AntwerpFixed hydraulic pressure for lifting platformSebab mengapa semakin sukar selekoh

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-04 11:35:59

Tempat seperti pengangkutan kargo, pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

Selepas pemeriksaan berhati-hati, ia ditemukan bahawa ia disebabkan oleh dua alasan: satu adalah kehilangan tekanan hidraulik, dan yang lain adalah bocor valv hidraulik atau segel.

Antwerp.Jangan menyesuaikan valv solenoid pada motor secara arbitrari. valv solenoid disesuaikan sebelum meninggalkan kilang, dan penyesuaian rawak boleh mudah menyebabkan tekanan dalaman meningkat atau menurun. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh pendek kehidupan perkhidmatan motor.

Dalam pasar platform angkat semasa,AntwerpLift hidraulik bergerak, pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.


AntwerpFixed hydraulic pressure for lifting platformSebab mengapa semakin sukar selekoh



Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Periksa gulung, peluru tengah-tengah, dan perlindungan; Pin silinder minyak dan tindakan; Persamaan dan pakaian selang dan kandungan letupan; Tambah minyak ke komponen di atas untuk menyimpan lif luar dan lif kilang. Tambahkan kehidupan perkhidmatan.

Selain itu, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

index.Lebih baik bagi persekitaran, menyimpan tenaga, dan boleh diputar secara manual untuk meningkatkan tinggi. Lif sidang aluminum tidak memerlukan elektrik dan tidak mempunyai enjin. Ia adalah produk hijau dan yang lebih baik bagi persekitaran.

Kemudian lanjutkan pemasangan.

Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.


AntwerpFixed hydraulic pressure for lifting platformSebab mengapa semakin sukar selekoh



Konfigurasi lain lif keretapi panduan, seperti tombol aras fotoelektrik, tahap tombol perlahan, peralatan keselamatan, kereta panduan,AntwerpPlatform penangkapan hidraulik Xinxiang, kasut panduan,AntwerpBiaya lif hidraulik, dll., mungkin berbeza kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Marketing Department.Menurut undang-undang pembangunan lif, akan ada balasan apabila ada trough, dan jika ia tetap lemah, industri mungkin hilang; Kedua, ia adalah pembangkit untuk pemulihan industri, meningkatkan pembinaan infrastruktur, yang menyediakan peluang yang besar bagi industri; Kemudian, ia adalah&quo; Belt and Road” Permintaan dari negara-negara di sepanjang laluan adalah peluang lain untuk industri.

Jembatan naik boleh dibahagi menjadi dua bentuk: jembatan naik bimbit dan jembatan naik tetap. Perkenalan singkat ke skop aplikasi jembatan naik tetap dan penggunaan jembatan naik bimbit: digunakan di tempat tanpa memuatkan dan memuatkan platform atau di mana pemuatan dan pembuatan bimbit barang diperlukan. Jika tidak ada platform memuatkan dan memuatkan pada laman logistik, sebagai tindakan pembaikan, jambatan boarding bimbit adalah penyelesaian yang sangat sesuai. jambatan boarding bimbit sama dengan cerun struktur besi bergerak, dan forklift juga boleh memandu secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan unloading batch. Pemuatan dan pembuatan cepat barang boleh dicapai hanya dengan satu orang yang berfungsi dan tanpa perlukan bekalan kuasa.

Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor lif hidraulik, perlu menghentikannya pada masa yang tepat, hapuskan kesalahan dan teruskan berjalan. Penurunan motor sepatutnya dalam keadaan baik.

Antwerp.Selepas memasuki musim sejuk, yang memerlukan pengguna untuk melakukan pemeliharaan musim panas dan pemeliharaan di lif. Di bawah lif cenderung kepada beberapa masalah kecil dan kerosakan editor akan memperkenalkan secara singkat tindakan pencegahan musim sejuk dan titik kunci lif.

Lepaskan skru di lubang bumbung debu di sisi luar flange lif, dan ketat heksagon dalam. Kemudian, buang kekunci seluar motor.

Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.