AntibesPlatform penurunan platform angkat hidraulikApa yang penting harus diberi perhatian semasa pemasangan dan penyelenggaraan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-10 16:43:05

AntibesPlatform penangkapan hidraulik jenis,

Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Penjagaan dan penjagaan seharusnya dilakukan secara peribadi dan oleh pegawai yang ditentukan sesuai jadual, dibahagi menjadi setengah bulan penyelenggaran, dan penyelenggaran tahunan. Kandungan setiap jenis penyelenggaran berbeza, tetapi mereka mesti dilakukan secara terperinci, dengan rekod terperinci dan tandatangan dari kedua-dua pihak.

Antibes.Alasan pemanasan lif adalah bahawa muatan mekanik yang diseret tidak berfungsi dengan betul. Walaupun peralatan disediakan, muatan mekanik diseret tidak berfungsi secara biasa, dan muatan kadang-kadang besar dan kadang-kadang kecil semasa operasi. Contohnya, apabila jumlah makan mesin melempar terlalu besar, motor ditumbuhkan.

Dalam lif pembangunan kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.

.Bagaimana menggunakan lif hidraulik dan sama ada peranti hentian kecemasan berfungsi adalah sangat penting semasa digunakan. Jika keadaan istimewa muncul, sebelum digunakan, perlu periksa dengan teliti sama ada semua item normal dan pastikan kegunaan peranti rem.

Kemudian lanjutkan pemasangan.

Pompa peralatan yang dipakai, dengan penyelesaian di situ dan operasi jujur.


AntibesPlatform penurunan platform angkat hidraulikApa yang penting harus diberi perhatian semasa pemasangan dan penyelenggaraan



Sempur panas oksid aluminium selepas rawatan peledak pasir. Sesuai untuk semua media kecuali air dan glikol etilen; Menyemprot primer anti rust boleh mengurangi kerosakan besi dengan menambah primer anti rust pada cat semasa menyemprot.

Perkara pertama yang perlu dilakukan ialah membersihkan dan tetap bersih. Biasanya membersihkan debu atau kering matahari pada motor platform angkat hidraulik jika tidak debu yang berkumpul untuk masa yang lama akan jatuh ke dalam peminat motor,AntibesTruk platform angkat hidraulik pembebasan letupan, yang akan sangat sukar untuk beroperasi. Sama seperti komputer notebook yang kita gunakan pada masa biasa, jika debu pada peminat komputer tidak dibersihkan untuk masa yang lama, komputer tidak akan mudah untuk membersihkan panas, atau bahkan hum, yang akan jauh lebih baik selepas membersihkan seperti pembersihan motor platform angkat hidraulik; Ia diharamkan secara ketat menyambung tali kuasa yang salah semasa kabel, dan diperlukan untuk memeriksa dengan jelas sama ada ia adalah pembawa 380V atau 220V semasa kabel; Bagaimana untuk menjaga motor platform angkat hidraulik dengan betul untuk menghindari motor elektrik? Sudah tentu, lebih selamat untuk menjaga benda-benda berkaitan dengan elektrik jauh dari air dan menghindari menggunakannya di luar dalam cuaca hujan dan salji. Semasa penyimpanan, ia juga penting untuk memilih persekitaran yang bersih dan kering; Apabila menggunakan platforma angkat hidraulik dengan muatan berlebihan, ia dilarang secara ketat untuk menggunakan mereka dengan muatan berlebihan, kerana ini boleh beban enjin dan mungkin menyebabkannya terbakar; (Di sini, penyunting menyarankan bahawa apabila menggunakan platform angkat hidraulik, anda boleh berkonsultasi dengan pembuat mengenai peranti perlindungan muatan berlebihan. Overload protection

Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.

Customer first.Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Selain itu, apabila menambah minyak hidraulik, perlu memastikan kualiti minyak hidraulik kerana beberapa pembuat minyak hidraulik akan memilih minyak hidraulik dengan kualiti yang tidak baik. Minyak hidraulik seperti platform penangkapan hidraulik tidak hanya tidak boleh mempunyai kesan pada lipatan lif lengan, tetapi juga mempengaruhi efisiensi kerja lif lengan lipatan disebabkan masalah penindasan.


AntibesPlatform penurunan platform angkat hidraulikApa yang penting harus diberi perhatian semasa pemasangan dan penyelenggaraan



Selepas membeli lif bimbit, penting untuk memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai, sama ada aksesori, alat dan aksesori yang menyertai konsisten dengan senarai, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod penerimaan pembakaran bila peralatan tiba.

Sales Department.Lift muatan hidraulik, terutamanya direka untuk membawa barang,AntibesSelf walking hydraulic lifting platform, biasanya disertai oleh orang. Kereta lif kargo mempunyai karakteristik yang panjang dan sempit. Lif menegak yang diberi kuasa oleh motor elektrik, dilengkapi dengan pod bentuk kotak. Peralatan angkat tetap melayani lantai tertentu. Ia mempunyai kereta angkat yang berjalan antara sekurang-kurangnya dua trek panduan tegak menegak. Mari kita lihat tip penyelenggaran sehari-hari: tip penyelenggaran sehari-hari lif hidraulik. lif hidraulik yang baru dipasang seharusnya mempunyai masa jaminan pembuat (biasanya 1-2 tahun).

Banyak lif bergerak disediakan dengan pelbagai peranti perlindungan untuk memastikan keselamatan kehidupan orang. Sekarang mari kita lihat apa alat keselamatan yang ada di lif bimbit?

Kebersihan stesen hidraulik adalah aspek penting stesen hidraulik lif, jadi ia tidak perlu diambil ringan. Dan dari perspektif profesional, terdapat peraturan dan keperluan yang berkaitan yang sepatutnya disebut dalam manual spesifikasi, untuk mempunyai pemahaman yang betul dan tahu bagaimana untuk mencapai kesucian yang baik.

Antibes.Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Kapasiti muatan barang dan tonnasi barang yang dihantar sekaligus juga mempengaruhi kelajuan penangkapan dan turun. Mencapai nilai yang baik platform penangkapan untuk pengangkutan barang adalah jaminan kelajuan. Jika berat terlalu berat, ia mempengaruhi kelajuan. Jika barang terlalu ringan, ia juga mempengaruhi masa penghantaran biasa.

Dengan kemajuan masa-masa, lif keretapi panduan digunakan secara luas, dan ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan lif keretapi panduan. Hari ini, saya akan jelaskan kepada anda apa yang perlu dilakukan jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan-lahan.