OluStesen hidraulik platform angkat hidraulikSkala keseluruhan lebih besar

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-08-07 15:58:40

Ia baik untuk tidak menutupi kereta dengan pakaian untuk kenderaan kerja ketinggian tinggi. Jika kenderaan diparkir di luar dalam cuaca angin dan hujan,OluPlatform angkat hidraulik elektrik, ia akan melukis banyak goresan kecil pada pakaian, kerana dengan masa, ia akan membawa kepada cat hitam. Selain itu, apabila angin tidak secara langsung menyemprot bubuk atau membersihkan mekanisme di pasir, ia patut dicuci dengan air dan mencegah pembersih vakum kenderaan kerja ketinggian tinggi daripada menggarus partikel pasir di permukaan cat.

Apabila menggunakan platform angkat hidraulik, juga diperlukan untuk memeriksa untuk pemanasan berlebihan, kerana peralatan ini dilengkapi dengan enjin. Jika enjin berlebihan ia boleh menyebabkan kerosakan kepada enjin. Namun, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan,OluPlatform angkat hidraulik 4-meter, ia perlu dihentikan segera, dan kemudian kesalahan yang menyebabkan enjin berlebihan perlu diperiksa dan dihapus, Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

Olu.Perkara pertama yang perlu dilakukan ialah membersihkan dan tetap bersih. Biasanya membersihkan debu atau kering matahari pada motor platform angkat hidraulik, jika tidak debu yang berkumpul untuk masa yang lama akan jatuh ke dalam peminat motor, yang akan sangat sukar untuk beroperasi. Sama seperti komputer notebook yang kita gunakan pada masa biasa, jika debu pada peminat komputer tidak dibersihkan untuk masa yang lama, komputer tidak akan mudah untuk membersihkan panas, atau bahkan hum, yang akan jauh lebih baik selepas membersihkan, seperti pembersihan motor platform angkat hidraulik; Ia diharamkan secara ketat menyambung tali kuasa yang salah semasa kabel, dan diperlukan untuk memeriksa dengan jelas sama ada ia adalah pembawa 380V atau 220V semasa kabel; Bagaimana untuk menjaga motor platform angkat hidraulik dengan betul untuk menghindari motor elektrik? Sudah tentu, lebih selamat untuk menjaga benda-benda berkaitan dengan elektrik jauh dari air dan menghindari menggunakannya di luar dalam cuaca hujan dan salji. Semasa penyimpanan, ia juga penting untuk memilih persekitaran yang bersih dan kering; Apabila menggunakan platforma angkat hidraulik dengan muatan berlebihan, ia dilarang secara ketat untuk menggunakan mereka dengan muatan berlebihan, kerana ini boleh beban enjin dan mungkin menyebabkannya terbakar; (Di sini, penyunting menyarankan bahawa apabila menggunakan platform angkat hidraulik, anda boleh berkonsultasi dengan pembuat mengenai peranti perlindungan muatan berlebihan. Overload protection

Hari ini, kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, sebagai bandar lahir lif di China. Terdapat banyak pembuat segala saiz. Jadi, bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat dan lif selepas memasuki musim sejuk. Di bawah ada perkenalan terperinci dari editor.

.Tekanan ditetapkan valv pengaturan harga lif tidak cukup; Solusi adalah untuk menyesuaikan valv tekanan.

Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.

Biasanya, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.


OluStesen hidraulik platform angkat hidraulikSkala keseluruhan lebih besar



Keuntungan lif liga aluminum adalah bahawa mereka boleh langsung naik ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. platform lift liga aluminum mempunyai keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

Terdapat tiga plat bergerak di kedua-dua sisi plat penyesuaian, yang boleh secara efektif mengelakkan cedera kaki operator secara tidak sengaja apabila plat penyesuaian turun memastikan keselamatan penggunaan peralatan. Promosion jangka panjang bagi pelbagai produk markah seperti penghasil lif, dengan produk yang ditentukan lengkap dan kualiti yang dijamin

Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Manufacturing cost.Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.

Sambungkan motor secara alami ke lif. Apabila menyambung, diperlukan untuk memastikan bahwa konsentrasi bagi saluran output lif dan saluran input motor adalah konsisten, dan sisi luar kedua-dua adalah selari. Penjajaran tidak konsisten boleh menyebabkan pecahan seluar motor atau pakaian gear lif.

Hari ini, perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif,OluPlatform angkat hidraulik 9-meter, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!


OluStesen hidraulik platform angkat hidraulikSkala keseluruhan lebih besar



Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul, pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.

Click to view.Pembuat lif aluminum boleh digunakan dalam berbagai industri seperti penyelamatan, jurutera, logistik, penerbangan sipil, kilang, perang api, kereta api, dan sebagainya.

Ganti dengan minyak baru dan jangan guna minyak lama secara terus-menerus, sebaliknya bahagian bergerak dalam sistem akan mempercepat pakaian. Promosion jangka panjang penghasil lif, 20 tahun brand, dengan keuntungan harga dan kualiti yang dijamin!

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Pasang tepat waktu dan gantikan bahagian yang rosak.

Olu.Lift legu aluminum lajur tunggal mempunyai panel operasi yang mudah dikenali, melindungi keselamatan mekanik, dan hidraulik berbilang, dan sistem hidraulik dan listrik terintegrasi lanjut. Kendaraan kerja udara lengkung digunakan secara luas untuk pemasangan pemeliharaan, dan operasi memanjat dalam industri seperti pemerintahan bandar, elektrik, cahaya jalanan, iklan, komunikasi, fotografi, landscaping, transportasi, lapangan terbang dan pelabuhan, dan perusahaan industri dan perlombaan besar.

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.