DunakesziUltra low hydraulic lifting platformKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemeriksaan harian

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-15 13:01:37

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui,DunakesziPlatform angkat tetap hidraulik, ia mesti dibuang dengan segera. Untuk masa yang lama, penghasil lif tidak mempunyai penukaran untuk menghindari perbezaan harga, dan harga 20% lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

Dunakeszi.Penggunaan yang betul lif hidraulik boleh memperpanjang kehidupan perkhidmatan mereka dan juga bermain peran penting.

Tombol solenoid sistem stesen pompa hidraulik lif keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar,DunakesziPlatform angkat sistem hidraulik, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, ia disarankan untuk menggantikannya dengan sistem stesen pompa yang lebih besar.

.Selain itu, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

Fungsi jenis apa yang boleh dicapai dengan memasang lif? Sebelum pemasangan, dan periksa secara ketat sama ada dimensi setiap bahagian yang tersambung dengan motor dan lif sepadan. Ini adalah dimensi dan toleransi muatan bos pemasangan, dan groove lif motor.

Perkenalan di atas terhadap kesalahan umum jambatan naik hidraulik boleh dikatakan sangat terperinci. Saya harap semua orang boleh menjawab dengan baik kepada berbagai masalah selepas membacanya.


DunakesziUltra low hydraulic lifting platformKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemeriksaan harian



Biasanya, mereka mesti dibuang dengan cepat.

Terdapat tiga plat bergerak di kedua-dua sisi plat penyesuaian, yang boleh secara efektif mengelakkan cedera kaki operator secara tidak sengaja apabila plat penyesuaian turun, memastikan keselamatan penggunaan peralatan. Promosion jangka panjang bagi pelbagai produk markah seperti penghasil lif, dengan produk yang ditentukan lengkap dan kualiti yang dijamin

Lepaskan skru di lubang bumbung debu di sisi luar flange lif, menyesuaikan cincin sistem PCS untuk menyesuaikan lubang sisinya dengan lubang bumbung debu, dan ketat heksagon dalam. Kemudian, buang kekunci seluar motor.

Meticulous workmanship.Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Jika valv hidraulik rosak, efektivitasnya patut disimpan. Jika ia rosak, ia boleh diganti secara tepat waktu. Jarak panjang menyerang semua jenis penghasil lif berharga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

Pertahanan dan pertahanan.


DunakesziUltra low hydraulic lifting platformKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemeriksaan harian



Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khusus untuk pemasangan dan pembinaan, dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Honesty and mutual benefit.Banyak orang percaya bahawa kekuatan mekanik lif sendiri adalah relatif tinggi apabila menggunakannya, jadi mereka tidak mengikut kaedah pemasangan yang dinyatakan dalam manual semasa proses pemasangan. Sedikit mereka tahu bahawa ia akan menyebabkan lebih banyak pakaian dan merobek bahagian-bahagian dan operasi yang tidak mudah. Selain itu, mereka perlu memperhatikan tindakan pencegahan pemasangan yang sepadan dengan persekitaran kerja dan tidak menjadi ceroboh. Pemasangan, penggunaan dan pemeliharaan lif adalah langkah penting untuk memastikan operasi normal peralatan mekanik. Oleh itu, apabila memasang lif, sila pastikan mengikuti pemasangan secara ketat dan gunakan perkara-perkara berkaitan di bawah, dan dengan hati-hati mengumpulkan dan menggunakannya.

Motor adalah bahagian utama platform angkat hidraulik, dan mempertahankan motor tidak diragukan dengan mempertahankan separuh jangka hidup platform angkat hidraulik. jadi bagaimana untuk mempertahankan motor platform angkat hidraulik dengan betul? Hari ini editor akan berkongsi dengan pengguna!

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator,DunakesziProdusi lif hidraulik sederhana, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.

Dunakeszi.Elevator adalah peranti penghantaran umum yang boleh dipilih di medan yang berbeza. Elevator kereta api panduan adalah jenis peralatan yang kita semua tahu tentang, terutama digunakan untuk penghantaran kargo antara lantai kilang industri, restoran dan restoran di lantai kedua atau ketiga. Elevator tinggi rendah sangat sesuai untuk tempat kerja yang tidak boleh menggali lubang, dengan bentuk berbeza (lajur tunggal dan tidak memerlukan titik angkat atas, lajur ganda, empat lajur). Jadi bagaimana jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan dalam aplikasi?

Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.

Selepas pemeriksaan berhati-hati, ia ditemukan bahawa ia disebabkan oleh dua alasan: satu adalah kehilangan tekanan hidraulik, dan yang lain adalah bocor valv hidraulik atau segel.