OlsztynGunting harga platform penangkapan hidraulikJumlah jualan meningkat dengan ketara

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-11 13:10:30

OlsztynLift hidraulik kecil,OlsztynPlatform angkat tetap hidraulik,

Bagaimana untuk memasang dan menggunakan perlindungan lif? Semasa proses menggunakan peranti perlindungan lif, kita tidak sentiasa boleh memastikan bahawa peranti perlindungan mempunyai orientasi yang betul, yang tidak dapat diharapkan untuk beberapa peranti tidak berada di tempat atau memindahkan. Bila masalah ini berlaku dalam peranti, ia akan menyebabkan ruang antara perlindungan menjadi terlalu kecil, dan kemudian membuat ia mustahil bagi cincin dalaman dan luar perlindungan berada di pusat putaran yang sama. Jadi perlu menggunakan alat khusus bila memasang perlindungan, dan pada masa depan, juga perlu menggunakan alat ujian untuk menguji pemasangan perlindungan, untuk memastikan keberhasilan pemasangan perlindungan.

Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.

Olsztyn.Pertahanan harian peralatan naik jenis kereta api panduan patut memberi perhatian kepada pemeriksaan dan penyelamatan biasa, menghapuskan bahaya tersembunyi, menghapuskan kesalahan dan mencapai keuntungan ini untuk meningkatkan efisiensi kerja, memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, dan memastikan prestasi keselamatan lif.

Pertahanan dan pertahanan.

.Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan

Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.


OlsztynGunting harga platform penangkapan hidraulikJumlah jualan meningkat dengan ketara



Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan, dan pasang garis pengawal atas kandang.

Semak halaman depan paip minyak untuk melihat sama ada ada kerosakan atau retak pada permukaan paip minyak platform angkat hidraulik. Jika ada, gantikannya segera; Kedua, periksa jika ada tanda-tanda keseluruhan pada sambungan antara paip minyak dan paip minyak. Jika ada, ketatkan mereka segera untuk mengelakkan lekasan minyak semasa proses mengangkat platform penangkapan hidraulik, yang boleh menyebabkan kemalangan; Item apa yang perlu diperiksa sebelum menggunakan platform angkat hidraulik? Periksa jika sambungan elektrik sistem sirkuit platform angkat hidraulik garpu gunting terlepas. Jika ada, sila ketatkan segera (perhatian: sebelum menggunakan wayar elektrik dengan tangan, matikan bekalan kuasa pertama untuk menghindari tragedi seperti bocor dan kejutan elektrik)

Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat, operasi mudah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, sangat sesuai untuk kerja penyelamatan di bioskop, auditorium, dan sebagainya.

Quality Assurance.Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Paksi putaran tidak konsisten bagi rod sokongan di tengah-tengah platform angkat hidraulik menghasilkan platform angkat tidak dapat berfungsi dengan betul, menyebabkan kerosakan serius pada platform dan menyebabkan jadual menuju. Sila periksa dengan hati-hati sama ada platform kerja jenis pemotong umum tinggi tinggi tidak diuji secara ketat untuk menuju sebelum meninggalkan kilang, dan ditempatkan ke pasar, menyebabkan banyak kemalangan. Untuk perusahaan kecil, mereka tidak terlalu bimbang tentang aspek ini pengesan penutup, Ini juga sebabnya ada banyak peralatan angkat dengan masalah ini. Masalah dengan silinder minyak dan sistem unit kuasa sering disebabkan kekuatan yang tidak cukup dan kualiti silinder minyak yang tidak piawai, yang juga adalah masalah yang sangat penting untuk perusahaan sendiri.

Kapasiti muatan barang dan tonnasi barang yang dihantar sekaligus juga mempengaruhi kelajuan penangkapan dan turun. Mencapai nilai yang baik platform penangkapan untuk pengangkutan barang adalah jaminan kelajuan. Jika berat terlalu berat, ia juga mempengaruhi masa penghantaran biasa.


OlsztynGunting harga platform penangkapan hidraulikJumlah jualan meningkat dengan ketara



Dimensi produksi yang tidak konsisten bagi rod sokongan platform angkat hidraulik adalah cacat kualiti peralatan platform angkat sendiri. Disarankan bahawa pembuat menggantikannya,OlsztynPlatform penangkapan hidraulik Tonage besar, kerana kemungkinan situasi ini berlaku adalah relatif rendah.

safety requirements .Kerja pencegahan rust kenderaan kerja udara biasanya adalah sesuatu yang perlu diperhatikan apabila ia tidak digunakan untuk masa yang lama. Ini adalah perkara yang mudah untuk tidak perlu menghabiskan wang untuk anti-korrosion di stesen perbaikan. Selama kami pemilik kereta menggunakan beberapa bahan yang mereka boleh cari sendiri, kita boleh mencapai ini. Pada masa yang sama, perhatian kepada kebiasaan memandu boleh memastikan kenderaan kerja tinggi tidak berkerut. Ini beberapa titik untuk rujukan.

Ia dilarang menggunakan tali hampa sebagai tali keselamatan apabila menggunakan lif bergerak untuk operasi ketinggian tinggi.

Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Olsztyn.Dalam pasar platform angkat semasa, pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.

Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.

Sambungkan motor secara alami ke lif. Apabila menyambung, diperlukan untuk memastikan bahwa konsentrasi bagi saluran output lif dan saluran input motor adalah konsisten, dan sisi luar kedua-dua adalah selari. Penjajaran tidak konsisten boleh menyebabkan pecahan seluar motor atau pakaian gear lif.