VarnePlatform angkat hidraulik manualProses meluruskan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-12 17:46:51

Dimensi produksi yang tidak konsisten bagi rod sokongan platform angkat hidraulik adalah cacat kualiti peralatan platform angkat sendiri. Disarankan bahawa pembuat menggantikannya kerana kemungkinan situasi ini berlaku adalah relatif rendah.

Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat, operasi mudah, dan boleh masuk lobi umum. Ia boleh masuk dan keluar lif dengan kehendak dengan konsumsi tenaga rendah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry, sangat sesuai untuk kerja penyelamatan di bioskop, auditorium, dan sebagainya.

Varne.Serye produk ini mempunyai kapasitas muatan 0.1 hingga 0.8 ton, dan juga boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna, dengan kapasitas muatan sehingga 10 ton.

Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

.Untuk operasi luar seperti mengubah lampu jalanan dan kaca, lif ikatan aluminium boleh terus naik ke tinggi tertentu, dan boleh bekerja dengan 3-5 orang berdiri pada masa yang sama. Kesan itu jauh diperbaiki, kita boleh mencapai ini. Pada masa yang sama, perhatian kepada kebiasaan memandu boleh memastikan kenderaan kerja tinggi tidak berkerut. Ini beberapa titik untuk rujukan.

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.


VarnePlatform angkat hidraulik manualProses meluruskan



Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Berjalan: diberi bantuan dengan gerakan diri, traksi dua roda,VarneLift hidraulik kecil, memandu diri, dan perubahan kereta.

Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Fair price.Selain itu, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

Sempur panas oksid aluminium selepas rawatan peledak pasir. Sesuai untuk semua media kecuali air dan glikol etilen; Menyemprot primer anti rust boleh mengurangi kerosakan besi dengan menambah primer anti rust pada cat semasa menyemprot.

Pasang dua seksyen piawai lagi. Semak dan selaraskan menegak bingkai kereta api panduan dengan theodolite untuk memastikan ralat dalam dua arah selari satu sama lain memenuhi keperluan Jadual 1. Dua bahagian di atas adalah mengenai tindakan pencegahan pemasangan untuk lif. Jika kerja and a melibatkan operasi atau pemasangan lif, semua orang mesti perhatikan keselamatan.


VarnePlatform angkat hidraulik manualProses meluruskan



Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Pasang tepat waktu dan gantikan bahagian yang rosak.

Range.Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pertahanan dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan 85.

Beberapa kawan sering mendapati bahawa motor lif terlalu panas, dan mereka tidak dapat mencari sebab, tetapi masih ada fenomena ini. Sebenarnya, ada banyak alasan untuk pemanasan lebar motor untuk memudahkan penggunaan semua orang,VarneFixed lifting hydraulic platform, Hengqi akan memperkenalkan alasan untuk pemanasan lebar motor.

Selepas pemeriksaan berhati-hati, ia ditemukan bahawa ia disebabkan oleh dua alasan: satu adalah kehilangan tekanan hidraulik,VarnePlatform penangkapan hidraulik Xinxiang, dan yang lain adalah bocor valv hidraulik atau segel.

Varne.Lif bergerak biasanya digunakan dalam pencakar langit di mana lif elektrik digunakan, jadi lif cepat diperlukan. Pertama pergi ke lobi langit tinggi (lobi elevator tinggi, Skylobby) dari tanah, kemudian pindah ke elevator biasa ke destinasi. Beberapa lif baru menggunakan sistem panggilan awal lif, yang boleh panggil lantai tertentu di lobi. Lif penumpang ini boleh dihiasi dengan cantik mengikut keperluan pelanggan. Beberapa lif penumpang juga dilengkapi dengan air conditioning dan televisyen, sementara yang lain ditetapkan di dalam kabin, sehingga pelanggan boleh menikmati pemandangan di luar semasa mengendarai.

Selain itu, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

Lebih baik bagi persekitaran, menyimpan tenaga, dan boleh diputar secara manual untuk meningkatkan tinggi. Lif sidang aluminum tidak memerlukan elektrik dan tidak mempunyai enjin. Ia adalah produk hijau dan yang lebih baik bagi persekitaran.