HatvanTruk platform angkat hidraulik pembebasan letupanBagaimana fungsinya?

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-09 13:47:29

Apabila menambah minyak hidraulik, juga perlu memperhatikan struktur silinder minyak. Beberapa silinder minyak adalah relatif kompleks dalam dan berapa banyak operasi penangkapan perlu dilakukan semasa mengisi untuk mengisi sepenuhnya setiap kedudukan minyak hidraulik. Oleh itu, apabila mengisi, cuba menambah sebanyak yang mungkin, dan kemudian menguji dan jalankan mesin kosong untuk melihat jika ia mencapai kedudukan bernilai.

Menurut keperluan yang berbeza, mod kuasa berbeza boleh dipilih, seperti bekalan kuasa AC tiga fasa, bekalan kuasa AC satu fasa, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman. Dengan peralatan hidraulik manual, operasi pembakaran boleh dilakukan di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, dan komponen boleh ditambah. Apabila panjang platform tidak cukup,HatvanCargo Lift, ia boleh diperoleh ke arah yang diperlukan, dan kuasa operasi boleh ditambah. Ia mesti mempunyai produk pembinaan dan peralatan skala besar modern, dan keperluan untuk keselamatan ketinggian tinggi dan produksi peradaban.

Hatvan.Berjalan: diberi bantuan dengan gerakan diri, traksi dua roda, memandu diri, dan perubahan kereta.

Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

.Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Lift lengan lengan lengan: peranti angkat yang digunakan untuk operasi ketinggian tinggi, yang boleh menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi. Apabila platform ditangkap ke mana-mana kedudukan, ia boleh beroperasi semasa berjalan, dengan struktur kompak dan pusingan fleksibel. Lebar laman ia boleh memastikan peralatan masuk laluan sempit dan kawasan kerja penuh. Peranti kuasa sandar boleh beroperasi platform kerja untuk ditetapkan semula, dan adalah kaedah pengangkutan yang sesuai yang boleh ditarik ke mana-mana tempat.

Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.


HatvanTruk platform angkat hidraulik pembebasan letupanBagaimana fungsinya?



Penjagaan dan penjagaan harian lif kargo patut dilakukan oleh pasukan profesional (disahkan oleh Pengarahan Negeri Pengawalan Kualiti dan Quarantine). Kami pembuat lif dan lif jangka panjang.

Hati platform angkat hidraulik berada dalam sistem hidraulik. operasi yang baik sistem hidraulik secara langsung mempengaruhi penggunaan dan jangka hidup platform angkat hidraulik. jadi bagaimana untuk menyimpan dan menyimpan sistem hidraulik untuk memastikan operasi yang baik jangka panjang? Di bawah, editor akan berkongsi dengan anda, berharap untuk membawa perasaan segar kepada semua orang semasa mereka masuk musim panas panas.

Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.

investment.Jenis peranti bergerak, adalah kombinasi peralatan angkat dan sistem kapal. Jenis peralatan angkat ini sangat fleksibel untuk bergerak dan tentu saja, ia lebih baik untuk menggunakannya. Contohnya terdapat peralatan angkat tersebut di lapangan terbang, skop operasi tidak terbatas ke tempat tertentu, Setiap tempat yang memerlukan operasi angkat boleh digunakan, misalnya, bila memasang iklan luar, beberapa iklan relatif tinggi. Pada masa ini, saat ini, platforma penangkapan hidraulik digunakan lebih luas.

Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Sebelum memasang kandungan lif, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal,HatvanPlatform mengangkat kawalan hidraulik, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan,HatvanPlatform angkat hidraulik Jiangsu, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.


HatvanTruk platform angkat hidraulik pembebasan letupanBagaimana fungsinya?



Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Good quality.Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Stesen pam hidraulik: stesen pam dedikasi platform angkat rumah, stesen pam impor Itali dengan peranti perlindungan luaran: jenis m organ, dan jenis tertutup plat besi.

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khusus untuk pemasangan dan pembinaan, dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Hatvan.Persiapkan asas menurut rancangan asas, perhatikan mencari, mengatasi, dan menyesuaikan titik, dan pastikan aras asas dan perlukan penggunaan berbeza.

Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

Menurut undang-undang pembangunan lif, akan ada balasan apabila ada trough, dan jika ia tetap lemah, industri mungkin hilang; Kedua, ia adalah pembangkit untuk pemulihan industri, meningkatkan pembinaan infrastruktur, yang menyediakan peluang yang besar bagi industri; Kemudian, ia adalah&quo; Belt and Road” Permintaan dari negara-negara di sepanjang laluan adalah peluang lain untuk industri.