JenaCargo LiftCara mencari lokasi

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-26 12:04:38

Semasa penggunaan lif hidraulik, jika tidak beroperasi dengan betul, akan sentiasa ada masalah. Banyak pelanggan telah melaporkan bahawa lif hidraulik kadang-kadang tidak boleh ditangkap. Jika pompa lif hidraulik boleh terus berfungsi, masalah lain perlu dianggap. Di bawah, editor akan menjelaskan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak dan memecahkan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak, serta solusi untuk lif bergerak Analisis stesen pam lif hidraulik seperti lif kereta api panduan adalah seperti ini: bekalan kuasa motor tidak normal atau terbalik; Solusi adalah untuk menyambung dengan betul bekalan kuasa motor atau menyesuaikan kotak mel pemandu untuk memastikan tiada minyak hidraulik atau minyak yang tidak cukup; Solusi adalah untuk menambah minyak hidraulik.

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

Jena.Berat barang-barang di meja platform angkat hidraulik sepatutnya berada dalam beban nilai. Pemuatan berlebihan boleh mempengaruhi kelajuan angkat dan kehidupan perkhidmatan. Tanpa pemuatan berlebihan orang boleh meningkatkan jumlah barang yang sesuai untuk memastikan efisiensi kerja, atau; Mengurangi kadar pembebasan, Guna mudah.

Ia baik untuk tidak menutupi kereta dengan pakaian untuk kenderaan kerja ketinggian tinggi. Jika kenderaan diparkir di luar dalam cuaca angin dan hujan, pakaian akan berulang kali menampar cat kereta, terutama jika kereta sedang meniup pasir pada pakaian, ia akan melukis banyak goresan kecil pada pakaian, kerana dengan masa, ia akan membawa kepada cat hitam. Selain itu, apabila angin tidak secara langsung menyemprot bubuk atau membersihkan mekanisme di pasir, ia patut dicuci dengan air dan mencegah pembersih vakum kenderaan kerja ketinggian tinggi daripada menggarus partikel pasir di permukaan cat.

.Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Lif bergerak biasanya digunakan dalam pencakar langit di mana lif elektrik digunakan, kerana tidak perlu menghentikan tengah jalan, Skylobby) dari tanah, kemudian pindah ke elevator biasa ke destinasi. Beberapa lif baru menggunakan sistem panggilan awal lif, yang boleh panggil lantai tertentu di lobi. Lif penumpang ini boleh dihiasi dengan cantik mengikut keperluan pelanggan. Beberapa lif penumpang juga dilengkapi dengan air conditioning dan televisyen, sementara yang lain ditetapkan di dalam kabin, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.


JenaCargo LiftCara mencari lokasi



Untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan tidak sengaja.

Penggunaan minyak tidak sesuai: Penyelamatan tidak sesuai peralatan platform kerja ketinggian tinggi seperti lif bimbit juga boleh membawa ke ruang pemasangan kecil komponen, membuat ia sukar untuk minyak untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan. Selain itu, kerana pemasangan dan sebab-sebab lain, sukar untuk memastikan keseluruhan ruang pemasangan, dengan itu mengurangkan efisiensi dan menyebabkan penggunaan awal tidak normal komponen peralatan; Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan persiapan, yang menyebabkan bunyi peralatan yang tidak normal.

Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Development Curriculum.Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Selepas membeli lif bimbit,Jenalift hidraulik, penting untuk memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai, sama ada aksesori, alat dan aksesori yang menyertai konsisten dengan senarai, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod penerimaan pembakaran bila peralatan tiba.

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, efektivitasnya patut disimpan. Jika ia rosak, ia boleh diganti secara tepat waktu. Jarak panjang menyerang semua jenis penghasil lif berharga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

Trustworthy.Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Mekanisme panduan mekanisme panduan pembuat lif kereta api panduan adalah kebanyakan terdiri dari paip plastik panduan, kurungan panduan, spring pemampatan, plug keselamatan,JenaHydraulic lifting platform equipment, shell panduan, dan peluru panduan. Sebagai pandangan setengah seksyen mekanisme panduan, ruang sempit terbentuk diantara dua paip plastik panduan, dan tali pinggang kain mengangkat mengeluarkan keluar dari kotak dari ruang sempit ini untuk mencegah tali pinggang kain disentuh dan bermain peran panduan. Plug keselamatan disokong oleh gelang panduan dan spring pemampatan. Untuk mencegah spring pemampatan kehilangan kestabilan selepas dipaksa, rod panduan kecil dirancang pada plug keselamatan, dan ruang antara rod panduan kecil dan spring dirancang mengikut jadual. Shaft lengan penangguhan diseweldi dan dipasang dengan hook lengan penangguhan di kedua- dua hujung. Bahan dipilih dan ditambah untuk membentuk tiga titik penangguhan dengan hook di shell bawah kotak. Peranti penangguhan sokongan lembut akan ditangkap oleh orang yang ditangkap. Kapasiti penangguhan beban lengan penangguhan adalah untuk memastikan bahawa orang yang ditangkap boleh berada dalam keadaan selesa semasa mengendarai. Jarak antara kedua-dua hook lengan penangguhan disenaraikan dalam jadual sebagai rujukan rancangan, dan bar keseimbangan digunakan untuk menjaga keseimbangan peranti penangguhan Bahan ini dirancang sebagai tabung kosong, mengurangkan berat keseluruhan lengan angkat.

Lift muatan hidraulik, terutamanya direka untuk membawa barang, biasanya disertai oleh orang. Kereta lif kargo mempunyai karakteristik yang panjang dan sempit. Lif menegak yang diberi kuasa oleh motor elektrik, dilengkapi dengan pod bentuk kotak. Peralatan angkat tetap melayani lantai tertentu. Ia mempunyai kereta angkat yang berjalan antara sekurang-kurangnya dua trek panduan tegak menegak. Mari kita lihat tip penyelenggaran sehari-hari: tip penyelenggaran sehari-hari lif hidraulik. lif hidraulik yang baru dipasang seharusnya mempunyai masa jaminan pembuat (biasanya 1-2 tahun).

Jena.Pangkalan dan tangga-tangga berbilang-aras membentuk kumpulan platform a angkat, yang boleh membentuk langkah berbeza dalam julat perjalanan, cinema, dewan berbilang-fungsi, dewan siaran, tempat sukan budaya, dll. Pangkalan teleskopik mengadopsi sistem panduan yang efektif, menjadikan jarak antara platform teleskopik dan platform tetap kecil semasa proses terjemahan, operasi stabil, perubahan kelajuan tanpa langkah, dan peralatan penyegerakan Pemacu elektrik mengadopsi peranti pemacu kelajuan rendah dan momentum besar, yang selari, bebas, dan boleh secara automatik mencapai aras semasa proses pengeluaran. Aplikasi dan ciri-ciri lif tahap berputar mengandungi berbagai fungsi seperti mengangkat, berputar, dan melukis. Ia mengadopsi tindakan perlindungan seperti penguncian diri, interlocking, perjalanan switch, had mekanik,JenaPlatform penangkapan hidraulik automatik, hidraulik-anti letupan, dll. Jadikan panggung stabil dan boleh dipercayai, digunakan secara luas di tempat budaya dan hiburan seperti dewan bioskop, dewan berbilang fungsi, dewan prestasi, hotel, dll. Karakteristik lif panggung adalah: struktur panggung angkat hidraulik adalah sempit dan stabil, dan boleh menyesuaikan kepada operasi terus-menerus frekuensi tinggi.

1: Rust di lif spiral disebabkan oleh beberapa bahan-bahan pembuat yang tidak bersih besi. Jika rust tidak berat kertas pasir boleh digunakan untuk mengosongkan dan membuang rust.

Tetapkan semula brek; Seksyen pemasangan dan penyelamatan. Seksyen penyelamatan secara umum dipasang dalam seksyen keempat. Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis pembuat lif dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti.