GilbertPlatform angkat hidraulikBagaimana mengekalkan 191029

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-10-20 16:20:31

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat.

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri,GilbertPlatform angkat hidraulik bergerak elektrik, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Gilbert.Kendaraan platform gunting hidraulik manual mempunyai ciri-ciri berikut: sesuai untuk pengangkutan jarak jauh; kaki dan peranti perlindungan yang boleh dipakai; Mudah dan mudah untuk ditangkap; Rancangan kaster unik memastikan keselamatan; Rancangan pengendali teknik memastikan operasi selesa bagi operator.

Kedua ialah bahawa besi akan mempunyai kesan pengembangan panas yang jelas pada suhu rendah. Walaupun sifat besi ini akan dianggap ketika merancang dan memproduksi lif hidraulik, persekitaran berbeza selepas semua. Dalam keadaan rendah, besi akan mempunyai beberapa prestasi yang tidak stabil, seperti peningkatan keras, penurunan keras, dll. Pada masa ini, lebih perhatian patut diberikan kepada penyelamatan peralatan untuk menyimpan bahagian-bahagian kunci untuk menghindari kering.

.Setelah membeli dan menggunakan peralatan dan peralatan disebabkan penggunaan atau penuaan yang tidak betul, dan penggunaan lif hidraulik untuk menyebabkan tanah, kadar telah memperlambat. Selepas kelajuan perlahan, pertimbangkan kadar aliran minyak hidraulik dahulu. Faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk: saluran paip hidraulik, valv hidraulik, pompa minyak hidraulik,GilbertPeralatan platform angkat hidraulik, kumpulan kawalan kelajuan motor, dll. Editor berikut akan memperkenalkan kepada anda empat sebab untuk kelajuan perlahan dan kaedah mediasi.

Berdasarkan maklumat yang telah and a siasat, memilih mesin angkat yang berkesan pada biaya seharusnya berdasarkan parameter teknikal, praktikal, dan pelbagai. Biasanya terdapat banyak jenis mesin angkat, termasuk (kereta diletak, tetap, hidraulik, garpu gunting, dll.)

Setiap jabatan berus elektrik patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%


GilbertPlatform angkat hidraulikBagaimana mengekalkan 191029



Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Produk,GilbertPlatform angkat hidraulik kecil elektrik, puluhan juta produk untuk anda memilih dari, dan perhatian patut diberikan untuk melindungi peranti ketepatan seperti alat elektronik dari kerosakan asid semasa digunakan.

Apabila valv penurunan terbuka dan butang penurunan dilepaskan, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul, pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.


GilbertPlatform angkat hidraulikBagaimana mengekalkan 191029



Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan, gantikan valv dengan valv baru.

Equipment maintenance.Ia baik untuk tidak menutupi kereta dengan pakaian untuk kenderaan kerja ketinggian tinggi. Jika kenderaan diparkir di luar dalam cuaca angin dan hujan, pakaian akan berulang kali menampar cat kereta, terutama jika kereta sedang meniup pasir pada pakaian, ia akan melukis banyak goresan kecil pada pakaian, kerana dengan masa, ia akan membawa kepada cat hitam. Selain itu, apabila angin tidak secara langsung menyemprot bubuk atau membersihkan mekanisme di pasir ia patut dicuci dengan air dan mencegah pembersih vakum kenderaan kerja ketinggian tinggi daripada menggarus partikel pasir di permukaan cat.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik. Minyak hidraulik memasuki bahagian atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari bahagian bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv kawalan hidraulik satu arah, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan. Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, sehingga kelajuan turun tidak berubah kerana objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan naik dan turun. Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan dipercayai dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat dalam kes pecah secara tidak sengaja paip hidraulik. Penggera kawalan bunyi dimuatkan berlebihan telah dipasang untuk membezakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan.

Semasa pemasangan keretapi panduan,

Gilbert.Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.

Menurut keperluan yang berbeza, mod kuasa berbeza boleh dipilih, seperti bekalan kuasa AC tiga fasa, bekalan kuasa AC satu fasa, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman. Dengan peralatan hidraulik manual, operasi pembakaran boleh dilakukan di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, dan komponen boleh ditambah. Apabila panjang platform tidak cukup, ia boleh diperoleh ke arah yang diperlukan, dan keperluan untuk keselamatan ketinggian tinggi dan produksi peradaban.