XinqiuTangga barang liftPengetahuan asas yang berkaitan mungkin lengkap

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-15 13:55:36

Semasa pemasangan keretapi panduan,

Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.

Xinqiu.Gerakan ke bawah silinder hidraulik. Minyak hidraulik memasuki bahagian atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari bahagian bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv kawalan hidraulik satu arah, valv throttle dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan. Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, sehingga kelajuan turun tidak berubah kerana objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan naik dan turun. Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan dipercayai dan mencegah kemalangan valv kawalan hidraulik satu arah,XinqiuPlatform angkat hidraulik 5 meter, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, juga dikenali sebagai lif hidraulik keretapi panduan, sesuai untuk mengangkut barang di atas bangunan,XinqiuPlatform angkat hidraulik lif kargo angkat hidraulik, restoran, dan lantai hotel. Ini mesin Lipusheng untuk memperkenalkan pemeliharaan harian lif.

.Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, motor terbalik dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.

Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.


XinqiuTangga barang liftPengetahuan asas yang berkaitan mungkin lengkap



Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)

Semak halaman depan paip minyak untuk melihat sama ada ada kerosakan atau retak pada permukaan paip minyak platform angkat hidraulik. Jika ada, gantikannya segera; Kedua, periksa jika ada tanda-tanda keseluruhan pada sambungan antara paip minyak dan paip minyak. Jika ada, ketatkan mereka segera untuk mengelakkan lekasan minyak semasa proses mengangkat platform penangkapan hidraulik, yang boleh menyebabkan kemalangan; Item apa yang perlu diperiksa sebelum menggunakan platform angkat hidraulik? Periksa jika sambungan elektrik sistem sirkuit platform angkat hidraulik garpu gunting terlepas. Jika ada, sila ketatkan segera (perhatian: sebelum menggunakan wayar elektrik dengan tangan, matikan bekalan kuasa pertama untuk menghindari tragedi seperti bocor dan kejutan elektrik)

Semasa penggunaan lif hidraulik, jika tidak beroperasi dengan betul, akan sentiasa ada masalah. Banyak pelanggan telah melaporkan bahawa lif hidraulik kadang-kadang tidak boleh ditangkap. Jika pompa lif hidraulik boleh terus berfungsi, masalah lain perlu dianggap. Di bawah, editor akan menjelaskan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak dan memecahkan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak, serta solusi untuk lif bergerak Analisis stesen pam lif hidraulik seperti lif kereta api panduan adalah seperti ini: bekalan kuasa motor tidak normal atau terbalik; Solusi adalah untuk menyambung dengan betul bekalan kuasa motor atau menyesuaikan kotak mel pemandu untuk memastikan tiada minyak hidraulik atau minyak yang tidak cukup; Solusi adalah untuk menambah minyak hidraulik.

equipment maintenance .Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

Kapasiti muatan barang dan tonnasi barang yang dihantar sekaligus juga mempengaruhi kelajuan penangkapan dan turun. Mencapai nilai yang baik platform penangkapan untuk pengangkutan barang adalah jaminan kelajuan. Jika berat terlalu berat, ia mempengaruhi kelajuan. Jika barang terlalu ringan, ia juga mempengaruhi masa penghantaran biasa.


XinqiuTangga barang liftPengetahuan asas yang berkaitan mungkin lengkap



Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Honest management.Tempat seperti pengangkutan kargo, pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

Terdapat tiga plat bergerak di kedua-dua sisi plat penyesuaian, yang boleh secara efektif mengelakkan cedera kaki operator secara tidak sengaja apabila plat penyesuaian turun, dengan produk yang ditentukan lengkap dan kualiti yang dijamin

Tombol dan motor yang biasanya ditutup dihidupkan secara bersamaan; Solusi adalah kawat yang betul, dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.

Xinqiu.Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.

Apakah tindakan pencegahan pemasangan untuk lif? pagar melipat dan kandang lif patut dibersihkan dari permukaan dasar,XinqiuPembuat lift, efisiensi, dan kawasan yang boleh digunakan lif elektrik, kebanyakan bangunan tinggi akan membahagi lif elektrik menjadi tata, dengan setiap kumpulan yang bertanggungjawab untuk sebahagian dari lantai, dan membuat penyesuaian dan jadual berbeza berdasarkan mod penggunaan lantai berbeza pada masa yang berbeza.