DunPlatform angkat langsung hidraulikApa ciri utama

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-15 12:15:46

Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Dun.Banyak lif bergerak disediakan dengan pelbagai peranti perlindungan untuk memastikan keselamatan kehidupan orang. Sekarang mari kita lihat apa alat keselamatan yang ada di lif bimbit?

Apa kesalahan umum platform s penangkapan hidraulik? Siliner minyak platform penangkapan hidraulik telah rosak teruk, dan kerosakan tidak sama pada cincin penyegelan dalam atau halangan di dalam boleh dengan mudah menyebabkan tekanan yang tidak sama, yang menyebabkan ketinggian penangkapan tidak sama silinder minyak. Disarankan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada silinder minyak normal.

.Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Kerja ketinggian tinggi sekarang juga sangat umum, dan lif juga sangat diperlukan oleh pasar. Banyak tugas pengangkutan tinggi diselesaikan oleh lif, dengan efisiensi tinggi dan meyakinkan keselamatan. Namun, perhatian juga perlu diberikan kepada pemasangan lif, jika tidak mungkin ada masalah, dan tiada siapa mahu melihat situasi seperti itu berlaku. Apa tindakan pencegahan pemasangan untuk lif?

Tombol dan motor yang biasanya ditutup dihidupkan secara bersamaan; Solusi adalah kawat yang betul,DunPlatform angkat hidraulik Jiangsu, dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.


DunPlatform angkat langsung hidraulikApa ciri utama



Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Berat barang-barang di meja platform angkat hidraulik sepatutnya berada dalam beban nilai. Pemuatan berlebihan boleh mempengaruhi kelajuan angkat dan kehidupan perkhidmatan. Tanpa pemuatan berlebihan, orang boleh meningkatkan jumlah barang yang sesuai untuk memastikan efisiensi kerja, Guna mudah.

Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.

Installation conditions.Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Apa yang patut dilakukan jika kelajuan lif kereta api pemandu perlahan? lif kereta api pemandu patut sesuai dengan piawai industri mekanik JB/T922JB/T922 Republik rakyat China. Platform angkat secara umum dibahagi ke platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, dan kelajuan penurunan tidak seharusnya melebihi 6m/min Terdapat sedikit perbezaan dalam kaedah pengiraan untuk jenis-jenis platform angkat yang berbeza; Kalkulasi kelajuan lift: Kelajuan lift sama dengan tinggi lift/(volum silinder minyak/pemindahan stesen pam).

Dalam lif pembangunan, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.


DunPlatform angkat langsung hidraulikApa ciri utama



Kerja ketinggian tinggi sekarang juga sangat umum, dan lif juga sangat diperlukan oleh pasar. Banyak tugas pengangkutan tinggi diselesaikan oleh lif dengan efisiensi tinggi dan meyakinkan keselamatan. Namun, perhatian juga perlu diberikan kepada pemasangan lif, jika tidak mungkin ada masalah, dan tiada siapa mahu melihat situasi seperti itu berlaku. Apa tindakan pencegahan pemasangan untuk lif?

How much does it cost?.Bagaimana untuk memasang dan menggunakan perlindungan lif? Semasa proses menggunakan peranti perlindungan lif, kita tidak sentiasa boleh memastikan bahawa peranti perlindungan mempunyai orientasi yang betul, yang tidak dapat diharapkan untuk beberapa peranti tidak berada di tempat atau memindahkan. Bila masalah ini berlaku dalam peranti, ia akan menyebabkan ruang antara perlindungan menjadi terlalu kecil,DunPlatform angkat hidraulik elektrik, dan kemudian membuat ia mustahil bagi cincin dalaman dan luar perlindungan berada di pusat putaran yang sama. Jadi perlu menggunakan alat khusus bila memasang perlindungan, dan pada masa depan, juga perlu menggunakan alat ujian untuk menguji pemasangan perlindungan untuk memastikan keberhasilan pemasangan perlindungan.

Analisis gagal lif bimbit: lif bimbit tidak boleh mengangkat atau mempunyai kekuatan angkat lemah: peraturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan: menyesuaikan tekanan kepada nilai yang diperlukan; Kebocoran dalaman silinder minyak: periksa atau tukar komponen silinder minyak; Penekatan atau kebocoran dalaman valv arah: Periksa atau tukar komponen valv; Jika aras minyak terlalu rendah dan penapis masuk minyak diblokir, tambah minyak yang cukup dan bersihkan penapis. Pompa bekalan bahan bakar mempunyai kelemahan: periksa atau tukar pompa.

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.

Dun.Ia baik untuk tidak menutupi kereta dengan pakaian untuk kenderaan kerja ketinggian tinggi. Jika kenderaan diparkir di luar dalam cuaca angin dan hujan, pakaian akan berulang kali menampar cat kereta, terutama jika kereta sedang meniup pasir pada pakaian, ia akan melukis banyak goresan kecil pada pakaian, kerana dengan masa, ia akan membawa kepada cat hitam. Selain itu, apabila angin tidak secara langsung menyemprot bubuk atau membersihkan mekanisme di pasir, ia patut dicuci dengan air dan mencegah pembersih vakum kenderaan kerja ketinggian tinggi daripada menggarus partikel pasir di permukaan cat.

Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini, tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, orang-orang mencipta platforma angkat hidraulik, orang juga perlu memperhatikan apabila menggunakan platform angkat hidraulik, jika tidak mereka boleh mudah gagal, apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?

Ia baik untuk tidak menutupi kereta dengan pakaian untuk kenderaan kerja ketinggian tinggi. Jika kenderaan diparkir di luar dalam cuaca angin dan hujan, pakaian akan berulang kali menampar cat kereta, terutama jika kereta sedang meniup pasir pada pakaian, ia akan melukis banyak goresan kecil pada pakaian, kerana dengan masa, ia akan membawa kepada cat hitam. Selain itu, apabila angin tidak secara langsung menyemprot bubuk atau membersihkan mekanisme di pasir, ia patut dicuci dengan air dan mencegah pembersih vakum kenderaan kerja ketinggian tinggi daripada menggarus partikel pasir di permukaan cat.