo.

Tombol dan motor yang biasanya ditutup dihidupkan secara bersamaan; Solusi adalah kawat yang betul, dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.

Excellent quality.Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Setiap jabatan berus elektrik patut disimpan bersih, sahkan sama ada motor dan lif masih selamat, dan periksa secara ketat sama ada dimensi setiap bahagian yang tersambung dengan motor dan lif sepadan. Ini adalah dimensi dan toleransi muatan bos pemasangan, shaft input, dan groove lif motor.


OsterhootPlatform angkat langsung hidraulikKeluarannya menetapkan rekod baru



Setiap jabatan berus elektrik patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%

Excellent service.Keuntungan lif liga aluminum adalah bahawa mereka boleh langsung naik ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. platform lift liga aluminum mempunyai keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

Rahsia untuk memastikan operasi sehat sistem hidraulik platform angkat hidraulik adalah mudah, iaitu untuk memastikan kesuciannya. Dasar kotoran dan kotoran lain patut dihalangi dari memasuki sistem. Bahkan partikel-partikel kecil boleh menggaruk valve, jam pompa, dan menyebabkan perbaikan mahal.

Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Osterhoot.Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat,OsterhootPlatform angkat hidraulik 4-meter,OsterhootPlatform angkat hidraulik manual, operasi mudah, dan boleh masuk lobi umum. Ia boleh masuk dan keluar lif dengan kehendak dengan konsumsi tenaga rendah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry, sangat sesuai untuk kerja penyelamatan di bioskop, auditorium dan sebagainya.

Semuanya untuk perkenalan singkat kepada jenis lif umum. Saya harap semua orang boleh mempunyai pemahaman yang lebih baik tentang produk ini. Sementara ini, jenis produk ini dijual dengan baik di China, sebab banyak tempat memerlukan penggunaan produk ini dengan fungsi angkat dan pergerakan fleksibel. Syarikat yang khusus dalam menghasilkan jenis produk ini mempromosikannya pada skala besar melalui internet, Kawan-kawan yang memerlukan boleh langsung mencari syarikat yang sepadan di internet dan mempunyai pemahaman singkat tentang model, prestasi, dan maklumat harga produk-produk ini. Mereka boleh membeli langsung melalui internet.

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khusus untuk pemasangan dan pembinaan